Autor Tema: Fase d'ascens a Segona A  (Llegit 141401 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Fase d'ascens a Segona A
« Respondre #140 el: 30 de Abril de 2011, 18:56:37 pm »

Es van tractar altres temes i poc més va dir. Vaig veure molt poquetes idees de cara a fer coses per al play-off. Espero que em sorprenguin.

Positivament no? :icon_mrgreen: :yes:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #141 el: 30 de Abril de 2011, 19:00:40 pm »

Es van tractar altres temes i poc més va dir. Vaig veure molt poquetes idees de cara a fer coses per al play-off. Espero que em sorprenguin.

Evidentment, encara que no en tinc moltes esperances. A part de Natxo González i d'Albert Burrull, els demés de les àrees Social i de Màrqueting, no crec que em sorprenguin positivament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #142 el: 30 de Abril de 2011, 19:03:15 pm »

Evidentment, encara que no en tinc moltes esperances. A part de Natxo González i d'Albert Burrull, els demés de les àrees Social i de Màrqueting, no crec que em sorprenguin positivament.
Si no ens fan pagar doncs ja serà un gran què  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #143 el: 30 de Abril de 2011, 20:12:13 pm »
venga  ahora a esperar i tener suerte en el rival del playoff  espero que no sea  ni murcia ni eibar  los otros son mas asequibles un saludo i suerte
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #144 el: 01 de Maig de 2011, 12:23:36 pm »

Tanta por de que erem l´equip amb menys puntuació dels líder i som el primer Campió matemàtic
Tinc i crec que gairebé tots nosaltres, molt bones vibracions.
VINGA SABADELL FORÇA
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #145 el: 01 de Maig de 2011, 13:24:47 pm »
El Real Murcia s'ha proclamat campió de lliga gràcies a la derrota del Sevilla AT davant el Cadiz, per tant, ja tenim el primer possible rival confirmat.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #146 el: 01 de Maig de 2011, 13:35:09 pm »
El Real Murcia s'ha proclamat campió de lliga gràcies a la derrota del Sevilla AT davant el Cadiz, per tant, ja tenim el primer possible rival confirmat.
Me gustaría que tocará el Murcia no le tenemos que tener miedo y su estadio es una pasadaa

Connectat mss

• President
« Respondre #147 el: 01 de Maig de 2011, 14:29:45 pm »

Maquinaria a tope, hem de coneixer absolutament tot del Real Múrcia, TOT, TOT, TOT!!!!!!!
Els demés ja veurem, aquest es confirmat!!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #148 el: 01 de Maig de 2011, 15:48:06 pm »
que a les seves files esta el cañadas un gran jugador i millor persona  i gran tirador de faltes
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Connectat mss

• President
« Respondre #149 el: 01 de Maig de 2011, 22:25:44 pm »

Donç 2 equips mes matetmàticament al Play Off CD Lugo que tots ho esperavem i l´Eibar que li disputará la primera plaça al Mirandés en aquestes dues jornades..
La cosa queda així..

MATEMÀTICAMENT A PLAY OFF

CE SABADELL (1º Disputará eliminatoria directa d´ascens)
REAL MURCIA (1º Disputará eliminatoria directa d´ascens)
Mirandés
Sevilla Atlético
Lugo
Eibar

Ja va agafant color nois

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #150 el: 01 de Maig de 2011, 22:31:13 pm »
Para que quereis que la NCA este petada de gente?

Critican
Chiflan
Molestan

Y siempre que hay mucha gente el equipo juega peor  :boig

yo con 5.000 estoy contento

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #151 el: 01 de Maig de 2011, 22:40:31 pm »
Jo faria pagar 5 euros als socias y aixi el club guanya 10000 euros mes que ens vindran be si pujem. :scut
Podem recaudar uns 100.000 euros en aquesta eliminatoria :ok, i potser em quedo curt

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #152 el: 01 de Maig de 2011, 22:43:10 pm »
Jo faria pagar 5 euros als socias y aixi el club guanya 10000 euros mes que ens vindran be si pujem. :scut
Podem recaudar uns 100.000 euros en aquesta eliminatoria :ok, i potser em quedo curt

A mi no m'importaria si PAGUÉSSIM TOTS, i no passes ningú sense pagar. Però com no és així, es va dir que no es pagaria al play-off, i s'ha de complir.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #153 el: 02 de Maig de 2011, 23:09:49 pm »

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #154 el: 02 de Maig de 2011, 23:15:49 pm »
Lluís Carreras a www.marca.com

http://www.marca.com/2011/05/02/futbol/mas_futbol/1304365335.html

gracias por ponerlo, j**** de los 5 comentarios que hay de la noticia a cual mejor prepotencia de uno del Lugo y uno del Cadiz (aunque de estos no me sorprende), antes de jugar ya nos han ganado jejejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #155 el: 02 de Maig de 2011, 23:17:51 pm »
josiito90
#1 02.may.2011 | 22:27 SI dice esto.... Ya esta diciendo que no les merece la pena ascender, no se si por presupuesto, por si acaso el club va a peor o por que, lo unico que se, esque quiero que nos toque contra ellos! jaja Forza Lugo!

Skadista
#2 02.may.2011 | 22:41 Excusa barata cuando pierda contra nosotros!!! FORZA CÁDIZ!!!

Siiin comentarios....

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #156 el: 02 de Maig de 2011, 23:23:29 pm »

gracias por ponerlo, j**** de los 5 comentarios que hay de la noticia a cual mejor prepotencia de uno del Lugo y uno del Cadiz (aunque de esto no me sorprende), antes de jugar ya nos han ganado jejejeje  :beer2 :beer2

Pero no caigamos en provocaciones. No contestemos a la palabrería... Hace algún tiempo que existe en este tipo de comentarios la creencia de que el grupo III es el más débil. No sé si es verdad, o no; pero desde luego los prefiero confiados.

Sólo espero que el discurso de Carreras ante los jugadores no sea el que pone en la noticia. No debe haber presión por subir pero debe concienciarlos de que están ante una gran oportunidad de subir a la primera y que deben poner toda la voluntad, sin reservas, en esos dos partidos.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #157 el: 02 de Maig de 2011, 23:25:54 pm »

gracias por ponerlo, j**** de los 5 comentarios que hay de la noticia a cual mejor prepotencia de uno del Lugo y uno del Cadiz (aunque de esto no me sorprende), antes de jugar ya nos han ganado jejejeje  :beer2 :beer2

Pero no caigamos en provocaciones. No contestemos a la palabrería... Hace algún tiempo que existe en este tipo de comentarios la creencia de que el grupo III es el más débil. No sé si es verdad, o no; pero desde luego los prefiero confiados.

Sólo espero que el discurso de Carreras ante los jugadores no sea el que pone en la noticia. No debe haber presión por subir pero debe concienciarlos de que están ante una gran oportunidad de subir a la primera y que deben poner toda la voluntad, sin reservas, en esos dos partidos.

yo por lo menos no les voy a contestar ya lo haremos en el campo y si lo hacemos y subimos ya hablaremos y se lo dedicaremos a los que nos ven un rival debil  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #158 el: 02 de Maig de 2011, 23:39:18 pm »
Yo haría un recopilatorio de los mensajes más graciosos que se vayan publicando y el día del play-off empapelaba el vestuario del CES con ellos. Sería una gran efecto motivador para nuestros jugadores...

Mañana caerá algún que otro mensaje más del mismo estilo.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #159 el: 02 de Maig de 2011, 23:41:30 pm »
Yo haría un recopilatorio de los mensajes más graciosos que se vayan publicando y el día del play-off empapelaba el vestuario del CES con ellos. Sería una gran efecto motivador para nuestros jugadores...

si seria bueno y debajo de cada mensaje poner aficionado del Lugo o del Cadiz o el que sea jejejejeje :beer2 :beer2
visca el sabadell