Acabo d'arrivar de Sta Coloma i no tinc paraules del que hem viscut allà els aproximadament 350 aficionats arlequinats que ens em desplaçat. Emoció, decepció, nervis, angoixa, deliri, euforia... em tingut una miqueta de tot i per a tots els gustos. La veritat és q vist el 1-0 + la tonta expulsió d'Azparren dubto molt q cap de nosaltres confiés amb la remontada, i fins i tot tingués massa confiança en empatar el partit, doncs sí, al final, empat i victoria i amb gol de Joaquín, es pot demanar més ? Senyors, aquests partits són els q a fi de comptes inclinen la balança cap a les primeres possicions, ara bé, espero q la propera setmana donguem per bona la victoria d'avui i aconsegum els 3 punts a casa q ja ens toca !!!
De tot cor li dedico la victòria a l'atontat de la Grama que faltant 10 minuts per acabar el partit i amb l'1-1 al marcador no a volgut tornar la pilota als jugadors i dsp amb el partit en joc la llançada de nou per a perdre més temps.... no sé q li passa pel cap a tal energumen amb un partit empatat i amb un home més per ells en el terreny de joc i el tio donant per bo un empat a casa estant com estan totalment ofegats en zona de descens xDDDD.
En fi, per últim destacar el desplaçament massiu d'arlequinats del dia d'avui, em sigut potser algo menys dels q em pensava pero bueno, imagino que les previsions de temps tampoc han ajudat gaire, SÓM LIDERS !!! Almenys per unes hores
COMENÇA LA CARRERA FINAL CAMÍ A PLAY OFF !!!