Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Carreras a dicho que no está del todo verde pero que esta bien y duro.
Hemos tenido todo el verano para hacer cosas y resulta que los tornos no funcionan seguimos con el portero con la pistolita, luego las filas no están marcadas xk yo tengo la 14 de lateral y no existe pero en fin.... Som el CES
Senyors a veure si ens informem que el CE Sabadell no te a veure en que no funcionin encara els torns, això es cosa de la LFP que es qui realitza l’ instal•lació i no es cosa de 2 dies, es que sembla que el Club no fa res bé, que s'equivoca segur, pero no sempre.
Aquest vespre a Ràdio Sabadell, al president Soteras li han preguntat sobre possibles reformes la propera temporada a la Nova Creu Alta. Tot just li han preguntat si existeix la intenció de canviar l'actual marcador... Doncs bé, aquest tros no l'he pogut escoltar bé i m'he quedat amb el dubte... Algú se n'ha enterat de la resposta???
Cita de: Vicenç en 21 de Gener de 2013, 22:57:22 pmAquest vespre a Ràdio Sabadell, al president Soteras li han preguntat sobre possibles reformes la propera temporada a la Nova Creu Alta. Tot just li han preguntat si existeix la intenció de canviar l'actual marcador... Doncs bé, aquest tros no l'he pogut escoltar bé i m'he quedat amb el dubte... Algú se n'ha enterat de la resposta???segons les seves paraules,si es pot volen possar 2 videomarcadors un a cada gol...i que estan treballant per poder fer-ho
No se, no se, jo sóc mes partidari de no gastar un "duro" en alló que no es necessari, els calés a la gespa... tot i que desconec si parlem de molta pasta.