Autor Tema: Preus Play-off  (Llegit 11741 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:Re:Preus i iniciatives Play-off
« Respondre #40 el: 17 de Maig de 2011, 22:16:34 pm »
Totalment amb Navarro, ara no és moment d criticar. Particularment m'hauria assegurat més el tanto possant entrades anticipades a 10 € i al camp el dia del partit a 15 €. Ara bé, no tenim perq ser només 7000 persones tractant-se del partit q es tracta, jo crec q de 9000 espectadors no baixarem, del contrari em portaria una grandíssima decepció de la ciutadania de Sabadell. Tinc amics, coneguts, familiars, q fa temps q no trepitgen la NCA i porten desde dilluns preguntant-me on es poden comprar entrades per diumenge, vaja jo crec  q si últimament erem uns 4500-5000 espectadors diumenge podem ser amb els no habituals uns 10.000 espectadors perfectament.

I sobre la gent de Sabadell q no estigui dispossada a pagar ni 15 € per veure el Sabadell contra l'Eibar en un partit decissiu per assolir l'ascens a la lliga ADELANTE simplement preferiré pensar q no els hi agrada el futbol i q durant la temporada no han vist més de 3-4 partits de CAP equip del món.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #41 el: 17 de Maig de 2011, 22:22:16 pm »
No vull sentir a un sol membre més d'aquest consell d'administració reclamant que l'estadi s'ompli aquest diumenge. Ho sento Carreras, però aquest diumenge continuaràs tenint un dels dos gols mig vuits i els teus homes s'hauràn de contentar amb veure a les grades el que han anat veient les darreres jornades. Si vols saber per què, pregunta-li al teu president...
Els preus acordats per aquest diumenge NOMES busquen una sola fita: FER CAIXA! Realment estic força emprenyat, decepcionat i alhora indignat perquè nosaltres solets li estem proporcionant a l'Eibar un estadi força menys ple del que podriem haver aconseguit amb una política de preus coherent i adaptada als temps que corren i al partit més important que haurem jugat a casa als darrers vint anys. Algú veu normal que posem les entrades per aquest diumenge a guixeta a general a 20 euros i 35 a tribuna??? Però que ens hem vegut l'enteniment???
El socis no ens fan pagar, molt bé, però ningú dintre d'aquest consell d'administració ni tan sols s'ha plantejat la possibilitat de que el soci pugui accedir a entrades més econòmiques i ajudar a portar així més gent a l'estadi? 
En fi, tan de bo m'equivoqui i molt, Déu sap que així ho penso, però ens podem anar oblidant pels qui no ho hem vist mai, de la possibilitat de deixar de veure el maleït ciment aquest proper diumenge a les grades. Quina llàstima, de veritat!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #42 el: 17 de Maig de 2011, 22:38:11 pm »
La verdad no se donde veis algunos la aficion de primera...en vez de preparar el partido con pancartas de animo a nuestros jugadores nos dedicamos a criticar....

VAMOS SABADELL...MI ILUSION NO TIENE PRECIO....SI GANAMOS,GANAMOS TODOS...NO NOS PODRAN PARAR!!!
Millor Seguidor

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #43 el: 17 de Maig de 2011, 22:44:52 pm »
Sóc soci, pel que a mi no m'afecte... Però conec més de 10 persones que no són socies i volien venir a alentar l'equip diumenge i aquest preu el consideren prohibitiu. Veig molt lleig que la directiva aprofiti aquest dia per feix caixa... Com no s'ompli el camp m'enfadaré i molt

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #44 el: 17 de Maig de 2011, 22:45:13 pm »
Donem massa voltes als temes recurrents, preu de les entrades, jornades econòmiques, etc....

Que hagués sigut més maco, 10 anticipades i 15 a guixetes?, Es clar que sí, però, c****  Es car un preu de 15/20 Euros per un partit que portem esperant fa dues dècades i que pot representar mig bitllet ni més ni menys que per SEGONA A ???? Hem de mirar "la pela" d´una manera tant obsessiva (i parlo a nivell de ciutat?....però repeteixo hem de VALORAR EL PRODUCTE EN EL QUE VAL QUE ES MOLT.

Segur que alguns dels que no vindran no tenen cap inconvenient en gastar-se 6 Euros (no sé exactament quan val perquè mai ho he fet) cada Diumenge en el PPV. 

Tampoc crec que baixi massa l´assistència; els 10.000 es poden fer perfectament (si no fa mal temps). Recordem que el dia de l´Alcoyano sense jugar-nos res hi havia una gran entrada i això pagant els socis....Obviament a mí m´agradaria batre el "rècord" d´assistència a Segona B, però el fet de jugar l´anada a casa porta aquesta conseqüència. Ara bé, siguin els que siguin a veure si conseguim que tot animi i no es passin el partit alguns comparant els nostres jugadors amb el Messi.

CONCENTREM-NOS EN LA MANERA DE GUANYAR L´ELIMINATORIA QUE ES LO REALMENT IMPORTANT.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #45 el: 17 de Maig de 2011, 22:45:16 pm »
La verdad no se donde veis algunos la aficion de primera...en vez de preparar el partido con pancartas de animo a nuestros jugadores nos dedicamos a criticar....

VAMOS SABADELL...MI ILUSION NO TIENE PRECIO....SI GANAMOS,GANAMOS TODOS...NO NOS PODRAN PARAR!!!

Di que si Arlekinado.

A ver si entre todos podemos hacer realidad alguna de las iniciativas que hablamos en el post de tribuna ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #46 el: 17 de Maig de 2011, 22:49:14 pm »
Kien realmente sienta los colores pagara 10 o 20 euros, lo k haga falta para ver un partido de estas caracteristicas, kizas si k hubiese sido mas coherente ponerlas algo mas baratas, pero tampoco son precios tan exagerados para el partido k es. Yo se de varios k piyaran las entradas a 15 euros anticipadas, y no han pisado la Nova Creu Alta en toda la temporada, pero por el partido k sera iran  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #47 el: 17 de Maig de 2011, 22:53:36 pm »
Decirme alguno de vosotros que no haya visto o conocido a alguno NO HABITUAL que haya pagado 15€ por un partido de liga? Yo conozco a unos cuantos y no los mismos...AHORA IRÁN!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #48 el: 17 de Maig de 2011, 22:55:57 pm »
Potser només es la meva opinió, BLANC-I-BLAU, i a lo millor estic equivocat, però m'agradaria deixar clara una cosa:

Amb les entrades a 15-20 euros NO PERDEM ASSISTÈNCIA. El preu és més que correcte per una eliminatòria d'ascens a eliminatòria única. Amb això serem uns 7-9.000 espectadors.
L'aficionat de Sabadell comprarà les entrades a mitja setmana a 15 euros i vindrà.

El què em pregunto jo és quin sentit té posar a 20 euros l'entrada només el dia de partit. ESTEM PENALITZANT A TOT L'ENTORN DE SABADELL A NO VENIR AL CAMP. Faré de Mourinho i preguntaré... POR QUE? Per què no volem que vingui una persona de Badia al camp? O una de Castellar?? PER QUÈ???

Assumim que els què vindran pagaran 15 euros, alguns despistats 20... Repeteixo que no perdrem assistència. Serem 7 o 9.000.

Amb el mateix preu, i amb iniciatives a l'entorn d'influència OMPLIRIEM EL CAMP FINS LA BANDERA.

Aquest és el fracàs de la directiva, no el preu de les entrades... L'IMMOBILISME ABSOLUT!!!

ERA OBLIGACIÓ OMPLIR EL CAMP!!!!!

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #49 el: 17 de Maig de 2011, 23:07:31 pm »
Con el tema de los precios a priori parecen exagerados, pero mirandolos mas friamente y teniendo en cuenta que es una final, no los veo mal. Entiendo que se debe proteger al socio y que este entre gratis.
     Poniendome en el lugar de la gente que solo acude a estos partidos y no es socia, pagar 15 euros por ver una final y un partido que hace 20 años no se juega, no me parece nada caro. Si vas al circo ya pagas esto por estar en el gallinero. Creo que quien quiera ver el partido y vivir el ambiente pagara los 15 o los 20 en taquilla sin problemas. El que pase, también pasara poniendo la entrada a 12 euros e incluso a 10 y se limitara a ver la tv o incluso ni eso.  El que no acuda a este partido su interes por el CESabadell es practicamente nulo y esto es asi. Personalmente tengo amigos que ni son socios, ni van nunca al campo, pero para este partido ya llevan varias semanas que me confirman su asistencia y el precio no va a ser ningun inconveniente.
    Otra cosa, es si se pierde y entonces hay un partido de semifinales. Entonces si que se deberia de cambiar algo.
     Alguna otra vez he criticado a la directiva por estos temas, pero por esta vez y siempre por tratarse del partido que es, creo que no lo han hecho mal.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Preus Play-off
« Respondre #50 el: 17 de Maig de 2011, 23:31:48 pm »
És igual, com ha dit Navarrog i algun més, amb els que estic d'acord, donem ara el 200% de nosaltres per animar a l'equip, i quan haguem pujat o l'haguem cagat, ja en parlarem de que hem de fer amb alguns directius passats de rosca e inoperants que tenim a la directiva.

Endavant CE Sabadell, collons, que estem davant una oportunitat històrica!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #51 el: 17 de Maig de 2011, 23:37:46 pm »
Lamentable, nose amb que pensen si amb el sentiment o amb la butxaca.

Lo seu agues sigut 8 euros anticipada, 10 euros a l'estadi. Llavors si que hagues fet goig veure la nova creu alta y a la llarga aguessin guanyat casi el mateix que guanyaran diumenge.
Com lo dic yo ara al meu tiet que no ha vingut a veure el sabadell en se vida i que volia venir diumenge que pagui 15 euros ? M'engegara a sant andreu de bufacanyes ! xd

Si el que volien fer era atreure a gent no aficionada fins al camp, esta clar que no ho aconseguiran ni borratxos.
Aquest any a per totes totes !!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #52 el: 17 de Maig de 2011, 23:39:14 pm »
Los precios son más que correctos! 15 euros es lo que nos clavan en todos los campos donde vamos y lo que hemos cobrado en casa.
Si ahora la ciudad no responde a este partido no se si merece la pena subir a segunda A, ¿que pensais que cuadraremos presupuesto cobrando entradas a 5 euros en segunda A?  Si no pagan ahora 15 euros no lo van a pagar tampoco el año que viene y volveremos a ser los 2000 de siempre.
Por favor, no hay ni Barças ni Madrid el domingo y 15 euros es lo que cuesta un cine para una pareja, son dos copas en un pub.... y este es el partido que estamos esperando hace muchos años!

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #53 el: 17 de Maig de 2011, 23:57:55 pm »
Amb tot respecte per tothom, estic totalment d´acord ambs els preus de la Directiva. Precisament el que jo em queixava durant la temporada es que la diferència entre els preus del soci i no soci a les Jornades Economiques era molt minça, quasi pagaven el mateix. Ara, quan arriba lo bo, el playoff, a tothom li fa gracia venir per poder dir que hi era el dia del Eibar, com At. Madrilenyo, Osasuna, etc. Doncs si algu que no ha trepitjat la Creu Alta en tota la temporada o potser en anys (fa 18 que no juguem a Segona A), que ara pagui els 15 euros d´anticipada que tampoc es cap crim. I si no, que no vingui. Al soci cada partit de Lliga ens ha sortit per uns 8 euros i pico més les Jornades Economiques. Doncs ara es normal que al menys tinguem el premi de no pagar al playoff. I als que tant criticant els preus, que s´adonin que aixi es pot tenir les nómimes al dia, pagar les posibles primes d´ascens, etc.  Ah!!!  I no patiu si el camp no s´omple. Es perquè la gent no vol venir i punt. Penseu que era gratis el dia del At. Madrileny? Jo recordo haver pagat 3 jornades econòmiques seguides a la temporada 83/84 quan vam pujar a segona A...  El camp ple tampoc assegura res i més quan els que han d´animar no saben ni el nom dels jugadors locals... Venen aviam si hi ha festa i ja està. Els arlequinats de veritat ja sabem qui son: els que portem anys aguantant a segona b, de setembre a juny passant per tot l´hivern. Si fos pels camps plens, sempre guanyaria l´equip de casa, no?  També era ple a Lléo i vam guanyar. I si donen el gol a Irún, també hauriem guanyat en un camp ple.

Perdoneu el rotllo. A mi també m´agradaria veure un altre vegada plena la Creu Alta, però no es pot regalar l´entrada. I qui vulgui espectacle ja ho sap, que pagui l´entrada a Wembley que sembla ser que hi jugar el millor equip del món... Endavant Sabadell !!!!!!!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #54 el: 18 de Maig de 2011, 00:02:31 am »
No vull sentir a un sol membre més d'aquest consell d'administració reclamant que l'estadi s'ompli aquest diumenge. Ho sento Carreras, però aquest diumenge continuaràs tenint un dels dos gols mig vuits i els teus homes s'hauràn de contentar amb veure a les grades el que han anat veient les darreres jornades. Si vols saber per què, pregunta-li al teu president...
Els preus acordats per aquest diumenge NOMES busquen una sola fita: FER CAIXA! Realment estic força emprenyat, decepcionat i alhora indignat perquè nosaltres solets li estem proporcionant a l'Eibar un estadi força menys ple del que podriem haver aconseguit amb una política de preus coherent i adaptada als temps que corren i al partit més important que haurem jugat a casa als darrers vint anys. Algú veu normal que posem les entrades per aquest diumenge a guixeta a general a 20 euros i 35 a tribuna??? Però que ens hem vegut l'enteniment???
El socis no ens fan pagar, molt bé, però ningú dintre d'aquest consell d'administració ni tan sols s'ha plantejat la possibilitat de que el soci pugui accedir a entrades més econòmiques i ajudar a portar així més gent a l'estadi? 
En fi, tan de bo m'equivoqui i molt, Déu sap que així ho penso, però ens podem anar oblidant pels qui no ho hem vist mai, de la possibilitat de deixar de veure el maleït ciment aquest proper diumenge a les grades. Quina llàstima, de veritat!

MENTIRA!!

Aquests preus no busquen fer caixa. Ni de conya!

MENOS ES MÁS

3500 entrades per adults a 20€, són 70.000€
6000 entrades per adults a 15€, són 90.000€
12000 entrades per tothom a 10€, són 120.000€

Aquest mateix diumenge, el Múrcia vs Lugo des de 15€.

El millor, és posar entrades a 10€ per a tothom: nens, jubilats, adults, etc...!
El Sant Andreu ho va fer amb el Barça B i va omplir a tope.
I més tenint la tele en directe!!

Mare de Déu de Queralt, us heu tornat bojos?

Omplim el camp, que és més important que omplir les butxaques aquest diumenge.

PD: No vull saber quan costaran les entrades i els carnets en cas d'ascens.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #55 el: 18 de Maig de 2011, 00:08:29 am »
Amb tot respecte per tothom, estic totalment d´acord ambs els preus de la Directiva. Precisament el que jo em queixava durant la temporada es que la diferència entre els preus del soci i no soci a les Jornades Economiques era molt minça, quasi pagaven el mateix. Ara, quan arriba lo bo, el playoff, a tothom li fa gracia venir per poder dir que hi era el dia del Eibar, com At. Madrilenyo, Osasuna, etc. Doncs si algu que no ha trepitjat la Creu Alta en tota la temporada o potser en anys (fa 18 que no juguem a Segona A), que ara pagui els 15 euros d´anticipada que tampoc es cap crim. I si no, que no vingui. Al soci cada partit de Lliga ens ha sortit per uns 8 euros i pico més les Jornades Economiques. Doncs ara es normal que al menys tinguem el premi de no pagar al playoff. I als que tant criticant els preus, que s´adonin que aixi es pot tenir les nómimes al dia, pagar les posibles primes d´ascens, etc.  Ah!!!  I no patiu si el camp no s´omple. Es perquè la gent no vol venir i punt. Penseu que era gratis el dia del At. Madrileny? Jo recordo haver pagat 3 jornades econòmiques seguides a la temporada 83/84 quan vam pujar a segona A...  El camp ple tampoc assegura res i més quan els que han d´animar no saben ni el nom dels jugadors locals... Venen aviam si hi ha festa i ja està. Els arlequinats de veritat ja sabem qui son: els que portem anys aguantant a segona b, de setembre a juny passant per tot l´hivern. Si fos pels camps plens, sempre guanyaria l´equip de casa, no?  També era ple a Lléo i vam guanyar. I si donen el gol a Irún, també hauriem guanyat en un camp ple.

Perdoneu el rotllo. A mi també m´agradaria veure un altre vegada plena la Creu Alta, però no es pot regalar l´entrada. I qui vulgui espectacle ja ho sap, que pagui l´entrada a Wembley que sembla ser que hi jugar el millor equip del món... Endavant Sabadell !!!!!!!!!

Jo estaria d'acord si no hi hagués la crisis que hi ha.
Tampoc estic d'acord en vendre entrades anticipades, ja que discrimina als arlequinats que viuen fora de la ciutat, a no ser que es puguin comprar per internet.

Ojalà tinuem ple a vessar a 20€ la general i 35€ la tribuna. Aixó reportaria al club uns 50 milions de pessetes i deixaria al CES sense deutes, ni d'aquesta temporada ni casi del total.

I tema carnet donc mira... no sempre me'l trec peró t'asseguro que casi cap temporada hem surt a compte ja que el preu per partit que i vaig em surt caríssim.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #56 el: 18 de Maig de 2011, 00:19:35 am »
pues yo pensandolo friamente y mas detenidamente me doy cuenta que los precios son los mismos que toda la temporada, eso si si compras la entrada anticipada pero el que quiera ir al partido en vez de sacar la entrada en la takilla el domingo que la saque el jueves, viernes o sabado, yo tenia convencidos a 7 y me pensaba que con estos precios me iban a decir que no pero 4 de ellos ya me han dicho que vienen, y otro aun no he hablado con el, los otros dos uno curra y no le da tiempo y el otro no es de Sabadell ni del Sabadell y venia mas que nada para hacer bulto y 15 euros no le va bien pagarlos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #57 el: 18 de Maig de 2011, 00:20:45 am »

Desconnectat Kharn

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #58 el: 18 de Maig de 2011, 03:34:02 am »
Sobre les entrades anticipades, a on del Corte Inglés? Em sona que posen paradeta a davant, no?

I de ser així, en quins horaris solen tenir oberts?

Desconnectat KAELUM

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #59 el: 18 de Maig de 2011, 06:45:32 am »
Doncs, tot i que la meva economía està molt malmesa, llenço pedres a la meva teulada. 15 € es un preu raonable per aquest partit, i faré el possible per assistir-hi, i començar a estalviar per el carnet de soci de la temporada vinent. Qui el troba car, potser el mateix día paga 140€ com a minim a Montmelo......