Autor Tema: J35: CD CASTELLON - CE SABADELL FC, diumenge 24/04 a les 17:00 h.  (Llegit 44414 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:J35: CD CASTELLON - CE SABADELL FC, diumenge 24/04 a les 17:00 h.
« Respondre #100 el: 23 de Abril de 2011, 13:10:57 pm »
si ganamos en castalia solo tendremos que ganar 1 partido más, y nos quedan:

Alcoyano en casa partido muy difícil
Dénia partido normal
Sant Boi en casa partido demasiado fácil por que el sant boi no se juega nada y no vendrá a robarnos la liga

hay que ganar en castaliaaaaa como sea
« Darrera modificació: 23 de Abril de 2011, 13:15:44 pm per Évir »

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #101 el: 23 de Abril de 2011, 13:19:59 pm »
Este es un partido complicado, que no quepa duda, lo cual no significa que no seamos capaces de sacar algo positivo de Castalia. Pero lo que no me gusta es que ya algunos estén haciendo cuentas y hablando de posibilidades reales de ascenso. Dicen que hay 3 tipos de mentiras: las pequeñas, las grandes y las estadísticas... así que como dijo el Sr. Lobo de Pulp Fiction "TODAVIA NO ES EL MOMENTO DE CHUPARNOS LAS *****".  Está claro de que si volvemos con algún punto de Castellón de lo único que deberemos hablar será de quedar campeones de grupo, porque todo lo demás solo sería una debacle en toda regla. Ahora, de ahí ha hablar de porcentajes de ascenso... uff, hay mucho trozo por caminar. Lo mejor es ir paso a paso y frenar la euforia, que luego las decepciones son brutales.

Endevant Sabadell¡¡¡ :scut :scut :scut :bandera :bandera :bandera :clap :clap

Salud¡¡¡

Yo por lo que he leido, nadie habla de porcentajes de ascenso, estoy de acuerdo que eso sería una burrada, pero hablar de porcentajes de Play Off es lo más normal del mundo y sería del genero absurdo no decir que tenemos un alto porcentaje de hacer Play Off, aunque eso no significa ascender esta claro.
Aún quedando primeros el porcentaje de ascenso sería del 50% no más...
Ojalá acabemos chupandonos las ........... pero a partir de Junio jajaja :laugh2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #102 el: 23 de Abril de 2011, 13:21:01 pm »
Yo si subimos chupo hasta sovacos sudados si hace falta.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #103 el: 23 de Abril de 2011, 13:23:14 pm »
Yo si subimos chupo hasta sovacos sudados si hace falta.
empieza por los mios

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #104 el: 23 de Abril de 2011, 13:34:03 pm »
Jo vaig veure el partit Alcoyano-Alicante(0-1) per internet quan ho feien pel canal 2 :
www.rojadirecta.es   ojo!!  .es  amb molt bona qualitat, si vols mes sofisticació, conectes el portatil
amb un cable RS232 a la TV (haura d'esser de les modernes clar) i ho veuras per la TV..si vols mes dades m'envies  correu

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #105 el: 23 de Abril de 2011, 13:35:42 pm »
Vinga collons que tenim la lliga pràcticament al sac!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #106 el: 23 de Abril de 2011, 13:43:22 pm »
Jo vaig veure el partit Alcoyano-Alicante(0-1) per internet quan ho feien pel canal 2 :
www.rojadirecta.es   ojo!!  .es  amb molt bona qualitat, si vols mes sofisticació, conectes el portatil
amb un cable RS232 a la TV (haura d'esser de les modernes clar) i ho veuras per la TV..si vols mes dades m'envies  correu
el dominio .com lo prohibió el gobierno xd

pues ya buscaremos antes del partido enlaces, y aver si el partido no se va parando como de costumbre me pasa en rojadirecta

• Infantil
« Respondre #107 el: 23 de Abril de 2011, 13:46:45 pm »
Al poble on soc, ahir, no arrivaba la senyal de Gol TV  i vaig veure perfectament el Salamanca-Girona
seguin aquest metode...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #108 el: 23 de Abril de 2011, 14:06:27 pm »
A mi em fa una mica de por l'últim partit amb el Santboià , depenent de com vagin les coses vindran primats, i últimament no estan jugan  malament.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #109 el: 23 de Abril de 2011, 14:17:04 pm »
sería importante que almenos el castellon no nos meta goles por que ahora mismo David De Navas es el zamora del grupo

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #110 el: 23 de Abril de 2011, 14:24:29 pm »
A mi em fa una mica de por l'últim partit amb el Santboià , depenent de com vagin les coses vindran primats, i últimament no estan jugan  malament.

La cosa sería ya tener todo decidido en ese partido.

• Infantil
« Respondre #111 el: 23 de Abril de 2011, 14:28:22 pm »
sería importante que almenos el castellon no nos meta goles por que ahora mismo David De Navas es el zamora del grupo

OJALA GANEMOS  POR 4-5

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #112 el: 23 de Abril de 2011, 14:29:00 pm »

mal irian las cosas a partir de ahora si en ese partido no fueramos lideres y campeones del grupo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #113 el: 23 de Abril de 2011, 14:30:18 pm »

OJALA GANEMOS  POR 4-5

En verdad para ese resultado prefiero un 0-1.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #114 el: 23 de Abril de 2011, 15:08:19 pm »

mal irian las cosas a partir de ahora si en ese partido no fueramos lideres y campeones del grupo.
Exacto por eso lo digo.

SI ahora llevamos una ventaja de 5 manteniendo esa ventaja el partido de sant boi se podría decir que es un partido de preparación para play-off. Si aumentamos la ventaja incluso el del Denia seria un partido sin tanta importancia.

Saludos.

Desconnectat Markutis

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #115 el: 23 de Abril de 2011, 15:38:28 pm »
No voldria ser irrespetuós però... Relaxeu-vos una mica! El Sabadell ja té assegurada la segona plaça. Amb un empat a Castalia seria gairebé matemàtic perquè aconseguirieu 8 punts d'avantatge a falta de 9 per disputar. I fins i tot perdent el diumenge, n'hi hauria prou amb un empat a casa contra l'Alcoyano per a deixar-los matemàticament eliminats de la lluita per la primera plaça. I encara que guanyés el Lleida, estarien a 5 punts a falta de dues jornades. És a dir, n'hi ha prou amb sumar 2 punts de 9 per eliminar a Alcoyano i Lleida (o l'Oriola si guanyés tot d'aquí al final). I això fent-ho molt malament.

Per tant, l'única preocupació és el Badalona. I què ha de fer el Sabadell per superar al Badalona en els 4 partits que li queden? Matemàticament, sumar 8 punts de 12. Però això és trampa. Això seria tenint en compte que el Badalona guanya els 3 els partits que li queden d'aquí al final. I resulta que el Badalona és un equip que ha empatat 4 dels últims 5 partits que ha disputat. Només ha aconseguit 7 punts dels últims 15 i el Sabadell 13 de 15.

Jo ja entenc que en un club com el CE Sabadell que les ha vistes de tots colors el vertígen és normal, però si es guanya demà a Castelló ja estarà aconseguida la plaça de promoció directa i sino també. Estic convençut que n'hi ha prou amb sumar 5 punts de 12 per certificar-ho. Dos empats i un triomf, que podria ser perfectament el de l'última jornada contra un Santboià que ja haurà baixat de categoría. Després la promoció ja és una altre història, però no patiu tant que ho teniu mastegat!

Només em queda desitjar-vos sort amb l'emparellament de la promoció de líders de grup i espero veure el Sabadell a la categoría que li pertoca. Catalunya es mereix 4 equips a la Segona A i tant de bo fossin Girona, Gimnàstic, Lleida i Sabadell. Els tres primers perquè seria molt positiu que les 4 demarcacions catalanes tinguessin representació al futbol professional. I el Sabadell perquè s'ho mereix per història, tradició i estructura de club.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #116 el: 23 de Abril de 2011, 15:43:00 pm »
No voldria ser irrespetuós però... Relaxeu-vos una mica! El Sabadell ja té assegurada la segona plaça. Amb un empat a Castalia seria gairebé matemàtic perquè aconseguirieu 8 punts d'avantatge a falta de 9 per disputar. I fins i tot perdent el diumenge, n'hi hauria prou amb un empat a casa contra l'Alcoyano per a deixar-los matemàticament eliminats de la lluita per la primera plaça. I encara que guanyés el Lleida, estarien a 5 punts a falta de dues jornades. És a dir, n'hi ha prou amb sumar 2 punts de 9 per eliminar a Alcoyano i Lleida (o l'Oriola si guanyés tot d'aquí al final). I això fent-ho molt malament.

Per tant, l'única preocupació és el Badalona. I què ha de fer el Sabadell per superar al Badalona en els 4 partits que li queden? Matemàticament, sumar 8 punts de 12. Però això és trampa. Això seria tenint en compte que el Badalona guanya els 3 els partits que li queden d'aquí al final. I resulta que el Badalona és un equip que ha empatat 4 dels últims 5 partits que ha disputat. Només ha aconseguit 7 punts dels últims 15 i el Sabadell 13 de 15.

Jo ja entenc que en un club com el CE Sabadell que les ha vistes de tots colors el vertígen és normal, però si es guanya demà a Castelló ja estarà aconseguida la plaça de promoció directa i sino també. Estic convençut que n'hi ha prou amb sumar 5 punts de 12 per certificar-ho. Dos empats i un triomf, que podria ser perfectament el de l'última jornada contra un Santboià que ja haurà baixat de categoría. Després la promoció ja és una altre història, però no patiu tant que ho teniu mastegat!

Només em queda desitjar-vos sort amb l'emparellament de la promoció de líders de grup i espero veure el Sabadell a la categoría que li pertoca. Catalunya es mereix 4 equips a la Segona A i tant de bo fossin Girona, Gimnàstic, Lleida i Sabadell. Els tres primers perquè seria molt positiu que les 4 demarcacions catalanes tinguessin representació al futbol professional. I el Sabadell perquè s'ho mereix per història, tradició i estructura de club.
Podriem saber quins son els teus colors? :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #117 el: 23 de Abril de 2011, 15:43:40 pm »

Podriem saber quins son els teus colors? :mmmm
eso iba a preguntar yo, Inda diría que es del Lleida

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #118 el: 23 de Abril de 2011, 15:57:36 pm »

Coincideixo absolutament amb aquest punt de vista, company. T'esperem en el play-off a la NCA per animar a l'equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Markutis

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #119 el: 23 de Abril de 2011, 16:16:54 pm »
En realitat, si us dic quins són els meus colors no us farà cap gràcia.  :laugh2: Sóc blaugrana. Però això aquí no té cap importància. Senzillament sóc un paio al que li agrada molt el futbol i que fa molts anys que procuro seguir el futbol català perquè m'interessa el que fan la resta d'equips del meu pais. Per exemple, simpatitzo amb l'Espanyol encara que em faci una ràbia que em moro cada cop que juguen contra nosaltres i es deixen la vida per fer-nos la punyeta. Normal que a mi em faci ràbia, i normal que ells vulguin perjudicar-nos. Forma part de la rivalitat ciutadana, però cada cop que no juguin contra el Barça vull que guanyin tots els partits. El mateix amb el Sabadell, amb el que simpatitzo des de fa molts anys. Sé que molts seguidors arlequinats detesten el Barça però això no m'impedeix voler que els hi vagi el millor possible. I si dic que Catalunya es mereix 4 equips a segona A és perquè sóc conscient que per culpa de la influència del Barça a Catalunya la Primera Divisió és gairebé vedada per a la resta de clubs catalans. El Barça s'ho menja tot. Falten recursos, falten aficionats, falta repercussió mediàtica... i és una llàstima.

El que haurieu d'entendre també els aficionats del Sabadell és que tota massa social té un percentatge de mals aficionats. A major massa social, major percentatge d'indesitjables. No us penseu que els propis culers no ens n'adonem d'aquestes coses. Gent que no veu més enllà del seu melic, que no té respecte pel contrari, prepotents, poc informats, ignorants... Però heu de saber que també hi ha milers de culers que no som així i que paguem la reputació dels que s'apunten al carro guanyador perquè queda bé però ni tan sols son aficionats al futbol.

En fi... No us vull desviar més el fil del partit. A veure si guanyeu demà i podeu preparar el play-off amb temps, tot i que no estic gaire convençut de que fos beneficiós pel Sabadell perdre el ritme de competició a falta de tantes setmanes per jugar-se les garrofes. De vegades és millor arribar patint fins a l'última jornada, amb el subidón d'haver aconseguit l'objectiu i en ratxa, que no amb l'ansietat de portar setmanes esperant el moment decisiu.