Autor Tema: C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.  (Llegit 130995 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #40 el: 16 de Maig de 2011, 17:40:10 pm »
Bueeeeeno, digueu-me agorero però ja tenim servida una nova tarda/es d'"alegria" arbitral para disfrute y gozo de la Real Federación Española de Futbol... Por la Gracia de Dios....
Personalment, inclús m'estimava més que ens toqués el Murcia que no pas l'Eibar, malgrat crec que tan nosaltres com el Lugo ens hem d'anar fent a la idea de que podem jugar perfectament contra dotze, sobretot a casa seva.
Els amics d'Eibar cauen massa simpàtics a Madrid, i com diria aquell, como muestra un botón... Ahir queden campions de grup amb un penalty que els piten al minut 90, en circumstàncies, segons comenten, més que estranyes...

En fi, espero equivocar-me, i des de ja vull deixar clar de totes totes la meva total confiança i recolzament a aquest equip i cos tècnic que ens ha fet campions. El fet de tenir la tornada fora de casa inclús em sembla positiu, doncs s'ha demostrat que és on som més perillosos. Si no vaig errat hem sumat 33 punts fora de casa, i de ben segur aquesta és una dada que pot arribar a preocupar una mica a la gent d'Eibar.

Sigui com sigui, plogui, nevi, pedregui, o fagi sol  HEM D'OMPLIR LA NOVA CREU ALTA!

Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!! SOM-HI!!!!!!!!!!!!!!!!!

PD: Ja estic nerviós, c***!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #41 el: 16 de Maig de 2011, 17:41:16 pm »
quien es juan dominguesz?

Ex del R. Union.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #42 el: 16 de Maig de 2011, 17:42:20 pm »
quien es juan dominguesz?

Ex del R. Union.
I ens va marcar el gol aqui a Sabadell a l'anada del playoff.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #43 el: 16 de Maig de 2011, 17:42:59 pm »
CONFIRMAT : DIUMENGE 22 A LES 19:30 HORES !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #44 el: 16 de Maig de 2011, 17:43:37 pm »
VAMOS SABADELL A POR TODAS !   :visca

Desconnectat EL CHAPERO

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #45 el: 16 de Maig de 2011, 17:44:02 pm »
 :beer2 HA VER SI LOS/LAS SABADELLENCS SE DIGNAN A ANIMAR AL EQUIPO DE SU CIUDAD Y LLENAMOS LA NCA. INTERESARA QUE ESTE AÑO HAYA UN VASCO EN 2A COMO HACE DOS AÑOS

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #46 el: 16 de Maig de 2011, 17:45:49 pm »
CONFIRMAT : DIUMENGE 22 A LES 19:30 HORES !!

Uf quin diumenge mes llarg fins a les 19.30

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
« Respondre #47 el: 16 de Maig de 2011, 18:02:15 pm »
El Partit C.E.Sabadell - S.D.Eibar es jugarà diumenge a les 19.30 demà sabrem els preus nomès demano a la directiva que estem en un moment historic i fiqui les entrades a 10€ 12€ seria just!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 16 de Maig de 2011, 18:07:10 pm »
El Partit C.E.Sabadell - S.D.Eibar es jugarà diumenge a les 19.30 demà sabrem els preus nomès demano a la directiva que estem en un moment historic i fiqui les entrades a 10€ 12€ seria just!!!

A 10€ no les trobaràs en cap promoció d'ascens d'un club amb seny. Que les fiquin a 12 anticipades i 15 en guixeta i ompliran el camp i faran calés.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #49 el: 16 de Maig de 2011, 18:31:04 pm »
El delantero de Irun no es Dominguez, es Goicoechea y sigue en el Real Union.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #50 el: 16 de Maig de 2011, 18:37:00 pm »
Crec que el Carreras deu tenir contactes amb l'Alaves perque li passin informes de l'Eibar

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #51 el: 16 de Maig de 2011, 18:38:00 pm »
El delantero de Irun no es Dominguez, es Goicoechea y sigue en el Real Union.

Juan Domínguez Otaegui

Palmarés:

Real Sociedad B
Real Sociedad
Eibar
Real Unión
Lleida
Real Unión
Gimnàstic (10-11)
Eibar (11-?)
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #52 el: 16 de Maig de 2011, 19:00:51 pm »
Labtec, si...pero si buscas el partido Real Union de Irun - Sabadell del stadium gal, veras que el delantero rapado que nos metio el gol y nos lo "dedico" fue Goikoetxea.

No Dominguez.
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2011, 19:03:55 pm per gerlau »

Xandri

• Visitant
« Respondre #53 el: 16 de Maig de 2011, 19:01:29 pm »
El que ens va dedicar el gol va ser el bo de Goico... Ho va fer davant meu.

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #54 el: 16 de Maig de 2011, 19:02:44 pm »
El que ens va dedicar el gol va ser el bo de Goico... Ho va fer davant meu.

Sí, Domínguez va fer el gol a la Nova Creu Alta.

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #55 el: 16 de Maig de 2011, 19:04:38 pm »
Es l'inici d'un difícil camí que ens portarà a la 2º A, i l'any pròxim a primera. Vinga tots a NCA. Algú sap quan costaran les entrades? hi haura preus especials per tal d'omplir el camp?
Anims Sabadell

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #56 el: 16 de Maig de 2011, 19:05:11 pm »
Ves labtec, que si, que Dominguez era del Irun, pero que el "famoso" y el que creo que en el fondo recordamos todos es Goikoetxea ;)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #57 el: 16 de Maig de 2011, 19:05:56 pm »
 :scut :bandera :bandera

Doncs espero que aquest any no tinguem de enfrontar-nos un altre cop amb ells i pujar ja a la primera ronda :happy2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #58 el: 16 de Maig de 2011, 19:07:08 pm »
El que s'ha de fer ja es començar  a prepara el partit de diumenge perque la NCA sigui plena fa falta molta animacio pero sobretot que no vingui aquells dels tambors d'ahir perque jo crec que resten a que la gent animi mes i  jo crec que ni els jugadors deuen sentirse entre ells

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #59 el: 16 de Maig de 2011, 19:07:57 pm »
El que s'ha de fer ja es començar  a prepara el partit de diumenge perque la NCA sigui plena fa falta molta animacio pero sobretot que no vingui aquells dels tambors d'ahir perque jo crec que resten a que la gent animi mes i  jo crec que ni els jugadors deuen sentirse entre ells
:ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡