Autor Tema: PREU GRATUIT ENTRADES PLAY OFF PELS SOCIS DEL C.E.SABADELL EN ATUR  (Llegit 1600 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jimmy

• Jugador Prof.
  • Missatges: 798
  • Gènere: Masculí
Hola,

Voldría demanar a la Directiva que estudii la possibilitat de que els socis que estiguin a l'atur no haguessin de pagar el preu de les entrades del play-off.

Molts clubs estant fent iniciatives similars i sería una ajuda per totes aquestes persones que ja tenen el carnet de soci i podría ser que hagin pagat algunes de les 3 jornades economiques. Segur que quantitativament no sería molt gravós i en canvi donariem un exemple més de ser un gran Club, que té en compte i es preocupa pels seus Socis.

Agrairia que més endavant alguna persona de l'àrea econòmica digui si s'aprova aquesta mesura o no.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:PREU GRATUIT ENTRADES PLAY OFF PELS SOCIS DEL C.E.SABADELL EN ATUR
« Respondre #1 el: 05 de Maig de 2011, 23:50:49 pm »
Hola,

Voldría demanar a la Directiva que estudii la possibilitat de que els socis que estiguin a l'atur no haguessin de pagar el preu de les entrades del play-off.Molts clubs estant fent iniciatives similars i sería una ajuda per totes aquestes persones que ja tenen el carnet de soci i podría ser que hagin pagat algunes de les 3 jornades economiques. Segur que quantitativament no sería molt gravós i en canvi donariem un exemple més de ser un gran Club, que té en compte i es preocupa pels seus Socis.

Agrairia que més endavant alguna persona de l'àrea econòmica digui si s'aprova aquesta mesura o no.

Els socis no han de pagar als Play-OFF

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #2 el: 06 de Maig de 2011, 07:23:18 am »
Hola Jo;

Com saps que no pagarem al play-off? En el de fa 2 anys vàrem pagar tant contra la Cultural com contra l'Irún...
Jo crec que si que haurem de pagar per caixa, l'únic que espero és que la diferència amb els preus dels no socis sigui ben gran. Ja que per nosaltres, o almenys en el meu cas, que hauré anat a 18 dels 19 partits jugats a casa, això és un premi. Per els no socis és on hem de fer el negoci
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #3 el: 06 de Maig de 2011, 08:11:11 am »
ya se dijo recientemente, el Socio, NO pagará por ver los partidos (el partido, esperemos) de casa en el playoff
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #4 el: 06 de Maig de 2011, 09:10:50 am »
A mi m'agradria comentar la possibilitat de que els socis de tribuna poguessin adquirir entrades de tribuna a millor preu per poder portar algún acompanyant més que ajudi a omplir l'estadi. Normalment només s'ofereix la possibilitat de poder adquirir entrades a millor preu a general, però la tribuna la mantenen a 30 euros peti qui peti.

CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #5 el: 06 de Maig de 2011, 09:38:33 am »
Hola Jo;

Com saps que no pagarem al play-off? En el de fa 2 anys vàrem pagar tant contra la Cultural com contra l'Irún...
Jo crec que si que haurem de pagar per caixa, l'únic que espero és que la diferència amb els preus dels no socis sigui ben gran. Ja que per nosaltres, o almenys en el meu cas, que hauré anat a 18 dels 19 partits jugats a casa, això és un premi. Per els no socis és on hem de fer el negoci

Contra la Cultural els socis si que vem pagar, pero crec que contra el Irún no vem pagar!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 06 de Maig de 2011, 10:11:11 am »
Al play off no pagarem ho va dir el propi president.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #7 el: 06 de Maig de 2011, 11:18:21 am »
ya se dijo recientemente, el Socio, NO pagará por ver los partidos (el partido, esperemos) de casa en el playoff

Pase lo que pase habrá dos partidos en la NCA sí o sí.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #8 el: 06 de Maig de 2011, 13:19:08 pm »
los socios si son socios no pagan esten en paro o no ya lo dijeron i como minimo los socios veran 2 partidos el que  pasamos a 2a i luego el de campeones de 2a minimo esos dos  luego pueden haver mas en repescas.... un saludo
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #9 el: 14 de Maig de 2011, 10:40:20 am »
Ok, doncs rectifico la meva opició i felicito a la directiva per aquesta decisió!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #10 el: 14 de Maig de 2011, 19:21:25 pm »
no passa res tothom s'equivoca i gràcies a la directiva per fer-nos no pagar al playoff.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll