Autor Tema: Ascens a 2a B  (Llegit 30691 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Ascens a 2a B
« Respondre #140 el: 26 de Juny de 2011, 19:29:13 pm »
Vuelve a marcar el Sestao

CF Montañesa 1 - 2 Sestao River Club
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8811
  • Gènere: Masculí
« Respondre #141 el: 26 de Juny de 2011, 19:29:34 pm »
1-2

Bon vent i barca nova :wavecry:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #142 el: 26 de Juny de 2011, 19:29:43 pm »
S'acabat el somni dels de nou barris marca el segon el Sestao  :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #143 el: 26 de Juny de 2011, 19:51:35 pm »
Empata la Montañesa CF

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #144 el: 26 de Juny de 2011, 19:53:43 pm »
Acabará el partit amb un regust menys amarg ho han tingut però els petits detalls decideixen  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #145 el: 26 de Juny de 2011, 20:02:02 pm »
Lástima del resultado final y del penalti fallado, se acabó el sueño de la Montañesa CF.

CF Montañesa 2 - 2 Sestao River Club

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #146 el: 26 de Juny de 2011, 21:25:36 pm »
Cal felicitar la Muntanyesa per la gran temporada i l'esforç. El penal que han fallat els ha enfonsat uns minuts i el Sestao els ha clavat dos gols que ja ho han fet impossible.

Hi ha una cosa no tant positiva si la muntanyesa puja a segona B es convertira amb l'equip mimat de Barcelona i sortirà als diaris mes que el Sabadell  :mmmm

No creguis: quan l'Europa va pujar a Segona B fa uns anys -hi va romandre sols una temporada-, els diaris de Barcelona no l'hi feien ni cas.

I això que l'Europa és un històric, dels fundadors de la lliga estatal el 1928-29

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #147 el: 26 de Juny de 2011, 21:34:27 pm »
M'en alegro molt que la Montañesa no hagi pujat  :thumbsup:

Crec que es el camp on mes fatxes hi ha per metre quadrat: banderes ejjpaññoles a dojo, aguilutxos a tuti pleni... ja els hi esta be.  :yes:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #148 el: 26 de Juny de 2011, 21:39:09 pm »

Crec que es el camp on mes fatxes hi ha per metre quadrat: banderes ejjpaññoles a dojo, aguilutxos a tuti pleni... ja els hi esta be.  :yes:

Tingues en conte que un dia com el de avui i va molta gent que ja no tornara mai mes a trepitjar el camp de la montañesa :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix2

• Visitant
« Respondre #149 el: 26 de Juny de 2011, 21:49:20 pm »
llastima per la montanyesa, han tingut molt mala sort, espero que l'any que ve puguin tornar a fer aquest play-off tant dur! :trebol

despres nosaltres diem que a la afició del sabadell no ens fiquin tota a dins del mateix sac però veient això ho trobo normal :no:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #150 el: 26 de Juny de 2011, 21:55:59 pm »
També hi havia el perico reconegut i confés Carles Flaviá, potser l'ambient no era tipus Barça precisament :ejem
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #151 el: 26 de Juny de 2011, 22:03:45 pm »
També hi havia el perico reconegut i confés Carles Flaviá, potser l'ambient no era tipus Barça precisament :ejem

Ni que ho diguis. També hi havia per exemple l'alcaldable del PP per Barcelona Alberto Fernández Díaz.

Per cert: també s'hi veien escuts del RCD Espanyol, parlant d'ambient més aviat perico.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #152 el: 26 de Juny de 2011, 22:06:00 pm »

Ni que ho diguis. També hi havia per exemple l'alcaldable del PP per Barcelona Alberto Fernández Díaz.
Be doncs demà el que pugui a treballar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #153 el: 26 de Juny de 2011, 22:42:46 pm »
Jo vinc del camp de la Montanyesa i em sap molt greu per un grup d'afeccionats de la UE Tàrrega, que si la 'Monta' pujava, també ho feien ells a 3a Divisió... Creieu-me quan dic que aquella gent tenia més il·lusió que els seguidors de la Montanyesa (no seguidors, sinó gent del Barri amb res millor a fer). Un noi del Tàrrega ha acabat plorant... Jo donava suport a la Monta només pel Tàrrega.  :blush:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #154 el: 27 de Juny de 2011, 01:13:50 am »

No estic d'acord! Jo he anat al partit amb dos amics més també socis del Sabadell i hem quedat impressionats per l'ambient que hi havia al camp, l'afició de veritat de la Montañesa penso que era la que omplia la tribuna des de més d'una hora abans de l'inici i que no han parat de cantar i animar i només portaven banderes del seu equip. Només he vist en la zona de tribuna una bandera política i precisament era una estelada.
En canvi per l'anell del camp ens hem situat gent futbolera de diferents equips catalans y els que han posat una bandera espanyola darrera una porteria era gent vinculada a alguna penya de l'Espanyol, però m'he trobat gent del Sabadell, del Tàrrega, del Sant Andreu, del Barça, de l'Espanyol....
Amb això no et vull dir que no te n'alegris perquè hagin eliminat a la Montañesa, però si dir-te que no els veig com a "fatxes". Ells han felicitat al Sestao i les dues aficions han acabat germanades. He vist molta esportivitat al camp.
Jo he anat perquè soc un amant del futbol modest i he seguit tot l'any a aquest equip de barri i que tota la seva vida ha jugat a categories regionals i té molt de mèrit tot el que ha fet! Espero que l'any que ve tinguin més sort al final i puguin aconseguir l'ascens.

« Darrera modificació: 27 de Juny de 2011, 07:44:32 am per Gol del Sabadell »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #155 el: 27 de Juny de 2011, 16:12:57 pm »
Felicitats al Reus per l'èxit aconseguit i que perseguien feia molts de temps. Més encara després de la desgràcia que van patir a principi d'any amb la trista pèrdua de Jordi Pitarque.

Felicitar també a la Montañesa pel gran any realitzat i va ser una pena que per 5 minuts molt dolents els van privar de l'ascens.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #156 el: 27 de Juny de 2011, 16:29:28 pm »
Felicitats al CF Reus, que a pesar de que es va trobar amb un ambient hostil i rodejats de salvatges, en cap moment varen perdre la compostura i la propera temporada estaran a Segona B.

Desprès de les seves desgràcies socials i sobretot per en Jordi Pitarque, ja els convenia una alegria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...