Autor Tema: J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport3  (Llegit 37139 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport3
« Respondre #180 el: 11 de Abril de 2011, 11:30:00 am »
MADRE mia este fin de semana me a tocao estar en gerona, lo keria ver por la tele i resulta ke alli no se pilla el esport3...nada al final no pude verlo

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • Gènere: Masculí
  • SENTIMENT ARLEKINAT
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport3
« Respondre #181 el: 11 de Abril de 2011, 12:20:38 pm »
Gran victoria del nostre sabadell, crec que ara hem d´anar a ser primers perque tindrem una bona aportunitat de pujar a una sola  eliminatoria, si juguem la liguilla dels segons tercers i quarts no hi ha res ha fer , el R MADRID CASTILLA  i el SEVILLA AT SON ,no son primers de moment pero son els candidats a pujar com el barça b i el vi-la real b ,hem de acabar primers sigui com sigui. :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #182 el: 11 de Abril de 2011, 13:36:10 pm »
Aparte del partido megustaria que toda la ciudad  se tiña de colores arlequinados
vivo en carretera Terrassa y contando la mia lla hay 3 banderas colgadas en los balcones,hay que animarse y  quetodo sabadell  este colorida con nuestros colores.
 :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #183 el: 11 de Abril de 2011, 14:25:23 pm »
Partit molt pràctic i ha estat un exemple del que em de fer durant el play-off a camp contrari per la pressió i control de l'adversari despres de posar-no per endavant. Juvenal amb aquest estat de forma i la gran qualitat que té és un lider indiscutible de cara al assens de categoria junt amb un Manga cada cop més en forma. Amb Cuenca i Juaquin amb més rodatge peses fonamentals per quedar primers que és el ara ha ded motivar l'equip. La fita és quedar primers com aquest any no ho tindrem. De De Navas repetir-nos que una vegada més ha salvat dos punts claríssims.
Diumenge necessitem un altra cop d'efecte de cara a la primera plaça, a la resta dels equips i a la gent no habituals a la Creu Alta. Començo a veure la cosa clara, però a casa tenim que dominar més al rival i saber-lo maxacar més.
Sabadell, fins a la mort. :xin-xin :happy2:     

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #184 el: 11 de Abril de 2011, 15:10:32 pm »
Típic partit de 2a B on si som eqüànims, l'empat potser hauria sigut el més just. De totes maneres em demostrat ser un equip molt sòlid al darrera on gairebé no em deixat que ells ens féssin perill. La veritat és que els nostres tampoc n'han fet massa però és que a nosaltres ja ens anava més o menys bé. Era el Sant Andreu qui havia d'arriscar i no ho han fet.

Avui llegint algunes cròniques d'alguns diaris em sembava que al Sant Andreu l'haguéssin atracat d'una manera descarada.... i d'això res de res. Hi ha 2 jugades polèmiques durant el partit (perque evidentment la caiguda de Blanco al minut 20 ni es pot plantejar com a jugada dubtosa perque no hi ha res) i si hi ha mans de Juve (crec que involuntàries però que es podien pitar), també hi ha un penal clamorós a Eneko i davant de l'àrbitre que no en vol saber res. Per tan aquí la cosa queda repartida.

Però sobretot el Sant Andreu que es faci mirar l'ascpecte de les seves grades on en un partit VITAL el camp estava buit!!

Gran resultat i gran partit tàctic on s'ha fet el que s'havia de fer.

Felicitats a tot l'equip  :clap i  tota l'afició desplaçada fins al Narcís Sala  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

jordix

• Visitant
« Respondre #185 el: 11 de Abril de 2011, 16:38:32 pm »
Típic partit de 2a B on si som eqüànims, l'empat potser hauria sigut el més just. De totes maneres em demostrat ser un equip molt sòlid al darrera on gairebé no em deixat que ells ens féssin perill. La veritat és que els nostres tampoc n'han fet massa però és que a nosaltres ja ens anava més o menys bé. Era el Sant Andreu qui havia d'arriscar i no ho han fet.

Avui llegint algunes cròniques d'alguns diaris em sembava que al Sant Andreu l'haguéssin atracat d'una manera descarada.... i d'això res de res. Hi ha 2 jugades polèmiques durant el partit (perque evidentment la caiguda de Blanco al minut 20 ni es pot plantejar com a jugada dubtosa perque no hi ha res) i si hi ha mans de Juve (crec que involuntàries però que es podien pitar), també hi ha un penal clamorós a Eneko i davant de l'àrbitre que no en vol saber res. Per tan aquí la cosa queda repartida.

Però sobretot el Sant Andreu que es faci mirar l'ascpecte de les seves grades on en un partit VITAL el camp estava buit!!

Gran resultat i gran partit tàctic on s'ha fet el que s'havia de fer.

Felicitats a tot l'equip  :clap i  tota l'afició desplaçada fins al Narcís Sala  :clap

si les entrades haguessin estat a 10 euros, molts arlekinats haguessin vingut i crec que els haguessim pogut quasi igualar ja que el ambient era una mica pobre!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #186 el: 11 de Abril de 2011, 17:48:26 pm »
Despres de veure el partit d'ahir per TV3 tinc un dubte el Sabadell tambe és un club catala? Per que els comentaris tots son en contra nostre

P***  TV3

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #187 el: 11 de Abril de 2011, 17:50:34 pm »
Despres de veure el partit d'ahir per TV3 tinc un dubte el Sabadell tambe és un club catala? Per que els comentaris tots son en contra nostre

P***  TV3

Totalment d'acord amb tu, company.  :beer2

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #188 el: 11 de Abril de 2011, 18:07:45 pm »

P***  TV3

Podries dir que van dir en contra nostre? (estava al camp)
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #189 el: 11 de Abril de 2011, 18:12:28 pm »

Que diferent es veu tot desde el camp, jo no vaig veure cap mà de Juvenal,també és cert que ens va pillar a l'altre porteria, la caiguda de Blanco em va semblar penalt claríssim i la jugada d'Eneko em va semblar que es tirava només sentir el contacte perquè ja no arribava a la pilota, o sigui tot diferent de lo que sembla que va ser jajaja!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #190 el: 11 de Abril de 2011, 18:13:29 pm »

P***  TV3

Va ser tota la renstramissio semblava que els sapigues greu que guanyessim

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #191 el: 11 de Abril de 2011, 18:17:53 pm »

P***  TV3

ni mas ni menos que lo que hacen siempre que juege el Sabadell, todo el rato diciendo que el partido aun no habia acabado, que si el Sant Andreu le podia dar la vuelta etc, no se que os estraña siempre que jugamos y lo dan por tv3 hablan igual o incluso peor de nosotros, ayer al menos tuvieron elogios para algun jugador arlequinado  de Navas, Juvenal, Manga etc y en la segunda parte decian que el Sabadell se veia un lider solido y que ojo con el ekipo jugando asi en las fases de ascenso, que se le veia un ekipo muy bien plantado, muy ordenado sobretodo atras y cada jugador sabia perfectamente lo que tenia que hacer y que apenas cometian fallos  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 11 de Abril de 2011, 18:23:13 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat enokk

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #192 el: 11 de Abril de 2011, 20:27:47 pm »
Primer de tot felicitar-vos per la gran victória d'ahir, pel liderat i per la gran temporada que esteu fent. Es nota el paper de l'entrenador i el gran bloc que s'ha format. Pinta molt bé aquest equip pels playoffs i veient els darrers resultats crec que si que sereu campions.

Després i sense ànim de crear polémica, i que consti que jo sempre que puc us he vingut a animar i ho tornaré a fer si tot va bé als playoffs (potser faré alguna visita més abans que s'acabi la lliga) i també defenso sovint l'afició arlequinada en segons quins llocs, crec que algu hauria de fer alguna cosa amb els HHVV. Ahir vaig tenir el 'gust' de caminar prop seu des del Narcís Sala fins al tren (ells anaven acompanyats de 3 mossos) i em va doldre molt que durant tot el viatge cantessin 'Put* Sant Andreu, Put* Sant Andreu!'. La gent que passava pel carrer flipava i preguntava qui c*** eren i alguns aficionats andreuencs que anaven amb bufandes o samarretes fins i tot canviaven de carrer o esperaven a que marxessin (i és una anécdota aixó comparat amb el que han patit altres persones). En fi, crec que donen una mala imatge a la vostra afició i hi haurieu d'almenys intentar posar-hi remei (sobretot des de la directiva) perqué qui no visiti com jo he fet la Nova Creu Alta s'endú una visió que no és correspon a la gran majoria de l'afició arlequinada.

En fi, visca el futbol modest català i aquest any si el Sabadell a 2aA!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #193 el: 11 de Abril de 2011, 21:06:23 pm »
Cuando faltaban unos 15 minutos para el comienzo del partido, unos 8 o 10, pasaron por la calle del gol del Narcís Sala donde estábamos situados los aficionados del CE Sabadell e ivan cantando algo parecido a: ODI/MORT AL SABADELL.

En todas partes hay gente así, pero ya que se dice d una banda, tmb se dice de la otra.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #194 el: 11 de Abril de 2011, 22:29:15 pm »
Cuando faltaban unos 15 minutos para el comienzo del partido, unos 8 o 10, pasaron por la calle del gol del Narcís Sala donde estábamos situados los aficionados del CE Sabadell e ivan cantando algo parecido a: ODI/MORT AL SABADELL.

En todas partes hay gente así, pero ya que se dice d una banda, tmb se dice de la otra.

Mal de muchos, consuelo de tontos¡¡¡

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport
« Respondre #195 el: 12 de Abril de 2011, 11:49:48 am »
3 punts decissius i casi definitius. L'important era mantenir ventatges amb el reste, si a sobre ampliem, de conya, collona.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport
« Respondre #196 el: 12 de Abril de 2011, 18:48:56 pm »
3 punts decissius i casi definitius. L'important era mantenir ventatges amb el reste, si a sobre ampliem, de conya, collona.
estaba esperando que hicieras un comentario para ver si ponías collona y he acertado  :happy2:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #197 el: 12 de Abril de 2011, 18:54:03 pm »
estaba esperando que hicieras un comentario para ver si ponías collona y he acertado  :happy2:

Doncs no costa gaire encertar-ho  :laugh2: :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Rauless

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #198 el: 12 de Abril de 2011, 19:25:06 pm »
 :botador Como disfrute....

Desconnectat enokk

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #199 el: 12 de Abril de 2011, 19:33:22 pm »

Pues tienes razón, simplemente a los del Sant Andreu no los había oído. De todas formas, por experiencia debo decir que no se pueden comparar la 'gentuza' del Sant Andreu (que coincido que la hay, sobretodo 2 tipos que los tengo 'fichados') con la 'gentuza' del Sabadell, y lo digo sintiendólo mucho. En fín, es una pena que esta gente acuda a los campos de fútbol.

En fín esperemos que el Sabadell crezca en todos los sentidos con un ascenso y esta gente quede aún más diluida entre la gran masa de grandes aficionados del Sabadell.