Autor Tema: hooligans vallès deixa de ser penya oficial  (Llegit 57089 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Re:hooligans vallès deixa de ser penya oficial
« Respondre #160 el: 17 de Octubre de 2011, 10:51:54 am »
Si de verdad amaran estos colores por muy comunistas  o fascistas que fueran no se tendrian que comportar hasi en un campo de futbol por que siempre ya se save que tu club sera siempre el perjudicado.
Con esto vengo a decir que estas clases de gente lo unico que buscan son llamar la atencion y dejar al club muy mal mirado en toda España.                                 
                                                       VISCA EL SABADELL

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #161 el: 17 de Octubre de 2011, 10:54:59 am »
Lamentable este tipo de gente....van de neonazis y no saben ni lo que es....
Dejad ya de ensuciar el nombre del Sabadell, no veis que toda la aficion siente asco hacia vosotros?Nadie quiere ir al Gol Sud por vuestra culpa...

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
  • Gènere: Masculí
« Respondre #162 el: 17 de Octubre de 2011, 11:47:22 am »
El representante de todo el grupo os ha dejado muy mal a todos aquellos que formais hooligans valles... un representante de un grupo tendria que dar ejemplo y mira como actuó.

En fin... os podeis replantear porque cuando vosotros cantais Sabadell, Sabadell nadie os siguee i en cambio cuando lo hace la gente de gol nord los de lateral se animan y les siguen a ellos. Solo haceis que molestar.

Al principio del partido de ayer, estava tomando algo tranquilamente en un bar de enfrente de tribuna y uno de vosotros se le ocurre romper una litrona en medio de la carretera, no se puede ir tranquilo a tomar algo antes de un partido??

Yo antes pensava que erais necesarios en el estadio por tema animacion, pero ahora os haveis quedado atras, el gol nord os ha adelantado y con creces, y encima ya llebais muchos escandalos en vuestras espaldas.

Tendreis que reflexionar un poco.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #163 el: 17 de Octubre de 2011, 12:24:07 pm »
voldria donar un copet a l´esquena perque hhvv estaven morts i sense res a fer i per una tonteria han sortit a la prensa i a tot arreu. per mi personalment bpodrien anar tots a pendre pel ... . per tant despres de dir més d´un  comentari i perdre el temps, a partir d´ara no penso perdre el temps ni comentar-los. la directiva hauria de fer-los tots FORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Totalment d'acord amb tu, company.

Ja triguen....
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #164 el: 18 de Octubre de 2011, 23:57:08 pm »
Proposo idear un càntic divertit i sobretot despectiu i humiliant per a aquesta gentussa.  :xin-xin

:cheer :anims :cheer :anims :cheer
C.E. SABADELL

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #165 el: 19 de Octubre de 2011, 10:07:01 am »
Hem sembla be, però també podriem dedicar-lis una PANYOLADA a l'inici del proper partit a casa.
Uns quants minuts al crit de FORA NAZIS DE LA CREU ALTA, i al finalitzar un gran pitada, que sapiguen que no els volem, que son el càncer del nostra club.
Erradicar aquesta gentussa es responsabilitat de la directiva i de la policia, peró si nosaltres no actuem també tindrem la nostra part de culpa.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #166 el: 19 de Octubre de 2011, 15:16:50 pm »
vamos a ver hace unos años si no fuese por los hooligans no habria animacion en 3 no animava ni dios ,pero teneis que pensar que no todos son malas personas yo conozco ex.hooligans i boixos nois que son unas grandes personas pero el que saltó el otro dia yo es la primera vez que lo vi , lo que tenemos que hacer que el grupo no augmente .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #167 el: 19 de Octubre de 2011, 17:14:33 pm »
Hem sembla be, però també podriem dedicar-lis una PANYOLADA a l'inici del proper partit a casa.
Uns quants minuts al crit de FORA NAZIS DE LA CREU ALTA, i al finalitzar un gran pitada, que sapiguen que no els volem, que son el ****** del nostra club.
Erradicar aquesta gentussa es responsabilitat de la directiva i de la policia, peró si nosaltres no actuem també tindrem la nostra part de culpa.
Totalment d'acord amb tu, company. . Hauriem d'actuar per presionar a la directiva a que prengui messures seriosses i ara tenim temps per organitzar-ho. Poca broma amb el tema.

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #168 el: 19 de Octubre de 2011, 17:19:24 pm »
vamos a ver hace unos años si no fuese por los hooligans no habria animacion en 3 no animava ni dios ,pero teneis que pensar que no todos son malas personas yo conozco ex.hooligans i boixos nois que son unas grandes personas pero el que saltó el otro dia yo es la primera vez que lo vi , lo que tenemos que hacer que el grupo no augmente .
Erre que erre, algunos siguen excusandolos. Que animan? Cierto. Pero... de verdad vale la pena unos minutos de animo? Lo que de verdad llevan haciendo desde el 93 es armar follón, peleandose con casi todas las aficiones y ensuciando el nombre del club y de la ciudad. Por cierto, ellos no son los únicos que animan. A la p*** calle los nazis!!!

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #169 el: 19 de Octubre de 2011, 18:14:31 pm »
Animan? Sí (antes mucho más que ahora). Dañan la imagen del club? Sí, y llevan haciéndolo muuuuchos años.
Menos mal que ha algunos nos importa más la segunda parte que la primera y nos importa una m***** que animen si luego, por su culpa, nos ganamos la enemistad como club en muchos campos de fútbol.

La verdad, el sábado cuando pasó esto en la NCA, cuando alguien me preguntaba o comentaba lo que habia pasado me daba verguenza hablar de ello....

Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #170 el: 19 de Octubre de 2011, 19:12:22 pm »
Q se'n vagin i quan abans millor!!!!fora NAZIS de la Nova Creu Alta!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #171 el: 19 de Octubre de 2011, 19:22:27 pm »
A veure , no seré jo , ex-membre de hhvv  , qui ara es fiqui a defensar la gent que està ara al  gol sud  , po molts heu d'admetre que esteu aprofitant la situació per intentar acabar d'enfonsar aquesta gent. Dubto molt que creieu realment el que esteu dient , que si al comentar-ho sentia vergonya , que si dona mala imatge , au va home!!! NO siguem hipocrites , l'altre dia al sortir del gol nord , hi havia gent que no havia vist del tot el que havia passat i quan sentien rumors de que algú havia saltat , reien i comentaven que u veien normal per com havia anat el partit , i quan es van enterar de que era algú del gol sud ja van canviar el discurs....
El noi en questió ja l'ha cagat i s'ha quedat sense carnet , a part de pagar la corresponent morterada que li caurà ( no menys de 6.000). Deixem el tema ja o com???

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #172 el: 19 de Octubre de 2011, 19:56:15 pm »
NO ,aquesta no es la solucio,es molt facil ,jo soc un aficionat molt cridaner i em posso a 300 per hora ,en els partits, crido molta, i a vegades tambe fico la gamba amb lo que dic,pero mai,mai de la vida fare res que perjudiqui al club,perque no animan com el fondo nord que ara som la enveja del camp pels anims i el ambientas que hi ha  no costaria res ,si vols ,pots,crec que teniu qur replantejar-vos la vostra situacio perque esstem asegona i aixo acabara mes tard o d´hora, ara les coses van de debó.  :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #173 el: 19 de Octubre de 2011, 19:59:56 pm »
A veure , no seré jo , ex-membre de hhvv  , qui ara es fiqui a defensar la gent que està ara al  gol sud  , po molts heu d'admetre que esteu aprofitant la situació per intentar acabar d'enfonsar aquesta gent. Dubto molt que creieu realment el que esteu dient , que si al comentar-ho sentia vergonya , que si dona mala imatge , au va home!!! NO siguem hipocrites , l'altre dia al sortir del gol nord , hi havia gent que no havia vist del tot el que havia passat i quan sentien rumors de que algú havia saltat , reien i comentaven que u veien normal per com havia anat el partit , i quan es van enterar de que era algú del gol sud ja van canviar el discurs....
El noi en questió ja l'ha cagat i s'ha quedat sense carnet , a part de pagar la corresponent morterada que li caurà ( no menys de 6.000). Deixem el tema ja o com???
Parole,parole,paroleeeee!!!

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

• Jugador Prof.
« Respondre #174 el: 19 de Octubre de 2011, 20:11:34 pm »
A veure , jo ja no estic a HHVV , per tant no m'he de replantejar res , només dic que alguna gent es nota molt que aneu a sac i dubto que sigui exclusivament pel motiu de dissabte. Fa cuatre dies que el tema del foro que més actiu està es aquest , i tot per una persona que salta a titol individual al camp a cagarla i del cual ja fa dies que se sap que es expulsat del club. Es que no crec que se li hagi de donar més voltes. I estic segur que no seli donaria tantes voltes si no fos perque aquesta persona ha saltat del gol sud. Actualment alla són maxim 15 persones , i a l'estadi hi anem unes 5000-6000. No es normal que es parli tant del tema

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #175 el: 19 de Octubre de 2011, 21:29:59 pm »
aveure no malinterpreteu les meves paraules  estic dient que ells a 3 divisió eren els unics que animaven , es el unic que estic dient ,i que el nano que va saltar he estat veient videos de futbolcat i es la primera vegada que el veig, jo no soc hooligan ni ho sere ni boix noi ni res perque no m'agrada la politica de grup  , pero jo penso que si arriba a saltar un dels del gol nord no haguesiu dit res ,no defenso als hools pero poc a poc hi han menys si els i doneu tanta importancia ho tornaran a fer , abans eren uns 30 40 ara actualment son 15 o 20 . una salutació  :beer2
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #176 el: 19 de Octubre de 2011, 22:47:35 pm »
aveure no malinterpreteu les meves paraules  estic dient que ells a 3 divisió eren els unics que animaven , es el unic que estic dient ,i que el nano que va saltar he estat veient videos de futbolcat i es la primera vegada que el veig, jo no soc hooligan ni ho sere ni boix noi ni res perque no m'agrada la politica de grup  , pero jo penso que si arriba a saltar un dels del gol nord no haguesiu dit res ,no defenso als hools pero poc a poc hi han menys si els i doneu tanta importancia ho tornaran a fer , abans eren uns 30 40 ara actualment son 15 o 20 . una salutació  :beer2

:grogi Va home va...

A Tercera no eren els únics que animaven a l'equip, ni que es desplaçaven, ho van fer tots els socis del club en aquell moment... ni els únics que algun cop la van liar.

El noi que va saltar, fa anys que va a la Nova Creu Alta i és soci.

Quines ganes d'escriure per escriure que teniu alguns.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat fossil

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #177 el: 19 de Octubre de 2011, 23:05:30 pm »
A veure , jo ja no estic a HHVV , per tant no m'he de replantejar res , només dic que alguna gent es nota molt que aneu a sac i dubto que sigui exclusivament pel motiu de dissabte. Fa cuatre dies que el tema del foro que més actiu està es aquest , i tot per una persona que salta a titol individual al camp a cagarla i del cual ja fa dies que se sap que es expulsat del club. Es que no crec que se li hagi de donar més voltes. I estic segur que no seli donaria tantes voltes si no fos perque aquesta persona ha saltat del gol sud. Actualment alla són maxim 15 persones , i a l'estadi hi anem unes 5000-6000. No es normal que es parli tant del tema

Pues claro que no es solo por lo del pasado fin de semana, estas "personas" la llevan liando desde hace mucho tiempo y si ellos creen que su comportamiento es correcto que cambien el nombre de la peña por Hermanitos de la caridad.

:happy2: :happy2: Visca el Sabadell :happy2: :happy2:

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #178 el: 20 de Octubre de 2011, 08:27:13 am »
Doncs el dia que els defensis deu ser la repera llegir-te...

• Jugador Prof.
« Respondre #179 el: 20 de Octubre de 2011, 11:36:41 am »
Jo no defenso ningú , simplement he dit  , com altres cops , que no es pot fer un debat de cuatre dies sobre un fet individual d'un paio que decideix saltar al camp i condemnar-se ell mateix.Les altres aficions no ho fan. Si un tio fa alguna cosa , la paga i ja està. S'ha acabat el debat. I tant es que qui salti sigui del gol nord, gol sud , o lateral, tant es.
El que hem de fer es estar orgullosos de l'ambient que mica en mica s'esta creant al gol nord i lateral i passar d'aquests temes!!