Autor Tema: J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.  (Llegit 36493 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.
« Respondre #180 el: 27 de Febrer de 2011, 22:12:18 pm »
En primer lugar decir que hemos hecho muy buen partido. En especial la segunda parte.

Juvenal ha estado muy bien, Fito cuando ha salido lo ha hecho perfecto también.  En lineas generales hoy no hay queja de nadie, se ha jugado buen partido. Creo que si hubieramos ganado la gente diria que hemos hecho uno de los mejores partidos.
Hemos creado bastantes ocasiones, el gol de Fito, que ha sido anulado... está bien anulado? El penalty que le hacen a Hiroshi para mi era clarisimo.
En el penalty que nos han pitado en contra, ni el línier sabia que habia pitado el arbitro.

Y ya luego, en la segunda llegada del Gandía en toda el partido nos meten un gol, donde TODOS nos hemos quedado con una cara......

En fin, supongo que mañana estaré más animado, hoy yo no puedo
digo lo mismo que tu, espero que no decaigan... y a por todas en mallorca

yo estare triste unos 3 o 4 dias  :( es broma yo ya no estoy triste... el proximo sera  :happy2:

Doncs quina sort..
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.
« Respondre #181 el: 27 de Febrer de 2011, 22:38:50 pm »
Aquest any anem per bon camí, vistos els resultats i la classificació, intentem un objectiu molt lloable com és el intentar jugar la pilota des de darrera; però sensació de superioritat absoluta no la donem en gairebé cap partit.

Estic molt d'acord en això que dius. Es parla molt del futbol que practica el Sabadell de Lluís Carreras, que si juga molt bé, que si tralarí que si tralará........ Tot això és bastant milonga. El Sabadell amb Lluís Carreras ha jugat millor futbol respecte d'altres anys en 4 o 5 partits..... la resta és "más de lo mismo" i si s'ha escalat en quan a resultats i també imatge, segur que a part del bon treball que fan els tècnics des de dins és bàsicament perque hi ha millors jugadors. Amb Carreras "la única" diferència que trobem és que s'intenta que la defensa tregui la pilota jugada des del darrera..... que ja és molt, però que poques vegades treu un gran profit. M'agrada no jugar a pilotades directes, però tens tota la raó del món en que el domini dels partits pocs cops és clarament nostre. Ni tan sols avui davant un Gandia que ens ha dominat la 1a part, ni tan sols davant un Benidorm que venia ofegat, ni tampoc fa 15 dies davant l'Alacant. Penso que anem bé, però que s'ha de millorar algunes coses si volem que la temporada finalitzi exitosament.

D'altra banda és lloable que aquesta temporada el cos tècnic hagi fet entendre als jugadors que sense lluita i entrega no hi ha res a fer. I com a mínim, juguin millor o pitjor, els jugadors es buiden, cosa que d'altres temporades no passava.  :clap

Totalment d'acord amb tot el que dius...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #182 el: 27 de Febrer de 2011, 22:53:26 pm »
Estic emprenyat, però al mateix temps molt esperançat, sincerament. Sóc de la opinió que des de que vam tornar de festes aquest equip no jugava al futbol o en tot cas, no transmitia les mateixes sensacions que abans de la parada nadalenca.
La lesió de Puigdollers ha fet molt mal a aquest equip, recomposar el mig del camp ens ha costat Déu i ajuda. Avui però, com deia, l'equip m'ha recordat el d'abans de nadal. Hem controlat el mig del camp -amb un Juvenal sorprenenent entonat i un Ciércoles fantàstic-, hem jugat per bandes, hem arribat amb claredat i en poques fases del partit l'equip no l'ha controlat.
Crec que hem passar per un baixón físic i de joc, agreujat per les nombroses baixes que en ocasions ens han dut a fer provatures no sempre encertades. Avui he vist com l'equip recuperava una mica les formes, manava sobre la gespa i donava sensació de perill constant.
En definitiva, un minut maleït ens fa veure el panorama una mica fosc, i a mi l'enfrontament amb el Mallorca B em causa molt de respecte. Ara bé, tot i així, no penseu que la resta d'equips que ens envolten estan massa millor que nosaltres. A tothom li costa moltíssim guanyar, i tots fallarem un diumenge o altre fins al final de lliga. Tot i poder perdre a Mallorca, tenim després dos partits seguits a casa, i les nostres opcions intactes de poder acabar entre els quatre millors, sense dubte.

ANIMS A TOTOHOM QUE NO HI HA RES PERDUT!!!! VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIO!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat nou-ces

• Aleví
  • Missatges: 49
« Respondre #183 el: 27 de Febrer de 2011, 23:03:48 pm »
Crec que Carreras ha de sortir d'inici amb tres jugador a la medular com sempre, si això funciona, per què probar invents. La sortida avui de Fito, altres dies de Robles, sempre comporta més domini al mig i més control del partit.
Lamentar-se no serveix de res, altre dia tindrem nosaltres la sort de cara.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #184 el: 27 de Febrer de 2011, 23:07:49 pm »
Ja haguessim signat tots a aquestes altures estar segons i a més amb baixes importantíssimes tota la temporada.

Continuu dient que ja m'agradaria a mi veure a equips com Badalona, Alcoià, Sant Andreu, Oriola o Alacant jugar sense jugadors com Manga, Joaquín, Puigdollers, Robles, etc a veure si anirian segons. És més, a veure si estarien entre els 6 primers a la classificació.

La temporada que està fent l'equip es de chapeau. No només anem segons, sino que ens donen a veure fútbol que no haviem vist mai desde que vem baixar de Segona A pels principis del 90. I per aquesta rao, aquest equip es mereix el nostre recolçament independentment de si avui ens han empatat al minut 94. La segona part han estat 45 minuts de pressió, triangulació, ocasions, futbol de qualitat. S'han deixat la pell al camp i no es pot dir res. Ens han empatat al final, doncs bé, a Mallorcar a pels 3 punts i llestos.

No hi estic d'acord....ho sento. No tenim memòria?...i evidentment tot el recolzament a aquest equip....i sempre al Sabadell. Crec que no som imparcials i sobrevalorem el futbol que practica el Sabadell aquesta temporada...evident ment sortim amb la pilota controlada des de la defensa, triangulem...però en conjunt no creem massa ocasions ...i a més tal com reconeix el propi Carreras ens falta gol....Molt encara hem de millorar per assolir la Segona A. L'actual classificació és per mèrits propis...per descomptat, però cal reconéixer també per demèrit dels contrincants. En poques ocasions havíem tingut en el Grup III, tanta igualtat...

Sota el meu punt de vista la temporada de l'ascens a Segona B es va practicar un exce.lent futbol...i a la temporada 2007-08 us voldria recordar alguns partits vibrants i de gran joc alguns d'ells fins i tot davant de rivals directes...

Terrassa 1 Sabadell 3
Sabadell 5 Gavà 2
València B 1 Sabadell 2
Sabadell 4 LLeida 1
Benidorm 2 Sabadell 4
Sabadell 3 Sant Andreu 0...i fins i tot...
Sabadell 2 Villarreal B 2

I llavors vàrem assolir l'objectiu de classificar-nos pel Play Off, el primer lloc era impossible perquè hi havia dos equips que anaven llançats...

Fins i tot m'atreviria a dir que vàrem fer un molt bon partit a Irún...on vàrem guanyar...perquè vem fer un gol més que el nostre rival, però dissortadament tots sabem el desenllaç...

Siguem justos...i tinguem memòria

SEMPRE ENDAVANT SABADELL  :bandera

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #185 el: 27 de Febrer de 2011, 23:13:43 pm »
Despres de la "temporadeta" que varem tenir que menjar-nos l'any passat no crec que aquesta ens poguem queixar massa, ara això sí, cal que ens revisem una mica el manual doncs això mateix que ens ha passat avuí ja va estar a punt de passar-nos fa 7 dies a Alzira de no ser per san De Navas. Si volem tenir opcions en cas d'eliminatòries d'ascens aquestes coses s'han de corretgir, amb un marcador ajustat no pots regalar-li la última al rival com varem fer el diumenge passat i com hem tornat a fer avui amb un home de més.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #186 el: 27 de Febrer de 2011, 23:22:52 pm »
Despres de la "temporadeta" que varem tenir que menjar-nos l'any passat no crec que aquesta ens poguem queixar massa, ara això sí, cal que ens revisem una mica el manual doncs això mateix que ens ha passat avuí ja va estar a punt de passar-nos fa 7 dies a Alzira de no ser per san De Navas. Si volem tenir opcions en cas d'eliminatòries d'ascens aquestes coses s'han de corretgir, amb un marcador ajustat no pots regalar-li la última al rival com varem fer el diumenge passat i com hem tornat a fer avui amb un home de més.

La temporadeta passada va fer mol de mal ...i tens tota la raó Sant David ens ha salvat més d'un punt als últims minuts...Avui no ha pogut ser...i és que temptar tant la sort... :ejem

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #187 el: 28 de Febrer de 2011, 00:35:25 am »
De veritat em foteu dels nervis, moltes vegades no escric al forum perque m'enceneu de mala manera.

La semana pasada erem LA POLLA i anavem a iniciar una ratxa de resultats increibles gracies a guanyar.

Avui, ens empaten de XURRO en el minut 94, despres de haver-los fotut un bany antologic, i ja no farem el play off, la semana que ve el mallorca ens en fotara 3 o 4 y caurem 10 llocs de cop. De veritat no he vistpersons mes poc riguroses i objectives que en aquest forum. Esque clama al cel tu.

Pero lo millor de tot es lo seguent: Juvenal es una **** m****, i ara que comença a fer bons papers ( jo sempre i he cregut en aquest jugador ) resulta que ARA el dolent es l'hiroshi, pixixi de l'equip. Ara resulta que juguem amb un de menys. Si la semana que ve l'hiroshi fot el gol de la victoria, suposo que tocara buscar un altre culpable, pot ser qualsevol, isaac cuenca, hiroshi, alex ruiz, toni lao... El cas es SEMPRE, SEMPRE tenir algun o altre jugador al que fotre m**** per poder desestabilitzar a l'equip.

I a tot aixo, l'equip ara mateix es segon, amb 4 derrotes en 28 partits, 28 PARTITS!!!, mostran uns numeros i un joc que desde que jo soc viu no l'havia vist mai ( fins i tot em comparen amb la temporada de tercera, que amb tots els respectes jugavem contra el palafrugell o el balaguer ).

De veritat no se que collons volem, nosaltres mateixos ens cavem la tumba, i aixi ens va, llavors ens queixem de que nomes en som 3000, qualsevol aficionat que entri a aquest foro li fotem les ganes de anar al camp per terra, si sembla que ens fem campanya en contra nostre.

De veritat, MAI de la vida he vist tanta bipolaritat en un forum, a cada victoria y derrota o empat tenim una visio diferent de l'equip. No som objectius, i llavors tots aquests que apareixen nomes quan ens empaten  en el minut 94 per dir que no tenim delanters i que la semana que ve estarem fora dels play off's es posaran fins de alabançes el dia que el Sabadell acabi lider d'aquesta lliga.

Per cert, per si no ho sabeu, som un dels 80 equips dse segona B. I els rivals també juguen. Encara m'enrecordo dels comentaris amb el 0-0 a casa en el primer partit de lliga contra el Lleida. Molts deieu que " el lleida es carn de tercera " i oitels, mitals on estan. I el mateix amb l'alacant " es un rival per fotrels 3 o 4" vaig llegir per aqui també, i oitels ara. Amb aixo vull dir que aixo no es com la primera divisio que hi ha 2 equips que es menjen el mon. Aqui les diferencies de qualitat i de nivell son MOLT minses, i el que no vulgui veure i saber al que juguem els aficionats i socis de un equip DE SEGONA B que s'en vagi a veure el messi.
« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2011, 00:43:36 am per MILITU »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #188 el: 28 de Febrer de 2011, 00:43:27 am »
De veritat em foteu dels nervis, moltes vegades no escric al forum perque m'enceneu de mala manera.

La semana pasada erem LA POLLA i anavem a iniciar una ratxa de resultats increibles gracies a guanyar.

Avui, ens empaten de XURRO en el minut 94, despres de haver-los fotut un bany antologic, i ja no farem el play off, la semana que ve el mallorca ens en fotara 3 o 4 y caurem 10 llocs de cop. De veritat no he vistpersons mes poc riguroses i objectives que en aquest forum. Esque clama al cel tu.

Pero lo millor de tot es lo seguent: Juvenal es una **** m****, i ara que comença a fer bons papers ( jo sempre i he cregut en aquest jugador ) resulta que ARA el dolent es l'hiroshi, pixixi de l'equip. Ara resulta que juguem amb un de menys. Si la semana que ve l'hiroshi fot el gol de la victoria, suposo que tocara buscar un altre culpable, pot ser qualsevol, isaac cuenca, hiroshi, alex ruiz, toni lao... El cas es SEMPRE, SEMPRE tenir algun o altre jugador al que fotre m**** per poder desestabilitzar a l'equip.

I a tot aixo, l'equip ara mateix es segon, amb 4 derrotes en 28 partits, 28 PARTITS!!!, mostran uns numeros i un joc que desde que jo soc viu no l'havia vist mai ( fins i tot em comparen amb la temporada de tercera, que amb tots els respectes jugavem contra el palafrugell o el balaguer ).

De veritat no se que collons volem, nosaltres mateixos ens cavem la tumba, i aixi ens va, llavors ens queixem de que nomes en som 3000, qualsevol aficionat que entri a aquest foro li fotem les ganes de anar al camp per terra, si sembla que ens fem campanya en contra nostre.

De veritat, MAI de la vida he vist tanta bipolaritat en un forum, a cada victoria y derrota o empat tenim una visio diferent de l'equip. No som objectius, i llavors tots aquests que apareixen nomes quan ens empaten  en el minut 94 per dir que no tenim delanters i que la semana que ve estarem fora dels play off's es posaran fins de alabançes el dia que el Sabadell acabi lider d'aquesta lliga.

Més d'acord no podria estar amb tu. A mi m'ha passat el mateix, arribo fotut a casa pel gol però amb una MOLT bona sensació perque crec que aquest equip pot fer història i nomes faig que llegir comentaris de gent que ni ha vist el partit dient que no hi ha gol i que no pujarem. Increible.

Anem segons, fa moooooooltes temporades demanavem això. Estem a un punt del líderat, que espereu a ANIMAR al equip i deixar de ficar culpables?
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #189 el: 28 de Febrer de 2011, 00:56:41 am »
Totalment d'acord amb tu, company. MILITU...

Hay gente que exige demasiado del equipo, mucho inconformismo. La cuestión es quejarse, por que siempre se pide más y más y claro, no llegan a sus espectativas (que por suerte no es la de todos) y al no "cumplirse" pues siguen soltando comentarios pesimistas y derrotistas. Señores... estamos viviendo una temporada de ensueño, y como tal, toca DISFRUTARLA. Hoy hemos empatado por lo que ha sido, mala suerte. Y si, yo también estoy cabreado, pero no con el equipo, sinó de como ha sido.

Del equipo no tengo nada malo que decir, hoy ha hecho un partidazo bajo mi punto de vista y aunque hayamos perdido 2 puntos valiosísimos, tengo fe y esperanza. Inlcuso viendo las reacciones de segun que jugadores, de impoténcia y tal... me hace creer aún más en este equipo y en el sueño del ascenso.

Ahora toca pensar en el Mallorca!

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #190 el: 28 de Febrer de 2011, 02:53:28 am »
He salido del campo con una mala hostia tremenda, y rajando de todos los jugadores, cuerpo tecnico ,utilleros ,del presi y toda la parentela...Que conste que no he leido ninguna opinion del foro sobre el partido,pero es que no quiero estampar el portatil que me ha costado una pasta. Unas cuantas horas y cervezas despues, lo resumiria todo a lo Valdano, con frases tipo futbol es futbol, o el futbol es asi. Creo que hemos echo un partido mas que digno para ganarlo, no voy hay decir nada del hijo de pu. ..ta vestido de negro,(supongo q se habra comentado ya aqui), pero es que yo q soy socio y no me he perdido ningun partido este año, este ha sido el equipo que menos a propuesto y mas se ha llevado. Y que mas se puede decir...pues que como ya sabeis nos falta matar los partidos para ser un equipo digno al ascenso, ahora creo que somos un equipo digno de play off, pero para ser un Murcia, Alaves, RmCastilla..nos falta un paso.. Y lo tendremos q dar en Mallorca, sabiendo q despues tendremos dos partidos en casa. Ahora ya se me ha pasado el mosqueo con Hiro (impresionante qe un profesional en un bote neutro no despeje el balon y se lo deje jugar al adversario) y el error de De Navas...le debemos tanto..que todo compensa..Y como ha dicho el mister esperemos q el mal rollo dure un dia y mañana vuelta a empezar, si nos tenemos q poner lideres ya nos pondremos, dejar al Badalona, que de 13 partidos fuera a ganado dos, ya nos llegara.. Y sobre todo, pese a cabreos comos los de hoy, hay que darle a estos chavales un voto de confianza..prefiero rajar de q llevamos 4 ocasiones perdidas de no ponernos primeros, que de q el equipo no juega a nada como otros años...Salud y VISCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL :scut :scut :scut
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #191 el: 28 de Febrer de 2011, 06:28:23 am »
Ja haguessim signat tots a aquestes altures estar segons i a més amb baixes importantíssimes tota la temporada.

Continuu dient que ja m'agradaria a mi veure a equips com Badalona, Alcoià, Sant Andreu, Oriola o Alacant jugar sense jugadors com Manga, Joaquín, Puigdollers, Robles, etc a veure si anirian segons. És més, a veure si estarien entre els 6 primers a la classificació.

La temporada que està fent l'equip es de chapeau. No només anem segons, sino que ens donen a veure fútbol que no haviem vist mai desde que vem baixar de Segona A pels principis del 90. I per aquesta rao, aquest equip es mereix el nostre recolçament independentment de si avui ens han empatat al minut 94. La segona part han estat 45 minuts de pressió, triangulació, ocasions, futbol de qualitat. S'han deixat la pell al camp i no es pot dir res. Ens han empatat al final, doncs bé, a Mallorcar a pels 3 punts i llestos.

No hi estic d'acord....ho sento. No tenim memòria?...i evidentment tot el recolzament a aquest equip....i sempre al Sabadell. Crec que no som imparcials i sobrevalorem el futbol que practica el Sabadell aquesta temporada...evident ment sortim amb la pilota controlada des de la defensa, triangulem...però en conjunt no creem massa ocasions ...i a més tal com reconeix el propi Carreras ens falta gol....Molt encara hem de millorar per assolir la Segona A. L'actual classificació és per mèrits propis...per descomptat, però cal reconéixer també per demèrit dels contrincants. En poques ocasions havíem tingut en el Grup III, tanta igualtat...

Sota el meu punt de vista la temporada de l'ascens a Segona B es va practicar un exce.lent futbol...i a la temporada 2007-08 us voldria recordar alguns partits vibrants i de gran joc alguns d'ells fins i tot davant de rivals directes...

Terrassa 1 Sabadell 3
Sabadell 5 Gavà 2
València B 1 Sabadell 2
Sabadell 4 LLeida 1
Benidorm 2 Sabadell 4

I llavors vàrem assolir l'objectiu de classificar-nos pel Play Off, el primer lloc era impossible perquè hi havia dos equips que anaven llançats...

Fins i tot m'atreviria a dir que vàrem fer un molt bon partit a Irún...on vàrem guanyar...perquè vem fer un gol més que el nostre rival, però dissortadament tots sabem el desenllaç...

Memoria? Tu recordes la primera part del Sabadell-Gava? Bon partit contra el Villareal B? Si mai hge vist jo a un Sabadell tan inferior a un rival en un partit...bon partit a Terrassa? Varem jugar nomes els ultims 20 minuts, fins llavors res de res!

I com se'l criticava també a aquell equip. No recordem ja els primers 15 partits....parlem del Mini? o al camp del At. Baleares? O a casa contra l'Osasuna? Amb aixo vull dir, que hi ha gent que nomes es limita a criticar. Sempre. Independentment de com vagi l'equip.

Prou de tantes critiques i mes recolzar! Amb les baixes que tenim, massa estem fent. Que no estamos tan mal! Al loro!  ;D
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #192 el: 28 de Febrer de 2011, 08:43:33 am »
He salido del campo con una mala hostia tremenda, y rajando de todos los jugadores, cuerpo tecnico ,utilleros ,del presi y toda la parentela...Que conste que no he leido ninguna opinion del foro sobre el partido,pero es que no quiero estampar el portatil que me ha costado una pasta. Unas cuantas horas y cervezas despues, lo resumiria todo a lo Valdano, con frases tipo futbol es futbol, o el futbol es asi. Creo que hemos echo un partido mas que digno para ganarlo, no voy hay decir nada del hijo de pu. ..ta vestido de negro,(supongo q se habra comentado ya aqui), pero es que yo q soy socio y no me he perdido ningun partido este año, este ha sido el equipo que menos a propuesto y mas se ha llevado. Y que mas se puede decir...pues que como ya sabeis nos falta matar los partidos para ser un equipo digno al ascenso, ahora creo que somos un equipo digno de play off, pero para ser un Murcia, Alaves, RmCastilla..nos falta un paso.. Y lo tendremos q dar en Mallorca, sabiendo q despues tendremos dos partidos en casa. Ahora ya se me ha pasado el mosqueo con Hiro (impresionante qe un profesional en un bote neutro no despeje el balon y se lo deje jugar al adversario) y el error de De Navas...le debemos tanto..que todo compensa..Y como ha dicho el mister esperemos q el mal rollo dure un dia y mañana vuelta a empezar, si nos tenemos q poner lideres ya nos pondremos, dejar al Badalona, que de 13 partidos fuera a ganado dos, ya nos llegara.. Y sobre todo, pese a cabreos comos los de hoy, hay que darle a estos chavales un voto de confianza..prefiero rajar de q llevamos 4 ocasiones perdidas de no ponernos primeros, que de q el equipo no juega a nada como otros años...Salud y VISCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL :scut :scut :scut

Fijate tu, mencionas a 3 equipos, 2 de los cuales estan igual o por debajo de nosotros en la tabla y otro que esta lider pero que perdio contra el noveno clasificado en casa este mismo fin de semana.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #193 el: 28 de Febrer de 2011, 08:48:06 am »

Terrassa 1 Sabadell 3
Sabadell 5 Gavà 2
València B 1 Sabadell 2
Sabadell 4 LLeida 1
Benidorm 2 Sabadell 4

Memoria? Tu recordes la primera part del Sabadell-Gava? Bon partit contra el Villareal B? Si mai hge vist jo a un Sabadell tan inferior a un rival en un partit...bon partit a Terrassa? Varem jugar nomes els ultims 20 minuts, fins llavors res de res!

I com se'l criticava també a aquell equip. No recordem ja els primers 15 partits....parlem del Mini? o al camp del At. Baleares? O a casa contra l'Osasuna? Amb aixo vull dir, que hi ha gent que nomes es limita a criticar. Sempre. Independentment de com vagi l'equip.

Prou de tantes critiques i mes recolzar! Amb les baixes que tenim, massa estem fent. Que no estamos tan mal! Al loro!  ;D

No és per crear divisió, però crec sincerament que l'any del segon play-off a Segona A es van veure partits d'altíssim nivell per part del Sabadell, en els quals tots ens fregavem els ulls de veure que era el nostre Sabadell qui jugava d'aquella manera. Partits com el del Lleida, Sant Andreu i algúns altres més van ser d'un nivell similar a la segona part de Badalona. És evident que aquella temporada va haver una primera volta molt grisa i cinc partits finals que gairebé ens costen el play-off, però cal reconèixer que aquella temporada es van fer sis o set partits de desbordament absolut al rival.

Insisteixo en que aquest equip no es mereix tanta crítica desmesurada, però crec que tampoc passa res per dir que cal millorar de nivell perque és als últims vuit partits on els equips donaran el do de pit, i amb el nivell actual no aconseguirem el primer lloc i ens anirà justet per assolir el play-off.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #194 el: 28 de Febrer de 2011, 10:05:05 am »

Donc jo crec, sincerament, que la cosa va bastant be: es va fer molt bon partit, l'àrbitre ens va anar en contra, no es va tenir sort, sempre hem anat pel davant en el marcador...

Quedeu-vos amb aquesta frase:

SEMPRE ANEM PEL DAVANT EN EL MARCADOR

Antigament, sempre feiem el paper del Gandia i anavem pel darrera del marcado i empatavem al final, flipant-nos. En canvi, ara és a l'inrevès. Si ens empaten els partits és millor que si els empatem, ja que si ens els empaten vol dir que anem pel davant i si no ens empatem, guanyem el partit. És a dir, més probabilitats de fer punts.

No us emprenyeu tant: el nostre grup de 2aB és històricament el més igualat. Equips forts catalans i valencians. És normal que, per tant, la cosa vagi més justa. Ara l'important es mirar de guanyar dos dels tres propers partits i seguir amunt. I podem.

UN DETALL: aquesta jornada la NCA ha estat el setè estadi amb afluència d'espectadors de 2aB, només superat per Càdiz, Castelló, Jaén, Múrcia, Badajoz i no recordo quin més. Aixó ens mostra el desastre que és la 2aB i que, probablement, comenci a tenir els dies comptats.

PER CERT, ahir el Castelló demanaven cobrar abans de començar el partit. Els deuen tres nòmines i els de la passada temporada, part del sou.

Sincerament: aprofiteu aquest dolç moment i no us feu mala sang!

SOM-HI!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #195 el: 28 de Febrer de 2011, 10:50:13 am »
JRG estic d'acord amb tu, fa dos anys es varen veure molts bons partits, pero no tots els que s'han possat a la llista. Es mes, te mes merit (per mi) que aquesta temporada perque considero que aquests jugadors son de major qualitat que no pas Pradas o Axel, la veritat. I si haguessim passat a Irun, jo estic convençut que pujem a Segona A amb el taaaant criticat Moya.
Ara be, em semblen desmesuradas algunes critiques i comentaris llegits ahir nomes acabar el partit, sincerament. Es a aixo el que em refereixo. Si ahir guanyem 2-1 no s'hagues escrit res.
Estem criticant i dient que no farem ni playoff a un equip que amb tantes baixes ahir fins al minut 93 erem liders. A un equip que si hagues ficat els dos penals al Badalona estaria lider destacadisim. No ho entenc. Que diriem si fossim un Castello que esta fet per arrassar i no esta a playoff (tot i que estic segur que el fara). Pel partit d'ahir l'equip no es mereix critiques, es va empatar per una jugada amb errors puntuals i per tres senyrs vestits de groc. Perque vem mereixer guanyar.
Hem d'anar tots en la mateixa direccio i recolçar l'equip, que be s'ho ha guanyat al camp.
S'ha de treure 7 dels propers 9 punts sigui com sigui. I crec que es pot.
« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2011, 14:07:36 pm per gerlau »
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #196 el: 28 de Febrer de 2011, 11:48:31 am »
JRG estic d'acord amb tu, fa dos anys es varen veure molts bons partits, pero no tots els que s'han possat a la llista. Es mes, te mes merit (per mi) que aquesta temporada perque considero que aquests jugadors son de major qualitat que no pas Pradas o Axel, la veritat. I si haguessim passat a Irun, jo estic convençut que pujem a Segona A amb el taaaant criticat Moya.
Ara be, em semblen desmesuradas algunes critiques i comentaris llegits ahir nomes acabar el partit, sincerament. Es a aixo el que em refereixo. Si ahir guanyem 2-1 no s'hagues escrit res.
Estem criticant i dient que no farem ni playoff a un equip que amb tantes baixes ahir fins al minut 93 erem liders. A un equip que si hagues ficat els dos penals al Badalona estaria lider destacadisim. No ho entenc. Que diriem si fossim un Castello que esta fet per arrassar i no esta a playoff (tot i que estic segur que el fara). Pel partit d'ahir l'equip no es mereix critiques, es va empatar per una jugada amb errors puntuals i per tres senyrs vestits de groc. Perque vem mereixer guanyar.
Em d'anar tots en la mateixa direccio i recolçar l'equip, que ve s'ho ha guanyat al camp.
S'ha de treure 7 dels propers 9 punts sigui com sigui. I crec que es pot.

Plenament d'acord amb tu. Hem de mirar cap endavant, ser incomformistes i tractar de fer el millor fútbol possible!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #197 el: 28 de Febrer de 2011, 13:02:09 pm »
Independentment del partit; per mi ahir Toni Lao, Juanjo, Juvenal, Fito i fins i tot Eneko, es van marcar un partidàs. Tal era el positivisme d'ahir, que Raúl va desbordar la defensa en un parell d'ocasions!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #198 el: 28 de Febrer de 2011, 13:32:59 pm »

També s'ha de tenir en compte que si hem de pujar, ens interessa molt més fer-ho sense acabar líder de grup ni anar distanciat a força punts.

PER QUÈ?

Primer, per que així es faran bons taquillatges al tram final de temporada.

I segon, per que així farem 3 eliminatòries d'ascens.

I aixó són molts quartos que, realment, necessitem ingressar.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #199 el: 28 de Febrer de 2011, 13:50:00 pm »

També s'ha de tenir en compte que si hem de pujar, ens interessa molt més fer-ho sense acabar líder de grup ni anar distanciat a força punts.

PER QUÈ?

Primer, per que així es faran bons taquillatges al tram final de temporada.

I segon, per que així farem 3 eliminatòries d'ascens.

I aixó són molts quartos que, realment, necessitem ingressar.

El dia que vegi el futbol com un simple negoci com dones entendre tu, deixaré d'anar al camp .. ara resulta que si anessim 1ers a 27 punts del segon seria una ****** perquè no tindriem taquillatges bons  :surprised:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa