Autor Tema: PATROCINADORES TEMP:2011-2012  (Llegit 57272 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:PATROCINADORES TEMP:2011-2012
« Respondre #60 el: 02 de Juliol de 2011, 00:15:34 am »
no creo que esa motillo pueda subir una cuesta  :mmmm  :ike:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #61 el: 02 de Juliol de 2011, 02:37:21 am »
no creo que esa motillo pueda subir una cuesta  :mmmm  :ike:

Si el Sabadell ha subido la cuesta de 2b a 2A, pk no lo puede hacer esa moto y mas con el escudo del Sabadell? xDDD aunk aun nos keda por subir la cuesta de primera :Paletas:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #62 el: 09 de Juliol de 2011, 10:50:00 am »
Avui al Diari de Sabadell surt un anunci de tamany mitja plana amb la moto i el Juve i el David de Navas al costat.

Sempre ens queixem que no hi ha productes del Sabadell, etc i quan hi han us en foteu   :laugh2:

Enga coññño todos a comprarse la moto !  :motorista :motorista :motorista

Forero Més Catxondo

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #63 el: 09 de Juliol de 2011, 23:28:07 pm »
La foto se ve clarísimo que esta hecha con el Paint o Photoshop, se ve muy artificial la publicidad, y si no mirar el pelo de De Navas.

Lo de la denuncia, puede ser que el contrato de esas vallas se acabara ya en la temporada pasada.

Y siendo realistas, creéis que venderán más de 10 motos de estas, y digo 10 y creo que me estoy pasando.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #64 el: 11 de Juliol de 2011, 14:19:53 pm »
Serà una moto de coleccionista. Serie limitada,jeje.
Animar al club a innovar i fer més coses per captar inversions.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #65 el: 25 de Juliol de 2011, 15:02:06 pm »
Se sabe ya algo del sponsor? tengo entendido que maderas rojas continua
No surrender...

Xandri

• Visitant
« Respondre #66 el: 25 de Juliol de 2011, 15:41:28 pm »
Maderas rojas continuarà a la samarreta, tal i com estava (sota el dorsal), canal català passarà darrera del pantaló i s'està esperant a firmar un sponsor principal.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #67 el: 27 de Juliol de 2011, 02:25:24 am »
Echo en falta en la asamblea el comentar sobre la situación actual en la busqueda de un sponsor o patrocinador principal, ¿hay algo nuevo sobre este tema?
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #68 el: 27 de Juliol de 2011, 12:56:39 pm »
uuupsss  :sleep: esto lo queria comentar ayer, sobretodo queria saber el interés de Ikea.
@javi_gt86

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #69 el: 27 de Juliol de 2011, 18:51:51 pm »
Ahir no es va preguntar sobre els patrocinadors, però segons m'han comentat, està lligat Maderas Rojas, segurament per la part de darrera la samarreta. Està quasi lligat Canal Català, per la part de darrera dels pantalons, i estan en negociacions amb una important empresa estatal per la part davantera de la samarreta.

Tot està pendent d'acabar de confirmar, i depèn de l'aportació final de cadascú, variaria la situació en l'equipatge.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #70 el: 27 de Juliol de 2011, 19:01:46 pm »
Ahir no es va preguntar sobre els patrocinadors, però segons m'han comentat, està lligat Maderas Rojas, segurament per la part de darrera la samarreta. Està quasi lligat Canal Català, per la part de darrera dels pantalons, i estan en negociacions amb una important empresa estatal per la part davantera de la samarreta.

Tot està pendent d'acabar de confirmar, i depèn de l'aportació final de cadascú, variaria la situació en l'equipatge.

Esperemos que se consiga un buen patrocinador que no nos deje en la estacada durante la temporada, desgraciadamente en este sentido ya hemos tenido alguna mala experiencia.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #71 el: 27 de Juliol de 2011, 19:03:24 pm »

Esperemos que se consiga un buen patrocinador que no nos deje en la estacada durante la temporada, desgraciadamente en este sentido ya hemos tenido alguna mala experiencia.

Hi ha un sistema infalible, pagar a "toca teja" i per endevant no falla mai :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1084
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #72 el: 27 de Juliol de 2011, 21:11:06 pm »
Esperem bones noticies sobre el nou sponsor.Hi han notícies al respecte?
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #73 el: 28 de Juliol de 2011, 03:19:45 am »
¿Barajais alguna cifra? Es que no tengo ni idea de lo que nos ofrecen, ni de lo que pedimos por el patrocinador principal.  :mmmm
« Darrera modificació: 28 de Juliol de 2011, 03:25:22 am per Krasty »
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #74 el: 28 de Juliol de 2011, 08:38:32 am »
no se sabe el patrocinador principal aún... vamos a saber la cifra...
@javi_gt86

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #75 el: 28 de Juliol de 2011, 11:13:35 am »
El Girona sembla que s'ha mogut ja, ahir vaig llegir que el patrocinador seria San Miguel, em sembla!  :beer2
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1084
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #76 el: 04 de Agost de 2011, 22:19:13 pm »
¿Alguna noticia al respecto de cual será nuestro sponsor principal? todavía no sabemos nada....
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #77 el: 07 de Agost de 2011, 11:40:14 am »
A Primera Catalana segur que els directius deuen estar molt contents amb un patrocini de 4 xifres mentre que un equip de 2a A, crec jo, deu buscar patrocinis de 5 o 6 xifres... i trobar empreses que donin aquests diners no deu ser tant facil... i mes tenint en compte de com esta el pati economic.

Buscar un patrocinador que ens dones un xec de 4 xifres m'hi atreviria a buscar-lo fins i tot jo. Ara be, no m'agradaria estar en el lloc de qui ha de buscar un patrocini de 6 xifres... vaja, que aquesta feina li donaria el meu pitjor enemic.

:beer2
« Darrera modificació: 07 de Agost de 2011, 11:58:46 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #78 el: 07 de Agost de 2011, 12:22:24 pm »
Doncs jo crec que es mes dificil vendre per 4 xifres el Montcada, que per 6 el Sabadell...

Només cal posar a professionals a fer la feina que els hi toca...

PD. Gracies als administradors del forum per posar els meus enllaços al post de Primera Catalana... estava clar que volia parlar de Primera Catalana... no sé que m'ha passat pel cap al posar-ho a Tribuna... Quin cap que tinc...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #79 el: 07 de Agost de 2011, 13:15:54 pm »
1.000€ o 5.000€ els pots trobar de qualsevol negoci que estimi al Club que patrocinara... estigui a 3a, 1a Catalana o Juvenils... ho fara per un amor a uns colors si te un negoci que funciona mitjanament be... ara be, si tu creus que es mes facil que algu et doni 100.000€, 200.000€ o 300.000€ -desconec la xifra real que pot demanar el CES- per posar un cartellet a una samarreta, ja sigui de 1a o 2a, nomes ho trobaras en grans empreses que el negoci els hi funcioni mooolt be i que vulguin relacionar-se publicitariament amb un club determinat, en aquest cas el nostre... i aqui ja no tens tant on triar ni, logicament, es tan facil trobar-los.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005