Autor Tema: Fantàstiques declaracions del nostre directiu Arnau Isard a l'Arlequinat  (Llegit 4863 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re:Fantàstiques declaracions del nostre directiu Arnau Isard a l'Arlequinat
« Respondre #20 el: 29 de de 2011, 17:05:47 pm »
M'uneixo al desacord més o menys generalitzat a les paraules molt desafortunades d'aquest directiu, ahir a l'Arlequinat. No tinc temps d'extendre'm gaire però és evident que un directiu no pot dir mai les paraules que ahir es van pronunciar, i menys tenint en compte el palmarès del senyor Moya entrenant al nostre club. L'Arnau Izard també era directiu quan el senyor Moya era entrenador i crec que per aquest motiu li deu un respecte.  :ko No pot fer una comparativa del tipus: "el malo" y "el bueno", entre d'altres coses perquè tampoc sabem a on arribaren amb Carreras i com acabarem la temporada...

En quant al tema del tall de màniga del Moya dir que jo no el vaig veure, però sí que el vaig veure molt excitat dins del terreny de joc celebrant el gol molt eufòricament, normal en la seva situació actual. Si l'hagués fet tampoc m'importaria gaire, estava molt accelerat i tots sabem que el Moya és molt visceral. Per cert, tampoc em van agradar alguns aficionats arlequinats que el van increpar en algun moment; motiu que podria ser una raó al tall de màniga a algú en cas de que s'hagués produït veritablement.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 29 de de 2011, 17:21:21 pm »
Fa dues setmanes, en el partit contra L'Hospitalet vaig estar parlant un moment amb el Moya, abans de que entrés a Tribuna i em va dir, textualment 'A veure si pugeu home, que tios com tu s'ho mereixen'. No crec que en dues setmanes se li giri el cervell a l'home, si no és que hi hagués algú provocant-lo.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Guadiana

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #22 el: 29 de de 2011, 18:19:30 pm »
Doncs jo penso q te tota la rao i tot el dret de diro, si es el que pensa, nose pq sa de criticar q una persona expresa la seva opinio i mes veien q el senyor Moya ens va dedicar un corte de manga quan va marcar la grama, per mi tots els respectes q mereixia els a perdut.

El primer que vull dir, es que tal com està l'equip, no és moment de discussions, ni baralles, però alguns senyors es pensen que el Sabadell és de quatre, i segueixen fent molt de mal!!!

Doncs no pensava jo que la tasca d'un directiu és criticar els exentrenadors, públicament!!!
 Pobre de mi, jo que em pensava que estan per buscar solucions perquè el club vagi com una bassa d'oli, (i no preocupar-se, si l'entrenador contrari fa botifarres) però sembla que no, com tot això que diu Sexeibirra. que té més raó que un sant   Agraïments i pals del cap de setmana   i jo afegeixo la última del Senyor President, plorant com un posseït que no hi ha diners, i ha de sortir l'alcalde a apagar el foc, com si a Sabadell no haguessin problemes, per exemple la contaminació.

Recomano als directius, que es dediquin al Seu, ​​i que ho facin el millor possible (que vist el vist fins ara, no és gens difícil)

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #23 el: 29 de de 2011, 19:24:05 pm »
Pues desde mi humilde punto de vista creo que el partido de la Grama no lo gano para nada el Sr. Carreras.Para mi el merito es de los jugadores y de la aficion, pues desde el primer partido,aun estoy esperando que cambie algun dia el sistema y no lo hace nunca (lo mismo que Moya).
Ningun entrenador del Sabadell a tenido nunca una plantilla tan amplia y con tanta calidad como este hombre.Ya dije antes que todo lo que no sea Playoff, con esta plantilla seria un gran fracaso.
No quiero restarle el merito que tiene, el querer dar ese estilo vistoso a su juego, pero creo que el Domingo tuvo mucha suerte.Tal vez hoy, en caso de derrota, huviera sido muy criticado.

A raiz de la expulsión de Azparren, minuto 60 aprox., pasemos a jugar con 3 defensas. Otro entrenador hubiera sacado a Pagès y hubiera quitado a un delantero.

Almu, el cambio tactico al que me refiero no era en el momento de la expulsion, era bastante antes.Siempre cambia a los mismos y en el mismo minuto, fijate y te daras cuenta.
No quiero que pienses que le critico, simplemente digo que se le esta poniendo en un pedestal, como si fuera el descubridor que tantos años hemos esperado y para mi ,no le veo nada especial.
Me gustaria que jugaramos con un tio menos en el centro del campo y que aprobecharamos al mejor jugador que hemos tenido en años bajando balones, como es Hirosi para tener a un "listo" como Joaquin detras.
Te lo digo por las dimensiones de un campo como el de la Grama.
Aun asi, respeto y animo a mi entrenador sea quien sea, pero que no lo suban al cielo y me bajen a los infiernos a un entrenador que a conseguido durante tres años los objetivos que le marcaron.
Espero que Carreras, cumpla el suyo y dentro de unos años le tenga que defender, como ahora defiendo a Moya.
Millor Seguidor

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #24 el: 29 de de 2011, 19:34:59 pm »
Comparteixo totalment la majoria d´opinions. El Sr. Izard segur que donava copets a l´espatlla al sr. Moya quan fa dos anys vam guanyar 4-1 al Lleida, 3-0 al Sant Andreu fent un partidàs o quan es van guanyar 10 partits de 11 seguits. Trobo que per elogiar al Sr. Carreras no calia deixar malament a un entrenador que sense el robo arbitral de Irún ens hauria portat a una 3ª eliminatoria d´ascens a Segona A. I si jugaven menys bonic, potser es perquè tampoc tenia els jugadors adeqüats, això mai se sap. Que consti que m´agrada el joc actual del Sabadell, però a vegades cal ser una mic més practics i matar els partits encara que sigui amb alguna pilotada a la grada quan es va guanyant.  Confiem que amb Carreras poguem celebrar el que no vam poder (o no ens van deixar) amb Moya.

Endavant Sabadell !!!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #25 el: 29 de de 2011, 20:03:13 pm »
Comparteixo totalment la majoria d´opinions. El Sr. Izard segur que donava copets a l´espatlla al sr. Moya quan fa dos anys vam guanyar 4-1 al Lleida, 3-0 al Sant Andreu fent un partidàs o quan es van guanyar 10 partits de 11 seguits. Trobo que per elogiar al Sr. Carreras no calia deixar malament a un entrenador que sense el robo arbitral de Irún ens hauria portat a una 3ª eliminatoria d´ascens a Segona A. I si jugaven menys bonic, potser es perquè tampoc tenia els jugadors adeqüats, això mai se sap. Que consti que m´agrada el joc actual del Sabadell, però a vegades cal ser una mic més practics i matar els partits encara que sigui amb alguna pilotada a la grada quan es va guanyant.  Confiem que amb Carreras poguem celebrar el que no vam poder (o no ens van deixar) amb Moya.

Endavant Sabadell !!!!!

Personalment penso que són els millors partits que he vist del Sabadell en la meva vida, o como mínim són els que més recordo de llarg. Eren uns partits en que s'alternava el joc de toc amb el joc directe de forma increible. Recordo les meves sensacions, em fregava els ulls de pensar que fós el Sabadell qui practicava aquell fútbol. Sensacions a les que encara no he arribat, ni de lluny, aquesta temporada.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 29 de de 2011, 20:04:32 pm »
Perdoneu, però el tall de mangues hi va ser, però va anar dirigit als uns pares del futbol base de la Grama, que es veu que allà tenen un follón de mil pars de collons amb açò i van estar tot el partit dient-le de tot i recordant-le que el juvenil A estava a punt de baixar i que el seu germà era un càncer per el futbol base de la Grama. Un senyor que era clavat al Blanc-i-Blau, me va explicar el tema, per que me va dixar també estranyat.

Del tema de este tal Isart, me sembla plat de molt mal gust criticar en públic a un entrenador que ja no està amb nosaltres, que mos va pujar de tercera i que mos va permetre somniar fa dos temporades, amb eixa ratxa que diu cor o amb el play-off de mal record.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #27 el: 29 de de 2011, 20:20:55 pm »
Mai he entés perquè les aficions dels clubs mai deixen que es sincerin els seus directius i presidents. Preferim que ens menteixin ? Trobo tan ridícul el: "això ho pot dir un aficionat, no un directiu". En fi, preferim que ens siguin políticament correctes i  si cal que ens menteixin en una resposta a una pregunta i no ens siguin sincers millor que millor. Que aburrit doncs, no? Tothom ha de dir el mateix i quedar bé de cara a la galeria, en canvi els aficionats sí que poden dir de tot.
I que quedi clar que la meva opinió és que li hem d'agrair tot i més al Moya, i a mi m'agradava molt, però totes les opinions m'agraden i m'agrada que no només n'hi hagi una. Tot i així, prefereixo el Carrreras, juguem millor ara. Li deistjo el millor el Moya i també als directius actuals, i que opinin el que vulguin, que per això són persones abans que directius.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #28 el: 29 de de 2011, 20:27:19 pm »
Lo dolent felix, és que desprès et crees mala fama com a club. Jo mateix soc conscient que en una directiva no podria fer moltes declaracions públiques ni opinar en una tele ni en un foro.
També alguns jugadors o entrenadors poden pensar que 'total, quan surti d'aquí parlaran malament de mi faça el que faça'.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #29 el: 29 de de 2011, 20:39:44 pm »
Bueno, jo no vaig mirar el programa però pel que dieu les declaracions simplement van ser, comparar el joc d'un amb l'altre, no es va posar amb la seva persona no?
Per altra banda dir que si Moya va fer un tall de mànigues l'entenc perctament, alguns persones de la nostra afició li van dir de tot, em va saber un greu imprressionant, igual que quan van comencar a criticar al Carreras i a dir-li de tot quan estavem perdent. Veure per creure, sempre presumeixo amb els meus amics culers que la nostra afició sempre està amb l'equip guanyi o perdi, a diferència d'ells, i no ho penso dir mai més. Diu,ege em vaig avergonyir del que feien i deien algunes persones.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #30 el: 29 de de 2011, 20:48:57 pm »
En açò estic d'acord. Estava apartat de l'afició del Sabadell i amb el 1-0 i fins l'empat, vaig sentir de tot contra Carreras. Que si Fora, que si s'anés a entrenar al Barça i mandangaes varies. Que va fer els canvis tard, potser si, però al final se va rectificar i ara estem líders. És més, me quede amb el detall de que amb 1-1 els de la Grama, bé, un calvo va tirar una bola al camp i els jugadors perdien temps acollonits.
Collona, que este home té molta pressió, anem primers i ha d'anar agafant experiència per a portar-nos a on volem.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #31 el: 29 de de 2011, 21:18:31 pm »
Bueno, jo no vaig mirar el programa però pel que dieu les declaracions simplement van ser, comparar el joc d'un amb l'altre, no es va posar amb la seva persona no?
Per altra banda dir que si Moya va fer un tall de mànigues l'entenc perctament, alguns persones de la nostra afició li van dir de tot, em va saber un greu imprressionant, igual que quan van comencar a criticar al Carreras i a dir-li de tot quan estavem perdent. Veure per creure, sempre presumeixo amb els meus amics culers que la nostra afició sempre està amb l'equip guanyi o perdi, a diferència d'ells, i no ho penso dir mai més. Diu,ege em vaig avergonyir del que feien i deien algunes persones.

Li van dir de tot? Doncs jo no vaig sentir cap comentari fora de lloc ni a la zona que estava ni en general de l'afició del Sabadell. Simplement algun "Moya espavila" en plan bromista i el qual jo tb vaig cridar un parell de vegades + desde la zona dels HHVV vaig sentir un "MOYA SÍ, Grama no", que imagino que es deuria pendre bé.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #32 el: 29 de de 2011, 21:37:13 pm »
Pues desde mi humilde punto de vista creo que el partido de la Grama no lo gano para nada el Sr. Carreras.Para mi el merito es de los jugadores y de la aficion, pues desde el primer partido,aun estoy esperando que cambie algun dia el sistema y no lo hace nunca (lo mismo que Moya).
Ningun entrenador del Sabadell a tenido nunca una plantilla tan amplia y con tanta calidad como este hombre.Ya dije antes que todo lo que no sea Playoff, con esta plantilla seria un gran fracaso.
No quiero restarle el merito que tiene, el querer dar ese estilo vistoso a su juego, pero creo que el Domingo tuvo mucha suerte.Tal vez hoy, en caso de derrota, huviera sido muy criticado.

pues yo no es que quiera ni criticar a Moya ni defender a Carreras pero con esta plantilla y jugando como lo hacia Moya el año pasado estariamos septimos o octavos, y plantilla amplia si pero todo el año con numerosas bajas y dos de los jugadores mas importantes estan empezando a jugar ahora :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #33 el: 29 de de 2011, 21:40:29 pm »
Ho comentava abans...com podíem saber...si el el tall de mànegues anava dirigit a l'afició del Sabadell ?...A mi m'estranyava molt....i en Sexeibirra ho ha aclarit....Hi va haver tall de mànega...(Ai...la visceralitat del Moya), però sembla anava dirigit a alguns pares del futbol base de la Grama...

Pel que respecte al motiu d'aquest post afegir....

. Com justificarà el Directiu en qüestió quan un proper entrenador jugui d'una manera diferent a l'actual ?....Flac favor al Club...

. Estic a mort amb l'actual entrenador, però simplement dic davant d'aquesta polèmica, que en el moment actual encara no ha lograt cap fita en el seu historial....Estic segur que l'aconseguirà...i que pasarà a formar part de la història del nostre Club.

. El que és segur que en Ramón Moya ja forma part de la història del Centre d'Esports per les fites assolides...

I repeteixo lamentables declaracions del Sr. Isard....que hauríen de rebre la repulsa dels seus companys de Junta i sobretot del Sr. Soteras

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #34 el: 29 de de 2011, 21:57:14 pm »

pues yo no es que quiera ni criticar a Moya ni defender a Carreras pero con esta plantilla y jugando como lo hacia Moya el año pasado estariamos septimos o octavos, y plantilla amplia si pero todo el año con numerosas bajas y dos de los jugadores mas importantes estan empezando a jugar ahora :beer2 :beer2

Això és ciència-ficció...i mai ho podràs saber company... ;D

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #35 el: 29 de de 2011, 22:53:26 pm »
Aprofito per remarcar un comentari que m´han fet avui i que té el 100% de raó;   El Sabadell de Lluís Carreras no podria ser el que és sense la base que va crear Ramón Moya.  Igual que Juande Ramos va crear un gran Sevilla gràcies a la base que havia creat Joaquín Caparrós.  Ni més ni menys....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #36 el: 29 de de 2011, 23:40:48 pm »
A mi tambien me chocó cuando escuché criticar públicamente la forma de jugar de Moya.
Yo siempre he sido defensor de Moya y le agradezco lo que hizo en su etapa, por eso creo que lo correcto es que un directivo se dirija a él de forma educada y respetuosa..., de todas formas , y como bien decís,  marchó alabando a la afición pero creo recordar que algun palito también soltó a los dirigentes, con lo cual puede ser que alguno se la guarde.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #37 el: 30 de de 2011, 09:49:23 am »

A raiz de la expulsión de Azparren, minuto 60 aprox., pasemos a jugar con 3 defensas. Otro entrenador hubiera sacado a Pagès y hubiera quitado a un delantero.

Almu, el cambio tactico al que me refiero no era en el momento de la expulsion, era bastante antes.Siempre cambia a los mismos y en el mismo minuto, fijate y te daras cuenta.
No quiero que pienses que le critico, simplemente digo que se le esta poniendo en un pedestal, como si fuera el descubridor que tantos años hemos esperado y para mi ,no le veo nada especial.
Me gustaria que jugaramos con un tio menos en el centro del campo y que aprobecharamos al mejor jugador que hemos tenido en años bajando balones, como es Hirosi para tener a un "listo" como Joaquin detras.
Te lo digo por las dimensiones de un campo como el de la Grama.
Aun asi, respeto y animo a mi entrenador sea quien sea, pero que no lo suban al cielo y me bajen a los infiernos a un entrenador que a conseguido durante tres años los objetivos que le marcaron.
Espero que Carreras, cumpla el suyo y dentro de unos años le tenga que defender, como ahora defiendo a Moya.

Totalmente de acuerdo en lo que dices que no hemos descubierto nada. Es más, cuando salieron los primeros rumores que lo colocaban en el Barça B el año que viene ya dije que si se va no pasará nada, los entrenadores y jugadores pasan pero el club sigue hacia adelante. Dicho esto, vuelvo a decir que es de alabar que jugase con 3 defensas durante media hora en busca de, almenos, el empate.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell