Autor Tema: DIARI SABADELL=RAJONS  (Llegit 1301 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
DIARI SABADELL=RAJONS
« el: 11 de Novembre de 2005, 17:34:49 pm »
Estic indignat pel tractament que li van donar a la victòria de diumenge amb l'Alcoià. Si l'equip estigués entrenat per Mora, la contracrònica de dimarts dirien que s'havia patit però una victòria iportant, gràcies als canvis i bona actitud i bon joc a la segona part. La meva sorpresa va ser veure el recital de pals cap als jugadors del Sabadell i un en concret. Li tenen jurada a Ivan Diaz. No creieu que s'ha d'animar més als nostres jugadors i no pas fotre tan pals?Cada dimarts es el mateix i aprofiten qualsevol cosa per rajar. es lamentable. :smart: :smart: :smart: :smart:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: DIARI SABADELL=RAJONS
« Respondre #1 el: 11 de Novembre de 2005, 18:09:01 pm »
I per que no critiques  Radio Sabadell que sempre deia que el Mora tot ho feia malament i amb el Montes tot es perfecte encara que perdem

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 11 de Novembre de 2005, 18:15:49 pm »
Penso que DS I RS Per algo són de Sabadell no?? I això de ficar canya a tothom ho veig malament :ko
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #3 el: 11 de Novembre de 2005, 18:28:10 pm »
Perdona si t'he ofes foreru Sabadell, no tinc cap problema en criticar a la radio sempre i quan ho cregui oportú. Jo no parlava de la radio, simplement del diari. Si no pots opinar al respecte crea un nou post.  :-* :-* :-* :-* :-*

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 11 de Novembre de 2005, 19:15:16 pm »
I per que no critiques Radio Sabadell que sempre deia que el Mora tot ho feia malament i amb el Montes tot es perfecte encara que perdem
Doncs al partit de l'hospi la teva "odiada" Radio Sabadell va posar a parir als jugadors per perdre 2-0, i això segur que també al teu poc estimat entrenador, perque per si no t'havies adonat això es un EQUIP.  :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 11 de Novembre de 2005, 21:13:34 pm »
I per que no critiques Radio Sabadell que sempre deia que el Mora tot ho feia malament i amb el Montes tot es perfecte encara que perdem
Doncs al partit de l'hospi la teva "odiada" Radio Sabadell va posar a parir als jugadors per perdre 2-0, i això segur que també al teu poc estimat entrenador, perque per si no t'havies adonat això es un EQUIP. :disappointed:

Sabadellfreak no tens ni idea del que dius perque per mi no es l'odiada Radio Sabadell per si no ho saps l'altre dia vaig esta prenent una cervessa amb el meu amic Ivan Martin (Ivan permetem dirte amic per que et considero amic meu) i sempre parlem de tots els temas i ell ja sap com penso i si hi ha alguna cosa li dic a la cara o sigui que sabadellfreak rectificar això d'odiada

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 11 de Novembre de 2005, 21:19:24 pm »
Ni vull crear mal rotllos ni res, pero si et fixes he posat odiada entre cometes per referir-me a que critiques tot el que comenten i tot el que fan, aixi que com que no crec dir cap mentida no ho borrare a menys que encara et continui ofenent, m'ho dius i ho trec  ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #7 el: 11 de Novembre de 2005, 21:22:39 pm »
No m'ofen ni molt menys pero l'unic que crec que no es veritat que sigui odiada i com ja et dic el que poso aqui en el forum tambe li dic a la cara a l'ivan no m'amago de res i tan amics

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 11 de Novembre de 2005, 21:28:39 pm »
Si jo m'ho crec, també conec a l'Ivan i no tinc cap problema en que li diguis a la cara, a veure si m'entens, es que ultimament estas una mica massa "criticon" (a opinio personal) i al forum estan entrant molta gent en busca de marxa, si nosaltres els donem corda, encara sera tot pitjor. Jo crec que el que hem de fer es unir-nos tot en pinya i animar a l'equip en tot el possible i deixar-nos de comentaris tipus (si aixo ho fa un altre, si ho diu qui yo em se, si... ), perque ens estem fent el mal a nosaltres mateixos.
No se si m'haure expressat be, pero la meva intencio es que deixem una mica de banda el criticar-ho tot (no va per tu, va per tots, i m'incloc) i començem a fer una pinya i a animar al nostre  :scut  ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 11 de Novembre de 2005, 21:32:41 pm »
Cap problema vinga tots a animar el nostre club l'unic que em fa rabia es que aquestes paraules no hi fossin fa dos mesos VISCA EL C.E. SABADELL :bandera :scut