Avui surt una carta al diari Sabadell d' un soci que es sent estafat. Jo també, he estat guardan't les invitacions per el play-off durant tot l' any
El comunicat del club diu que els socis s' han queixa't de les invitacions i per això les han tret. La veritat que no ho entenc. Jo diria que aqui al forum, alguns socis es queixaven d' un altre tipus de' invitacions. No sé si no es que saben llegir o ho interpreten a la seva convinència.
El que es segur que no s' omplirà la Nova Creu Alta, podrien haver rebaixat una mica els preus. L' important es pujar i que el camp s' ompli. Ja guanyarem diners a 2A. A més, ultimament han fet bones entrades i a la jornada econòmica ( hem tingut 3) també. A part dels diners que van aportar les empreses en la crida que van fer
En l' aspecte esportiu estic molt content, però hi ha aspectes que em fan sentir mol mal tractat, tractat de tontet, vaja. Potser podrien reflexionar pq a la gent li costa tant fer-se soci, ja que cada dia ens tenen en menys consideració. A veure si es mouen pq en aquset aspecte ho estan fent prou malament
Ho sento, però ho tenia que dir.
Els que hi anem al camp, a animar com mai, la pressió ambiental es mitja eliminatoria, encara que alguns no ho entenguin!
Visca el Sabadell! El partit més important dels ultims 20 anys!