Autor Tema: NOVA CREU ALTA ES NOSTRE, Sr Gil  (Llegit 3432 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: NOVA CREU ALTA ES NOSTRE, Sr Gil
« Respondre #20 el: 11 de Novembre de 2005, 18:25:33 pm »
Si el q en realitat us preocupa és l'estat de la gespa doncs espereu al proper partit que juguem a casa per criticar-ho i no comenceu a fer la critica ara pq sincerament, estar 10 dies debatint i criticant la directiva sense saber si estarà bé o no la gespa acaba sent una mica "cansino".

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #21 el: 11 de Novembre de 2005, 18:46:03 pm »
Nomes dir, per si pot ser d'utilitat a algu, que jo per motius de feina he llogat bastants equipaments municipals (de Barcelona) i, apart de pagar o no la cessio -depenen de la negociacio feta- SEMPRE haig de pagar, apart, les hores del personal que m'assignen, ja siguin guardies jurats, personal de neteja o bidells.

Si l'ajuntafems vol cedir el camp, sembla ser q esta en el seu dret... pero trobo una molt dolenta negociacio no haver pensat amb el personal que es va tenir de quedar a l'estadi per obrir portes, llums, oficines o el que sigui... aixo, de totes totes, ho tindria de pagar l'Hospitalé.

Dixit est.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
Téns tota la raó, Wimpi....
« Respondre #22 el: 11 de Novembre de 2005, 20:31:05 pm »

Comparteixo la pràctica totalitat del teu escrit, Wimpi, inclosa la comparació del "balcó i la trinxera" que la trobo molt encertada.

No oblidem que l´Hospi és un equip veí, bastant modest i amb problemes econòmics i socials més grossos que els nostres i que encara està més a l´ombra dels dos gegants de Barcelona.   Quan ens van demanar el favor, Què volieu, que diguéssim?, Que no?  Que ens agradaria a nosaltres ?  Si fos així, les crítiques cap a l´altre equip inundarien aquest Fórum.

El camp ha tingut alguns desperfectes (com també els han provocat els partits de la Copa Federació), però també és veritat que tenim la sort de que aquesta jornada no hi ha fútbol a la NCA per arreglar-ho.  Ara, lo de cobrar lloguer....   Siguem senyors, per favor....

A més a més, una mica, encara que sigui una petita espurna de ressò mediàtic també ha tingut.  I tampoc oblidem que era l´oportunitat de veure un partit, sense patiment, que ja toca algun dia al nostre camp.  Jo personalment, vaig veure l´última mitja hora (portes obertes) i em va sorprendre com arriba a animar la no gaire nombrosa afició de l´Hospitalet.

Avui per tu i demà per mi,  sobretot si no es tracta d´entitats prepotents o antipàtiques.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 11 de Novembre de 2005, 20:49:30 pm »
A mi em sembla bé la cessió del camp.

Els dels Bars de dins i fora del camp, van fer una mica més de calaix, els dels hotels van tenir uns ingressos extres, els d'algun bar van fer algun caleró de més i vam sortir a Ràdio MARCA parlant del nostre camp, historial, equip, etc... :clap

Que el Bushtos no m'agrada... veritat.
Que trobo que va fer un bon gest amb L'Hospitalet... veritat.
Que podriem haver tret més... També.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #24 el: 12 de Novembre de 2005, 10:23:31 am »
Birrero, la millor reflexió i sense tantas tendències ( encara que ho neguin) com la d´altres.