Autor Tema: J:36 CE Sabadell vs CD Alcoyano, Diumenge dia 1 de Maig a les 18:00.  (Llegit 58646 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:J:36 CE Sabadell vs CD Alcoyano , Diumenge dia 1 de Maig a les 18:00.
« Respondre #140 el: 29 de Abril de 2011, 19:32:35 pm »
Avui mateix he parlat amb un dels Mossos que s'encarreguen de l'operatiu i m'ha comentat que ells normalment actuen en cas de veure alguna baralla, però tal i com està la economia de la Generalitat, ja van rebre en un altre partit la ordre d'enganxar a un 'cap de turc' per fotre-i 3.000€ de multa.

Això si, els àrbitres amb aquestes coses filen molt prim i segurament el club hagi de pagar una multa per els que saltin el camp. Desprès ens queixarem de jornades econòmiques...

Del partit, que és l'important i és el que compta, la baixa d'Oriol Torres, mentre sigui per aquest partit, no és greu, espero que estigui recuperat per la visita a Dénia i per el partit contra el Santboià.

De pas, espero que Pep Pagès si el partit està de cara i el títol assegurat, faci el seu partit 100 de Lliga, s'ho mereix.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
Re:J:36 CE Sabadell vs CD Alcoyano , .
« Respondre #141 el: 29 de Abril de 2011, 21:50:12 pm »
bn evir bn porfin te he convencido  :)  yo ire  o con la 1 jako o con la segunda  o con la del centenario estoi indeciso  Xddd
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:J:36 CE Sabadell vs CD Alcoyano , .
« Respondre #142 el: 29 de Abril de 2011, 22:06:34 pm »
bn evir bn porfin te he convencido  :)  yo ire  o con la 1 jako o con la segunda  o con la del centenario estoi indeciso  Xddd
No, no me a convencido nadie, simplemente he recapacitado. Bueno salúdame si me ves

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
Re:J:36 CE Sabadell vs CD Alcoyano, Diumenge dia 1 de Maig a les 18:00.
« Respondre #143 el: 30 de Abril de 2011, 10:15:17 am »
Apreciats companys foreros:

Aquest post està destinat a parlar del CE Sabadell-CD Alcoyano, per a queixes sobre escriptura i comportament d'usuaris, preguem que passeu per aquí: Queixes

Mantenim el foro en ordre, siusplau.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
Re:J:36 CE Sabadell vs CD Alcoyano , Diumenge dia 1 de Maig a les 18:00.
« Respondre #144 el: 30 de Abril de 2011, 12:06:18 pm »

Jugadors clau, Paco Esteban, Cesar Remón i Diego Jiménez..... Molt bona noticia...
Ara que hi penso, diria que Carrión tampoc pot jugar.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #145 el: 30 de Abril de 2011, 12:13:53 pm »

Jugadors clau, Paco Esteban, Cesar Remón i Diego Jiménez..... Molt bona noticia...

Jo diria que al Alcoià l'interessa mes els dos partits que venen desprès de jugar contra el Sabadell que guanyar al estadi, assegurant els punts contra la grama i l'atl Balears te la promoció assegurada, natural-ment que si poden guanyar-nos o faran però en sembla que els dos partits següents son mes importants que el de Diumenge
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #146 el: 30 de Abril de 2011, 12:14:12 pm »
Ahir, pel que vaig escoltar a Ràdio Sabadell, sembla que a Alcoi estan pregant perquè l'Alzira guanyi avui al Badalona i així ells demà es trobaran un Sabadell, per dir-ho d'alguna manera, menys posat en el partit... Des d'aquí, vull deixar clar el meu absolut desacord amb la possibilitat d'un Sabadell a mig gas davant de l'Alcoyano, en cas de proclamar-nos avui mateix campions.
De fet, estic segur que no entra en el cap del nostre míster ni dels nostres jugadors sortir demà al camp a veure-les venir en cas de ser campions avui.
En tot cas, em semblaria una manca de respecte per una afició que s'està rascant -per enèssima vegada- la butxaca per anar-los a veure i que de ben segur pujarà a l'estadi amb la il.lusió de cel.lebrar amb ells una victòria i el campionat. Jo dic NO als "aspersors" i SI al futbol. Si l'Alcoyano no acaba disputant el play-off serà única i exclusivament pels seus demèrits, a mi no em preocupa el més mínim. És més, quan tingueu una estoneta penseu en els últims favors futbolístics que ens han fet a nosaltres... I no em val que em diguin el propi Alcoyano ara fa dos anys, perquè a ells també els anava bé.
Companys, a guanyar sigui quin sigui el resultat d'avui a Alzira!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #147 el: 30 de Abril de 2011, 12:19:38 pm »

Jo diria que al Alcoià l'interessa mes els dos partits que venen desprès de jugar contra el Sabadell que guanyar al estadi, assegurant els punts contra la grama i l'atl Balears te la promoció assegurada, natural-ment que si poden guanyar-nos o faran però en sembla que els dos partits següents son mes importants que el de Diumenge
 :mmmm
Jo crec que vindran a no perdre. Si van llançats a gunayar deixaran espais i saben que amb espais amb aquest Sabadell no tenen res a fer. I si a sobre juguen després contra la Gramanet i l'At. Balears...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #148 el: 30 de Abril de 2011, 12:24:38 pm »

Jo crec que vindran a no perdre. Si van llançats a gunayar deixaran espais i saben que amb espais amb aquest Sabadell no tenen res a fer. I si a sobre juguen després contra la Gramanet i l'At. Balears...
[/quote]
Si, jo també ho crec es posaran darrera i a veure si sona la flauta, esperem que no soni :happy2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

• Entrenador
« Respondre #149 el: 30 de Abril de 2011, 12:28:06 pm »
no sonara  i si sona nosaltres avui ja serem campions . :)
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #150 el: 30 de Abril de 2011, 12:29:52 pm »
A mi sincerament, si avui guanyem la lliga, m'importa ben poc el resultat de demà i m'importa moltissim netejar les tarjetes i que no es lesioni ningú. és cert que a sobre hem de pagar, pero pagar per veure la "festa" de ser campions de lliga, per mi ja val la pena, guanyem , empatem o perdem xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #151 el: 30 de Abril de 2011, 12:31:33 pm »
A mi sincerament, si avui guanyem la lliga, m'importa ben poc el resultat de demà i m'importa moltissim netejar les tarjetes i que no es lesioni ningú. és cert que a sobre hem de pagar, pero pagar per veure la "festa" de ser campions de lliga, per mi ja val la pena, guanyem , empatem o perdem xD
Esperem que el Badalona ens "ajudi"  :yes: :laugh2: :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

• Entrenador
« Respondre #152 el: 30 de Abril de 2011, 12:39:46 pm »
ens ajudara san alzira  amb david fas al capdavant  ja veuras com sí

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #153 el: 30 de Abril de 2011, 12:40:38 pm »
ens ajudara san alzira  amb david fas al capdavant  ja veuras com sí

:ok :ok :ok :ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

• Entrenador
« Respondre #154 el: 30 de Abril de 2011, 12:46:20 pm »
amb un empat del alzira badalona que pasaria  ?  també seriem campions no ?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #155 el: 30 de Abril de 2011, 12:49:14 pm »

EFECTIVAMENT!!!!!!  :visca :visca
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #156 el: 30 de Abril de 2011, 13:04:13 pm »

No, ens faltaria un punt, si empata el Badalona , nosaltres tenim que empatar o guanyar per ser matemàticament campions.

Es cert que el Badalona tindria que golejar en els 2 ultims partits i nosaltres perdre , però matemàticament no podriem dir que som campions, virtualment si xD
« Darrera modificació: 30 de Abril de 2011, 13:08:55 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #157 el: 30 de Abril de 2011, 13:24:38 pm »

No, ens faltaria un punt, si empata el Badalona , nosaltres tenim que empatar o guanyar per ser matemàticament campions.

Es cert que el Badalona tindria que golejar en els 2 ultims partits i nosaltres perdre , però matemàticament no podriem dir que som campions, virtualment si xD

No cuenta el golaveraje particual en caso de empate a puntos?

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #158 el: 30 de Abril de 2011, 13:27:12 pm »

No cuenta el golaveraje particual en caso de empate a puntos?

El gol average con el Badalona lo tenemos empatado, asi que mirando el general nosotros tenemos + 19 y ellos + 13. o sea, ganamos por 6 goles.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #159 el: 30 de Abril de 2011, 13:58:15 pm »

No caldria que golejés, perquè si nosaltres perdem els 3 ja els perdriem mínim d'un gol (ja tindriem -3) i Badalona hauria de guanyar els 2 que li quedarien (mínim +2). Això ja redueïx la diferència en 5. Amb només que nosaltres perdessim un partit de 2 gols o ells guanyar-ne un de 2 ja estaria.

Però això pel que fa a la part matemàtica, en realitat, podem celebrar que ja som campions  :happy2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.