Autor Tema: Carta de rebuig del Centre dEsports Sabadell als incidents de diumenge  (Llegit 4197 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
  • Gènere: Masculí
www.cesabadell.cat
El vol expressar el més sincer rebuig cap als actes de quatre bàndals, que ni són socis ni són seguidors del nostre equip, que es van produir el passat diumenge a lestadi de la Nova Creu Alta. Aquests incidents ocasionats per quatre descontrolats que res tenen a veure amb lafició del Sabadell.

Molt be, un 10 per a vosaltres :clap
VISCA EL SABADELL

Desconnectat cesabadell23

• Aleví
  • Missatges: 38
Re:Carta de rebuig del Centre dEsports Sabadell als incidents de diumenge
« Respondre #1 el: 26 de Maig de 2011, 15:37:22 pm »
mas vale tarde que nunca.
som arlekinats, som catalans

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #2 el: 26 de Maig de 2011, 16:26:40 pm »
y de que sirve esa carta de rebuig? lo que tienen que hacer es no dejar entrar a los que la liaron, collona  :angry2:

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #3 el: 26 de Maig de 2011, 19:10:08 pm »
Es el primer paso, pero hay que dar el segundo y definitivo

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 26 de Maig de 2011, 19:42:47 pm »
 :scut :bandera
Una resposta oficial ara falta la definitiva :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #5 el: 26 de Maig de 2011, 20:19:13 pm »
Crec que és un bon primer pas el que ha donat la directiva en aquest cas. A vore si segueixen en esta linia i fem net a les nostres grades de problemes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat dolors

• Aleví
  • Missatges: 35
  • Gènere: Femení
« Respondre #6 el: 27 de Maig de 2011, 00:26:51 am »
Quans anys tard anem amb aquest tema, cada vegada ens poden veure menys a més camps, Sant Carles de la Rapita a banda, qué encara no entenc que va passar, però jo he estat a molts camps i la veritat és que anem on anem fem amics, o sigui tot el contrari. Sincerament penso que la Junta hi pot fer molt més en respecte a aquest tema, i així els hi he fet manifestat moltes vegades. La definició és sencilla no hi guanyem res, al contrari com més es trigui més hi perdem. Tinc una certa edad i al "meu" Centre d'Esports Sabadell era un equip d'aquells que en deien simpatics, ara em diuen que som violents, en fí, el que m'he de sentir perquè ningu actua. Ho podria fer molt més extens però de moment ho deixo aquí.
« Darrera modificació: 27 de Maig de 2011, 00:31:10 am per dolors »

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #7 el: 27 de Maig de 2011, 12:19:22 pm »
Els camps on erem ben rebuts i ens veien simpàtics eren els de Primera i Segona A. I aquests , ens hi segueixen veient. Que no veieu que el radicalisme  no es motiu per odiar a una afició , si tenim en compte que en el futbol profesional , tots els equips tenen grups radicals molt més nombrosos i perillosos que aqui?
A mi m'han confessat molts cops seguidors d'equips de 2B i tercera l'enveja que ens tenen com afició  , i m'han demanat mil cops material de HHVV. Després els mateixos seguidors entren a internet a fotre mal rollo per fer la gracia. Que això m'ho he trobat
El que si es cert hi s'hauria d'evitar  , es que 4 paios que no venen mai al camp ni pertanyen a cap penya , s'acabin fent notar massa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 27 de Maig de 2011, 13:41:17 pm »
Els camps on erem ben rebuts i ens veien simpàtics eren els de Primera i Segona A. I aquests , ens hi segueixen veient. Que no veieu que el radicalisme  no es motiu per odiar a una afició , si tenim en compte que en el futbol profesional , tots els equips tenen grups radicals molt més nombrosos i perillosos que aqui?
A mi m'han confessat molts cops seguidors d'equips de 2B i tercera l'enveja que ens tenen com afició  , i m'han demanat mil cops material de HHVV. Després els mateixos seguidors entren a internet a fotre mal rollo per fer la gracia. Que això m'ho he trobat
El que si es cert hi s'hauria d'evitar  , es que 4 paios que no venen mai al camp ni pertanyen a cap penya , s'acabin fent notar massa...

He llegit la carta varies vegades i no veig en cap moment que parli de cap persona ni grup concret, sinó de fets, per tant, si hi ha algú que es doni per aludit, és el seu problema.
Sigui com sigui, tal i com alguns diuen no entendre perquè es barreja futbol i política, el que jo no entenc és perquè es barreja futbol i violència. Precisament el futbol, com a esport, és el primer que ha d'intentar evitar.
El meu resum és que sempre han de sortir 4 tocats del bolet que, tot aprofitant una massificació de gent, aprofiten per crear aldarulls i que són persones que, a fi de comptes, per res es poden estimar al C.E. Sabadell.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 27 de Maig de 2011, 14:09:11 pm »

Perdona company pero crec que el teu comentari no te ni cap ni peus... o jo no l'acabo d'entendre.

Intentes justificar la violencia d'un grup de persones pq els altres equips tambe tenen grups 'violents'?? Intentes dir-me que la violencia gratuita que s'ha practicat en el nostre camp i en bastants desplaçaments, no danya la imatge de la resta de seguidors arlequinats??
T'has parat a pensar que si teniem simpaties en camps de 1a i 2a A era pq possiblement no teniem encara grups radicals violents organitzats que la liesin alla on van?? Si seguim igual, no pateixis que si acabem pujant TAMBE ens agafaran mania en els camps de 2aA... o et penses que la gent normal que va al futbol, amb dona i crius, li agrada tenir de correr pq no et fotin un roc o un cop de puny pel sol fet de portar una samarreta o bufanda de l'equip contrari??

Igual vaig encara una mica resacos pero no entenc res...

TOLERANCIA ZERO A LA VIOLENCIA JA!!

Salut!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #10 el: 27 de Maig de 2011, 18:22:55 pm »
El que em refereixo es que com que grups radicals en tenen a tots els equips , cap afició pot dir que una altre li cau millor o pitjor per motius de violencia. El Sabadell resultava simpatic a les Espanyes  , independentment dels petards que li explotaven als porters visitants , oh dels merders com el dia del Granada .
La violencia es una llàstima vingui d'on vingui. Qui digui que no li cau bé el Sabadell perqué té radicals es una tonteria molt grossa. Si cada setmana hi ha milers de sancions de la comissió antiviolencia a tots els estadis de primera i segona.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #11 el: 27 de Maig de 2011, 18:33:43 pm »
condenem els fets !!!!!  no eren justificats ni res de res fora el 4 descontrolats vale?? quantes vegades ho tindrem que dir , es igual hool , la gent   ataca pero no posa el nom d'aquet grup a veure quan el poseu
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #12 el: 01 de Juny de 2011, 01:41:01 am »
El problema no és el nombre sino los hechos. Las disculpas las aceptas una vez, pero d que sirven si se vuelve a caer. Mejor no tener que disculparse.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #13 el: 01 de Juny de 2011, 10:03:12 am »
El trato que recibimos de la eirtzantza o como se diga no fue nada bueno tampoco.. XD nos podrían enviar 1 carta pidiendo disculpas...

Evidentemente, no quiero ninguna carta de disculpas pero si que en otra ocasión reciban a una afición de forma normal, no como nos hicieron a nosotros..
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #14 el: 01 de Juny de 2011, 11:15:04 am »
Felicito al  :scut per aquesta carta de rebuig als rapats de l'estadi que la van liar el partit d'anada de l'Eibar. Ara bé es tenen fotografies dels fets i per tant no costaria massa saber qui són aquesta gent i per tant no permetrels més l'entrada almenys al nostre estadi.

Salut i visca la millor afició dels Països Catalans!!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #15 el: 01 de Juny de 2011, 12:45:39 pm »
tinc entès que el CESabadell ha enviat correos a gent (seguidors) de l'Eibar que es va creixar, agraint el tracte que ens van donar al partit de tornada tant a l'afició arlequinada com al propi equip.

Desconnectat dolors

• Aleví
« Respondre #16 el: 04 de Juny de 2011, 18:25:36 pm »

Desconnectat dolors

• Aleví
« Respondre #17 el: 04 de Juny de 2011, 18:28:43 pm »
doncs ara ja hi som a Segona, no cal fer més comentaris, no?

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #18 el: 04 de Juny de 2011, 19:05:49 pm »
Menys cartetes i més fets!! Cal actuar... que anem tard...

Desconnectat dolors

• Aleví
« Respondre #19 el: 04 de Juny de 2011, 19:19:15 pm »
doncs si noi, però ja veureu avui com res ha canviat, tot i sabent el que va passar a les bones persones que anavem amb autocar a Eibar, i com jo era una d'elles encara espero que la directiva em demani perdò, ja que va ser molt lamentable, però insisteixo, tant debò m'equivoqui però no crec que la directiva fagi res. Visca el Sabadell, net i polit.