Si he de triar, prefereixo que el meu històric CE Sabadell assoleixi l'ascens contra un club de debó, i no un equipet sense entitat. No vull cap B, per descomptat. "Contra qui va pujar el Sabadell?" "Contra el Sevilla B"... Prefereixo qualsevol altre.
El Mirandés no em fa especial il·lusió, Miranda de Ebro...
Com jugar contra el CD La Muela, que per sort no fa promoció... Gairebé em faria vergonya dir que el CES ha pujat contra el CD La Muela :S
L'equip que prefereixo és l'Alavés (en el seu defecte l'Eibar pels mateixos motius que esmetaré). No ens enganyem, la resta d'equips poden fer les mateixes cabòries dient "No volem el Sabadell! La Nova Creu Alta amb 20 000 localitats, ex de primera, amb el Japonés de davanter...". L'Alavés és un club històric, l'equip de Vitòria, una ciutat amb prestigi, no un d'un poble d'aquests com pujar contra l'Ontinyent o contra el Cerro Reyes Atlético (Que ja sé que està retirat). Va disputar la final de la UEFA contra el Liverpool fa uns 10 anys, i va estar a RES de guanyar-la. Ex primera. Em recorda força a nosaltres. I té un equip 100% guanyable, no van ni primers del seu grup de moment. Ídem per l'Eibar en tant que és una entitat històrica.
El Múrcia també és un històric però ha de pujar per decret llei. Igual que el Cadis fa 3 temporades, que havia de pujar sí o sí per pressupost, perquè acabava de baixar i perquè la RFEF ho determinava, enguany veig així el Múrcia.
No m'havia parat a pensar que ens pot perjudicar el fet que ja hi hagi 2 catalans a 2ªA en quant al tema arbitral... En tot cas suposo que ja s'encarregaràn que Badalona o Lleida (O els catalans que facin playoff) no pujin. Però crec que la RFEF hauria de tirar una mica cap a un equip històric com nosaltres
En fi, prou de fer volar coloms i a reivindicar-nos al liderat guanyant l'Ontinyent!