Autor Tema: Cambios y reformas en la NCA  (Llegit 195539 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Cambios y reformas en la NCA
« Respondre #240 el: 11 de Setembre de 2011, 20:24:47 pm »
Jo pregunto si el Badalona,per exemple, hages acabat pujant que hages passat ? :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #241 el: 11 de Setembre de 2011, 21:19:21 pm »
Llavors el xut de Lanzarote s'hagués colat per tot l'escaire.

Bromas a part, ens poden sancionar???
Eso es lo primero que he pensado, y habríamos ganado el partido contra el Gandía de la temporada pasada, y al Santboià 1 gol más.
Miden 7 u 8 centímetros menos, me parece bastante, las nuevas poterias con la red blanca porfavor! la azul no se ve a cierta distancia.
« Darrera modificació: 11 de Setembre de 2011, 22:31:48 pm per Évir »

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #242 el: 11 de Setembre de 2011, 21:36:27 pm »
Jo pregunto si el Badalona,per exemple, hages acabat pujant que hages passat ? :mmmm

A Badalona fa anys que els hi prometen un camp nou. Potser hagues sigut la forma de cumplir aquesta vella promesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #243 el: 11 de Setembre de 2011, 21:42:15 pm »

A Badalona fa anys que els hi prometen un camp nou. Potser hagues sigut la forma de cumplir aquesta vella promesa...
Tal hi com estan les finaces doncs no se, potser l'Albiol sap d'on treure els cales  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #244 el: 11 de Setembre de 2011, 22:17:43 pm »

Eso es lo primero que he pensado, y habríamos ganado el partido contra el Gandía de la temporada pasada, y al Santboià 1 gol más.
Miden 7 u 8 centímetros menos, me parece bastante, las nuevas poterias con la red blanca porfavor! la azul no se a cierta distancia.

Pues es buena idea lo de cambiar el color de la red ya puestos que la pongan arlequinadas vi un equipo en la premier que las tiene a cuadros pero en verde  :cor :cor
No surrender...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #245 el: 11 de Setembre de 2011, 22:33:00 pm »

Miden 7 u 8 centímetros menos, me parece bastante, las nuevas poterias con la red blanca porfavor! la azul no se a cierta distancia.

Pues es buena idea lo de cambiar el color de la red ya puestos que la pongan arlequinadas vi un equipo en la premier que las tiene a cuadros pero en verde  :cor :cor
pues yo vi una red con muchos cuadros pequeños arlekinados azul y blanco, no se donde  :mmmm

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #246 el: 11 de Setembre de 2011, 22:36:11 pm »

pues yo vi una red con muchos cuadros pequeños arlekinados azul y blanco, no se donde  :mmmm

En un barco de pesca? :ejem
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #247 el: 11 de Setembre de 2011, 22:53:07 pm »

Hablo de memoria, pero creo que estas redes eran del Wigan Athletic.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #248 el: 11 de Setembre de 2011, 23:01:35 pm »

En un barco de pesca? :ejem
si tio  :ostres

no no, es broma lo vi en Marcashow me parece

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #249 el: 09 de Octubre de 2011, 20:04:45 pm »
Avui he pogut veure a la web oficial del club i a la de Ràdio Sabadell, imatges de la nova sala de premsa que tenim. Després d'haver criticat i molt la pèssima imatge que va donar aquesta entitat amb les successives presentacions dels fitxatges realitzats, en una taula ridícula i amb cadires de terrasseta de platja... És d'absoluta justícia felicitar aquells que han dissenyat la nova sala de premsa. La veritat és que el canvi ha estat total, i ara podem dir que semblem, per detalls com aquest, un club que es troba en el futbol professional. Una imatge de l'estadi ple el dia de l'Eibar decora tota una paret de la sala, disposem d'una taula gran i d'un panell publicitari "a imagen y semejanza" els que tenen clubs de Primera, just darrera de qui dóna la roda de premsa. Això ja és una altra cosa, home! Poc a poc, però amb pas ferm.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #250 el: 09 de Octubre de 2011, 20:20:11 pm »
Sí, jo tambe vaig ser dels critics amb la sala de premsa... tan costava fer aixo durant l'estiu. Com es sol dir, més val tard que mai... pero cal que anem sempre tard en tot?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #251 el: 09 de Octubre de 2011, 21:42:08 pm »
Doncs si!! És per aplaudir la nova cara de la Sala de Premsa!! Realment espectacular la foto amb la grada de la Nova Creu Alta plena de gom a gom el dia de l'Eibar!!

Poc a poc es van fent cosetes  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #252 el: 15 de Octubre de 2011, 21:39:38 pm »
I una jornada mes... l'acta del partit:

4.- DEFICIENCIAS OBSERVADAS EN EL TERRENO DE JUEGO E INSTALACIONES
   Los banquillos existentes no tienen la capacidad adecuada, por ello se han tenido que ampliar con unos bancos continuos, quedando la limitación del área técnica pequeña, no cubriendo toda la superficie necesaria.

5.- OTRAS OBSERVACIONES O AMPLIACIONES A LAS ANTERIORES
   Una vez revisada la sala destinada al control antidopaje con la antelación suficiente al inicio al partido se observaron las siguientes deficiencias: La sala es multifuncional, es decir, está destinada además del control antidopaje a guardar diverso material del club.Además la sala de extracción no dispone de camilla abatible y carece de frigorífigo o contenedor refrigerado para las muestras de sangre u orina.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
« Respondre #253 el: 16 de Octubre de 2011, 17:44:41 pm »
Ara farà unes setmanes, el nostre director general, Xavi Monclús, va afirmar en una entrevista que el tema de les banquetes -lamentable, per cert- havia estat consultat a l'Ajuntament i que hi havia compromís de resoldre'l... Han passat ja uns quants dies, setmanes, i res de res! Algú del club podria explicar-nos com està aquest tema? No és realment llastimós que en cada acta arbitral, se'ns recordi que tenim parts de la nostra bombonera fetes una pena, o molt lluny de cumplir amb la legalitat??? Realment, tants calers costen un parell de banquetes??? Per això, ni que sigui el club, tampoc tenim calers???
El tema de la sala anti-doping... Potser que ens ho fem mirar! Que la fem servir de rebost o magatzem??? Hooomeeee, això crec que seria perfectament evitable!
No seguim fotent conyes amb aquests temes, que crec que no ens els estem prenent gens seriosament, i ens poden acabar fotent un "palet" federatiu que ens pot coure i molt! No enterbolim el tros de temporada que estem fent, amb aquestes collonades, sisplau! Ja en vam tenir prou amb ser notícia a tota Espanya perquè teníem unes porteries no regalmentàries.

Suposo que jo, com molts altres socis, reclamem una resposta a aquests temes que un cop més empobreixen i molt la nostra imatge. Senyors, estem en una categoria professional. Al camp els nostres jugadors estan a l'alçada, espero que els nostres gestors també ho estiguin als despatxos!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #254 el: 17 de Octubre de 2011, 01:31:54 am »
Lo de las porterías mira que hemos estado años con las porterías anti reglamentarías, incluso salió un ex-arbitro en punto pelota que dijo que el cuando arbitraba al Sabadell hace muchos años ya estaban las porterías más bajas de lo normal.

Ahora que hemos cambiado esto, también se tiene que empezar a cambiar el tema de los banquillos, sala anti-doping, etc. etc.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #255 el: 17 de Octubre de 2011, 10:44:10 am »
Yo pienso que si no sean cambiado los banquillos es por que tendran pensado hecer alguna obra algo mas grande que simplemente camiar banquillos no cuesta mucho,y lo dejaran para cuando acabe la temporada,tenemos que tener un poco de paciencia.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
« Respondre #256 el: 17 de Octubre de 2011, 13:30:09 pm »
Mi principal temor es que la Federación interprete que estamos pasando de todo y todo el mundo sabe que consecuencias puede conllevar eso... A parte de una posible multa. No podemos estar cada quince días con actas desfavorables que denuncien constantemente al club dejando nuestra imagen a los pies de los caballos... En fin, espero que no tengamos que lamentarnos dentro de unos meses.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #257 el: 17 de Octubre de 2011, 13:41:46 pm »
Mi principal temor es que la Federación interprete que estamos pasando de todo y todo el mundo sabe que consecuencias puede conllevar eso... A parte de una posible multa. No podemos estar cada quince días con actas desfavorables que denuncien constantemente al club dejando nuestra imagen a los pies de los caballos... En fin, espero que no tengamos que lamentarnos dentro de unos meses.

No creo que lleguen a pensar que pasamos de todo, o eso espero, porque pagamos al día y por eso estamos tan bien considerados por aquellos lares.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #258 el: 17 de Octubre de 2011, 23:08:33 pm »
Lo de las porterias,tambien se comentaba ,en las temporada del año 1970.Suele pasar en todos los campos por la tierra que se suele hechar donde pisa el portero.

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #259 el: 18 de Octubre de 2011, 00:14:25 am »
Si subieramos a primera este año en 2 meses da tiempo a colocar los asientos no? Lo otro es rapido de cambiar pero los asientos sera lo que mas cueste, que por cierto nose por que se tiene que esperar a que te obligue la federacion, esto se tendria que haber echo hace muchos años...