Enquesta

Si al final pujem a segona A quin jugador us quedaríeu?

De Navas
41 (8%)
Oriol Torres
16 (3.1%)
Pep Pagès
4 (0.8%)
Mikel Azparren
20 (3.9%)
Agustín
39 (7.6%)
Alex Ruiz
16 (3.1%)
Bermudo
3 (0.6%)
Chapi
29 (5.7%)
Toni Lao
39 (7.6%)
Robles
26 (5.1%)
Juanjo
36 (7.1%)
Puigdollers
26 (5.1%)
Juvenal
25 (4.9%)
Manga
30 (5.9%)
Fito
34 (6.7%)
Raul Rodriguez
6 (1.2%)
Eneko
3 (0.6%)
Cuenca
34 (6.7%)
Marc Fernandez
30 (5.9%)
Joaquin
35 (6.9%)
Hiroshi
12 (2.4%)
Aitor (Cedit al Denia)
3 (0.6%)
Pinilla (Jugador del filial)
3 (0.6%)

Total de vots: 55

Votació tancada: 14 de Agost de 2011, 15:05:54 pm

Autor Tema: Si al final pujem a segona A quin jugador us quedaríeu?  (Llegit 5244 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Si al final pujem a segona A quin jugador us quedaríeu?
« Respondre #20 el: 09 de Maig de 2011, 13:10:37 pm »
Doncs jo em quedaria:

De Navas, Lao, Agustin, Chapi, Juvenal, Manga, Marc, Fito, Joaquin, Robles, Oriol Torres... si nos pueden ceder un año mas a Juanjo... y a fichar 
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #21 el: 09 de Maig de 2011, 16:46:08 pm »
jo em quedaria amb juanjo i preguntaria a can Barsa ha veure si ens cedissin a Nolito o alguna de les seves perles dels mateix en espanyol i algun equip gran de fer-los el favor i que els jugadors que no tenen lloc, que juguin en un 2a com seriem nosaltres que us sembla?.,
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
« Respondre #22 el: 11 de Maig de 2011, 15:31:34 pm »
jo em quedaria amb juanjo i preguntaria a can Barsa ha veure si ens cedissin a Nolito o alguna de les seves perles dels mateix en espanyol i algun equip gran de fer-los el favor i que els jugadors que no tenen lloc, que juguin en un 2a com seriem nosaltres que us sembla?.,

Totalment d'acord amb tu, company. . Però ja et dic jo que si no passa res estrany al Nolito no ens el cedeixen ni de broma. A part de que tampoc voldria venir al Sabadell segurament.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #23 el: 11 de Maig de 2011, 23:32:54 pm »

Totalment d'acord amb tu, company. . Però ja et dic jo que si no passa res estrany al Nolito no ens el cedeixen ni de broma. A part de que tampoc voldria venir al Sabadell segurament.
Lo de Nolito es más que difícil, imposible. Los rumores lo situaban en el Benfica. Perotambién se podría intentar traer a Cristian Tello, el crack de Cifuentes.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #24 el: 12 de Maig de 2011, 14:32:55 pm »
qui deia Nolito deia Tello o Qualsevol jugador del barça b, o de l'espanyol podriem demanarlis la cessió de rui forte o de qualsevol jugador.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll