Autor Tema: Que esta pasant???  (Llegit 1808 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
  • Gènere: Masculí
Que esta pasant???
« el: 08 de Novembre de 2005, 15:38:41 pm »
El primer de tot es demanar disculpes als moderadors del forum perque se que aquest misatge no ha d'anar aqui, pero prego que el deixin uns dies avanç de mourel, perque aquest es l'apartat mes llegit. Gracies.
Que esta pasant a aquest forum????M'explico, ultimament han sorgit uns cuants "amics veins" que entren aqui al foro a aixecar pols i res mes,si no tenen res millor a fer alla ells. Pero ho sento molt la culpa es nostre i res mes que nostre, perque senyors si ja sabem qui son perque cuan obren un nou tema us molesteu en contestarli?? si es que ni tan sols ens hauriem de molestar en llegir-lo, jo es que no em molesto ni en obrirlo,ja es cansaran de que no li fagi cas ningu i si no doncs es igual alla ells. Per cert en aquest sac hi fico tambe a d'altres "personatges" com per exemple el tal benji, que sempre te una conducta mes que deplorable. Senyors si sabem qui son i que no aporten res al foro, pasem d'ells i llestos. Jo no demano ni que siguin censurats, perque tothom pot dir el que pensa amb respecte i un saber estar, pero tota aquesta gent ha demostrat que no son ni persones(com diria el neng). Vui fer una excepcio i es el "Vei" que sempre a entrat a aquest foro defensant el seu equip :Hecho_polvo: jejeje pero amb molt de respecte cap al nostre i una coherencia en les seves paraules.
Tambe volia fer una peticio senyors.....no obrim tants posts per tractar els mateixos temes constanment, es a dir si ja hi ha un post que posa per exemple Sabadell-Alcoia, cuan acavi el partit tots els comentaris envers a aquest enfrontament feu-lo en aquest post i no obrir cada un un post amb...."por fin hemos ganado"..."otro gol de cañadas"...."por fin marca gallo" etc etc etc perque al final un es torna boig i ja no sap on escriure.
Sento si algu es sent ofes(menys els esmentats al principi evidenment) pero es el que penso, i es una bona manera de mantenir un ordre i una mica d'organitzio al foro i no tornar bojos tambe als moderadors que no poden esta constanment movent posts i temes d'un lloc a l'altre.
I res mes, una salutacio a tots els que estimem aquest equip i la nostra ciutat.
« Darrera modificació: 08 de Novembre de 2005, 15:43:28 pm per KrMaN »

Desconnectat SABADELLENC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
Re: Que esta pasant???
« Respondre #1 el: 08 de Novembre de 2005, 16:29:43 pm »
Totalment d'acord :yes:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 08 de Novembre de 2005, 17:39:46 pm »
D'acord amb tu Krman  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 08 de Novembre de 2005, 17:54:00 pm »
 :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Si senyor :ok
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 08 de Novembre de 2005, 18:24:13 pm »
El primer de tot es demanar disculpes als moderadors del forum perque se que aquest misatge no ha d'anar aqui, pero prego que el deixin uns dies avanç de mourel, perque aquest es l'apartat mes llegit. Gracies.
Que esta pasant a aquest forum????M'explico, ultimament han sorgit uns cuants "amics veins" que entren aqui al foro a aixecar pols i res mes,si no tenen res millor a fer alla ells. Pero ho sento molt la culpa es nostre i res mes que nostre, perque senyors si ja sabem qui son perque cuan obren un nou tema us molesteu en contestarli?? si es que ni tan sols ens hauriem de molestar en llegir-lo, jo es que no em molesto ni en obrirlo,ja es cansaran de que no li fagi cas ningu i si no doncs es igual alla ells. Per cert en aquest sac hi fico tambe a d'altres "personatges" com per exemple el tal benji, que sempre te una conducta mes que deplorable. Senyors si sabem qui son i que no aporten res al foro, pasem d'ells i llestos. Jo no demano ni que siguin censurats, perque tothom pot dir el que pensa amb respecte i un saber estar, pero tota aquesta gent ha demostrat que no son ni persones(com diria el neng). Vui fer una excepcio i es el "Vei" que sempre a entrat a aquest foro defensant el seu equip :Hecho_polvo: jejeje pero amb molt de respecte cap al nostre i una coherencia en les seves paraules.
Tambe volia fer una peticio senyors.....no obrim tants posts per tractar els mateixos temes constanment, es a dir si ja hi ha un post que posa per exemple Sabadell-Alcoia, cuan acavi el partit tots els comentaris envers a aquest enfrontament feu-lo en aquest post i no obrir cada un un post amb...."por fin hemos ganado"..."otro gol de cañadas"...."por fin marca gallo" etc etc etc perque al final un es torna boig i ja no sap on escriure.
Sento si algu es sent ofes(menys els esmentats al principi evidenment) pero es el que penso, i es una bona manera de mantenir un ordre i una mica d'organitzio al foro i no tornar bojos tambe als moderadors que no poden esta constanment movent posts i temes d'un lloc a l'altre.
I res mes, una salutacio a tots els que estimem aquest equip i la nostra ciutat.

:clap :clap :clap :clap :clap
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #5 el: 08 de Novembre de 2005, 21:17:35 pm »
Home, jo crec que si tothom sapigués qui és de debó arlequinat i qui entra per crear mal rotllo sent d'un altre equip llavors no els contestarem, però a vegades hi han hagut acusacions de no ser arlequinat a algú que sí que ho era. I segons he entés en un comentari d'un company de grada, em penso que el Benji és també arlequinat i tú, Krman, l'esmentas al teu post com si fos evident que no ho és.
Jo quan començava a escriures posts al fórum he tingut la sensació de que alguns no eren arlequinats però jo com no els conec en persona, m'he de creure que sí ho són.
Honor al Sabadell

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #6 el: 08 de Novembre de 2005, 22:14:00 pm »
No Grimber no ho has entes be del tot, a el benji no l'esmento perque pensi que no es del sabadell(tot i que tinc els meus dubtes), si no com un personatje que cada cop que escriu al foro insulta, menysprea i te una falta d'educacio evident envers a altres companys foreros, gent del club, gent d'altres clubs i aixi un llarg etc, fins i tot a aixecat acusacions contra alguns jugadors del club i aixo es molt fort. I jo el que dic es que aqui pot escriure qui vulgui, han escrit gent del St.Andreu, Hospi, Terrassa, etc pero sempre amb respecte cap al nostre club i la seva aficio i amb una coherencia a les seves paralues.Pero i a d'altres que nomes fan que dir tonteries o insultar, etc ,etc i que cuan ja porten 3 o 4 misatges, tots sabem qui es i "de que pie cojea" aixi que aleshores hauriem de passar d'aquestes persones i ni tan sols llegir el que escriguin. No se si ara ho hauras entes una mica millor  :ok

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 08 de Novembre de 2005, 22:57:43 pm »
krman aixo de que tots escriuen amb respecte al club i a altre persones no sempre a sigut aixi, veritat és que el benji era misatge rera misatge k nava faltan al respecte a ki fos, pero alguns del terrassa...k? no an estat expulsats... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 09 de Novembre de 2005, 14:36:26 pm »
si resistencia pero es molt dificil saber si els que tu dius que son del terrassa i que falten al respecte ho son  de veritat. com ho podem saber?? :no:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 09 de Novembre de 2005, 20:05:17 pm »
panso si dius que falten al respecte, continuadament, no crec que hagi de continuar escrivin al forum :no:...encara que sigui del sabadell esta clar!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat camacho86

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #10 el: 11 de Novembre de 2005, 00:52:53 am »
Home, jo crec que si tothom sapigués qui és de debó arlequinat i qui entra per crear mal rotllo sent d'un altre equip llavors no els contestarem, però a vegades hi han hagut acusacions de no ser arlequinat a algú que sí que ho era. I segons he entés en un comentari d'un company de grada, em penso que el Benji és també arlequinat i tú, Krman, l'esmentas al teu post com si fos evident que no ho és.
Jo quan començava a escriures posts al fórum he tingut la sensació de que alguns no eren arlequinats però jo com no els conec en persona, m'he de creure que sí ho són.

si fuera del sabadell no diria lo q ha dicho tantas y tantas veces, yo no juzgo a nadie, por q yo lo reconozco, el sabadell es un equipo que me cae muy bien y lo e ido a ver un par de veces, si quereis que no escriba mas, pues solo pedirlo (no quiero decir que me de por aludido por lo que a dicho krman), pero no soy 100% arlequinado, bueno lo dicho, si quieren hablar ciertos personajes, almenos que tengan respeto por tanta gente que escribe aqui, y por otros equipos, un saludo a todos