Jo sóc un soci que SI es queixa i MOLT pels preus establerts per aquest diumenge, i t'asseguro que no sóc de darrera hora, doncs porto 16 anys renovant religiosament, any rera any el seu carnet de tribuna fent un sacrifici que considero menys per tractar-se del club de la meva vida.
Tinc la sensació de que qui no combrega amb totes i cadascuna de les decisions que pren aquesta directiva ja molesta o se l'arriba a titllar d'aficionat d'última hora... Molt probablement els seus familiars i amics tindrán accés gratuït a l'estadi o inclús a la llotja.
En fi, sóc un soci de tribuna que per portar dos acompanyants a aquest partit hauria de pagar, a banda d'haver pagat ja el seu carnet i tres jornades econòmiques, 70 euros més, i jo us asseguro que de ric no en sóc. Realment no us hagués semblat més raonable que un soci hagués pogut retirar entrades anticipades a un preu més raonable, tant a general com a tribuna?
Tant demano???
Estem davant una oportunitat històrica de tornar a omplir l'estadi i sincerament crec que amb aquests preus l'estem desaprofitant del tot. De veritat creieu que aquest diumenge veurem la Nova Creu Alta del dia de l'Atlético Madrileño??? Espero equivocar-me, però ho dubto, per desgràcia, moltíssim! Realment una autèntica llàstima.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!