Enquesta

ON HEU PLORAT

A CASA
13 (39.4%)
LLUNY
20 (60.6%)

Total de vots: 32

Autor Tema: Felicitacions per l'ascens / Felicitaciones por el ascenso  (Llegit 18743 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re:Cadistas doblemente contentos por vuestro ascenso
« Respondre #20 el: 29 de Maig de 2011, 07:01:20 am »
Mucha suerte en las eliminatorias,y nos vemos en la Liga Adelante !!!!!!! :xin-xin :xin-xin :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat jose72

• Aleví
  • Missatges: 87
Felicitats arlequinats desde Valencia
« Respondre #21 el: 29 de Maig de 2011, 09:08:52 am »
Felicitats arlequinats

Moltes felicitats pel vostre ascens a Segona Divisió A, us la mereixeu després de tants anys a l'infern de la Segona B.

Ara a mantenir-se en Segona Divisió A

Moltes felicitats d'un granota.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
Re:ENHORABUENA DESDE PUCELA
« Respondre #22 el: 29 de Maig de 2011, 10:19:42 am »
Muchas Gracias  :reverencia2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
Re:Felicitats arlequinats desde Valencia
« Respondre #23 el: 29 de Maig de 2011, 10:19:45 am »
gracies granota!! el llevant cau molt be!!!!!! sort!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #24 el: 29 de Maig de 2011, 10:20:19 am »
aupa pucela!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hemos vuelto!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #25 el: 29 de Maig de 2011, 10:26:54 am »
Muchas Gracias :reverencia2 !
Hoy a rematar la faena en casa del Mirandés . Por cierto, Podemos ver el partido por algun canal de TV o alguna pagina de internet?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
Re:Felicitats arlequinats desde Valencia
« Respondre #26 el: 29 de Maig de 2011, 10:27:57 am »
Moltes Gràcies  :reverencia2

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
Re:Felicidades al verdadero campeón
« Respondre #27 el: 29 de Maig de 2011, 10:28:46 am »
Moltes Gràcies  :reverencia2

Desconnectat cadistas1910

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #28 el: 29 de Maig de 2011, 11:29:50 am »
Podemos ver el partido por algun canal de TV o alguna pagina de internet?
Pos mucho me temo que no, como mucho, escuchar la retransmisión en exclusiva en canalamarillo.com

Desconnectat pucelanista1981

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #29 el: 29 de Maig de 2011, 11:33:33 am »
A ver si alguno me ayuda a conseguir una bufanda del SABADELL.

He intentado comprarla en la web oficial, pero 10 euros de gastos de envío es un robo en toda regla.

A ver si alguien me ayuda ya que hago colección de bufandas y la del Sabadell no pude faltar.

GRACIAS DE ANTEMANO y si alguien me aydua que me envío privado.
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2011, 11:37:20 am per pucelanista1981 »

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
  • Missatges: 319
Re:ascens
« Respondre #30 el: 29 de Maig de 2011, 12:29:16 pm »
HOLA, BONA NIT
EL MEU NOM ES RAMON , NASCUT A SABADELL, RESIDENT A SANTANDER,,EL MEU AVI EM VA PAGAR EL PRIMER CARNET DE SOCI AL ANY 86, ASCENS A 2 A AMB CAPO , MARAÑON,MANOLO, RANDEZ,ETC.
A 1º PERIKO ALONSO, COSTA, NACHO,VILLA ETC,,,FA 3 ANYS PER MOTIUS PERSONALS VAIG VINDRE A VIURE A SANTANDER, PER LA DISTANCIA I LA EDCONOMIA VAIG DEIXAR DE SER SOCI,, TAMBE EL MEU FILL, SOCI DURANT 9 ANYS ,DESDE QUE TENIA 2 MESOS. A SANTANDER NOMES I TINC LA PARELLA , EL MEU FILL I LA FAMILIA VAN QUEDAR A SABADELLL,,ELS TROBO MOLT A FALTAR, PERO AVUI M,HE SENTIT MES SOL QUE MAI,,ESCOLTANT EL PARTIT PER INTERNET SENSE PODER DISFRUTAR AMB COMPANYIA DELS MEUS COMPANYS DE GRADA.
SOL SI, PERO ORGULLOS DE SENTIR AQUEST COLORS, DE QUE LA MEVA PARELLA, CANTABRA DE TOTA LA VIDA, PLORES AMB MI DESPRES DE ACAVAR EL PARTIT, DE REBRE FELICITACIONS DELS AMICS QUE HE FET PER SANTANDER, DE PODER ARREPLEGAR 5 PERSONAS PER GAUDIR DE AQUESTA JOIA,
TOTS PODEM CANVIAR DE DONA, DE PAIS, DE PARTIT POLITIC, DE RELIGIO, FINS I TOT DE SEXE, PERO EL COLORS ARLEKINATS ES PORTEN EL COR,AVUI I SEMPRE,APROP O LLUNY.
FORÇA SABADELLL
RECORDS DESDE SABADELL

Hola Ramon, doncs ja som dos arlekinats nascuts a Sabadell que vivim a Santander.... "la penya alrekinada de Cantabria" !!!

Ahir vaig estar a Ipurua i va ser IMPRESIONANT!!

:scut :bandera VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL  :bandera :scut

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #31 el: 29 de Maig de 2011, 12:31:38 pm »
HOLA, BONA NIT
EL MEU NOM ES RAMON , NASCUT A SABADELL, RESIDENT A SANTANDER,,EL MEU AVI EM VA PAGAR EL PRIMER CARNET DE SOCI AL ANY 86, ASCENS A 2 A AMB CAPO , MARAÑON,MANOLO, RANDEZ,ETC.
A 1º PERIKO ALONSO, COSTA, NACHO,VILLA ETC,,,FA 3 ANYS PER MOTIUS PERSONALS VAIG VINDRE A VIURE A SANTANDER, PER LA DISTANCIA I LA EDCONOMIA VAIG DEIXAR DE SER SOCI,, TAMBE EL MEU FILL, SOCI DURANT 9 ANYS ,DESDE QUE TENIA 2 MESOS. A SANTANDER NOMES I TINC LA PARELLA , EL MEU FILL I LA FAMILIA VAN QUEDAR A SABADELLL,,ELS TROBO MOLT A FALTAR, PERO AVUI M,HE SENTIT MES SOL QUE MAI,,ESCOLTANT EL PARTIT PER INTERNET SENSE PODER DISFRUTAR AMB COMPANYIA DELS MEUS COMPANYS DE GRADA.
SOL SI, PERO ORGULLOS DE SENTIR AQUEST COLORS, DE QUE LA MEVA PARELLA, CANTABRA DE TOTA LA VIDA, PLORES AMB MI DESPRES DE ACAVAR EL PARTIT, DE REBRE FELICITACIONS DELS AMICS QUE HE FET PER SANTANDER, DE PODER ARREPLEGAR 5 PERSONAS PER GAUDIR DE AQUESTA JOIA,
TOTS PODEM CANVIAR DE DONA, DE PAIS, DE PARTIT POLITIC, DE RELIGIO, FINS I TOT DE SEXE, PERO EL COLORS ARLEKINATS ES PORTEN EL COR,AVUI I SEMPRE,APROP O LLUNY.
FORÇA SABADELLL
RECORDS DESDE SABADELL

Tremendo, sin duda tu reflejas este sentimiento mas que nadie. VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #32 el: 29 de Maig de 2011, 12:53:04 pm »
Llegir paraules com les teves fan encara més gran aquest club i aquesta afició. Per gent com tú, valen la pena tots els patiments i prop de 20 anys al pou.  Em sento orgullós de compartir aquest sentiment arlequinat amb persones com tú. Defintivament, alguna cosa molt gran ha succeït, i el millor de tot és que tot just ara comença tot.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA GENT QUE S'ESTIMA AQUESTS COLORS!!!! SOM GRANS!!!

CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #33 el: 29 de Maig de 2011, 13:29:19 pm »
Que emocionante resulta ver como tantos y tantos aficionados de numerosos equipos del resto del estado español nos felicitan por el ascenso...
Algo está muy claro, este Centre d'Esports Sabadell es un histórico y la gente lo echaba de menos al menos en Segunda, no les defraudemos tampoco ahora.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #34 el: 29 de Maig de 2011, 13:48:23 pm »
Muchas gracias Cadista, y mucha suerte. Seria genial veure un Cadis-Sbd l'any que ve.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
Re:Felicidades. Siempre da gusto ver como vuelve un histórico
« Respondre #35 el: 29 de Maig de 2011, 13:48:43 pm »
MUCHAS GRACIAS .amarillo vosotros tambien sois muy grandes y pronto volvereis a ser lo que siempe ha sido las palmas.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
Re:Felicidades al verdadero campeón
« Respondre #36 el: 29 de Maig de 2011, 13:50:14 pm »
moltes gràcies, ens veiem d'aquí poc, si no és a primera, doncs a la copa. Fa ilusió, jugarem la copa del Rey i sense haver de jugar unes quantes rondes.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #37 el: 29 de Maig de 2011, 13:53:06 pm »
gracias a todos los que quereis  al sabadell desde la distancia ,ahora podris venir  a verlo jugar por los campos de segunda .VOSOTRO TAMBIEN SOIS EL SABADELL  FELICIDADES... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :clap :clap :clap :clap :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :visca :visca :visca :visca

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • SENTIMENT ARLEKINAT
Re:Felicidades desde León
« Respondre #38 el: 29 de Maig de 2011, 13:55:57 pm »
GRACIAS LEONES LA VERDAD ahi tambien nos tratasteis muy bien gracias y que subais pronto vosotros tambien. :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • SENTIMENT ARLEKINAT
Re:ENHORABUENA DESDE PUCELA y AYUDA PARA BUFANDA
« Respondre #39 el: 29 de Maig de 2011, 14:03:16 pm »
mira pucelanista yo soy del sabadell ,estuve en eibar, tengo a mi cuñado en VALLADOLID VIVIENDO ,VOY UNA O Dos veces  al año a VALLADOLID, UNO DE MIS COMPAÑEROS DE TRABAJO es de valladolid y pucelano hasta la muerte,  o ses que ya ves ,ojala subais y si no ylo te llevo una bufanda a VALLADOLID Y TE LA DOY PERSONALMENTE ,EL DIA  QUE JUGEMOS JUNTOS EL VALLADOLID Y EL SABADELL. NOS HABLAMOS EN ESTE FORO. OK. :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :clap2 :clap2 :clap2 :clap2