Autor Tema: viendo posibles rivales para el playoff  (Llegit 910 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
viendo posibles rivales para el playoff
« el: 20 de Febrer de 2011, 20:13:11 pm »
estoy viendo el oviedo-eibar van 2-1 el eibar no tiene tanto de lo que parece

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:viendo posibles rivales para el playoff
« Respondre #1 el: 20 de Febrer de 2011, 22:29:32 pm »
no m'agrada parlar d'això tan aviat perq si al final no fem Play Off ens haurem de mirar aquest post amb bastanta pena pero bueno, hi ha coses en la resta de grups q semblen clares:

Grup 1:  A falta d'11 jornades tot sembla indicar que el Lugo serà el primer classificat. La seva diferència amb el segon classificat és de 5 pts i això que tenen un partit menys. De la resta de grup tot segueix molt igualat i seria incapaç d fer un pronóstic d qui acabarà en zona de Play Off, no obstant crec q Celta B i Real Madrid Castilla acabaran entre els 4 primers.  Pel moment el q tinc clar és q si quedem primers sens dubte m'encantaria jugar-me l'ascens amb el LUGO,seria un desplaçament molt maco per terres gallegues.

Grup 2: També està bastant igualat a la part alta. El líder provisional és l'Alavés q crec q provablement serà l'equip q acabarà primer. No obstant, l'Eibar està a 4 pts i també tenim el Mirandés per allà donant guerra com a 3er hi ha 4 pts del líder.
Aquests 3 equips crec q també seran els q jugaran Play Off i molt provablement si acabi colant també el Real Unión de Irún.... si quedéssim segons no seria descabellat jugar una primera eliminatòria contra el Real Unión, una eliminatoria q ens podria servir com a venjança, i amb tornada a la NCA, us ho imagineu?

Grup 4:  Sevilla Atlético i Real Murcia són primers i segons classificats portant 5-6 pts d'avantatge amb el Cadis i San Roque q tanquen la zona de Play Off d'ascens. Entre ells es porten només 2 punts amb lo qual aquí no hi hauria res decidit. Per darrere a 3 pts hi ha el Ceuta i el Roquetas. En aquest grup no faré cap pronóstic, simplement demanaré q no ens toqui cap equip d'aquest grup ja q jugar-nos un ascens a camp del Cadis, al Pizjuan casi ple o a Murcia no sé massa si ens convindria.

jordix

• Visitant
« Respondre #2 el: 20 de Febrer de 2011, 22:31:51 pm »
crec que els rivals que tenim que evitar son el madrid castilla, el sevilla b, el san roque, el cadiz i el murcia i m'agradria molt trobar-me amb el Real Union de Irun, els hi tinc una rabia...... :veryangry: :veryangry: :veryangry: :veryangry:

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #3 el: 20 de Febrer de 2011, 22:59:15 pm »
Dios, es leer que nos podemos cruzar con los mediofranceses y me pongo como una moto :veryangry:

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
« Respondre #4 el: 20 de Febrer de 2011, 23:12:15 pm »
jo ho tinc claríssim des de fa unes jornades, si quedem primers vull anar a Lugo, no vull veure ni en pintura al Múrcia ni a l'Alavés...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!