Autor Tema: Equipació Oficial 2011-2012  (Llegit 68246 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ROGERPP

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
  • Gènere: Masculí
Equipació Oficial 2011-2012
« el: 06 de Juny de 2011, 13:35:56 pm »
Bon dia a tothom.

Se sap més o menys quan treuran les equipacions oficials de la pròxima temporada?

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Re:Equipació Oficial 2011-2012
« Respondre #1 el: 06 de Juny de 2011, 23:57:22 pm »
A mi me gutaria que la segunda o tercera equipacion fuese arlequinada pero de color negro y amarillo.

Desconnectat CES_Samu

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 86
« Respondre #2 el: 07 de Juny de 2011, 00:36:06 am »
A mi me gutaria que la segunda o tercera equipacion fuese arlequinada pero de color negro y amarillo.

Estoy de acuerdo contigo    :clap  :beer2

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #3 el: 07 de Juny de 2011, 00:40:25 am »
supongo que la nueva equipación saldrá a la venta durante el mes de noviembre ( modo ironia on )  :cheer

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 07 de Juny de 2011, 02:14:35 am »
supongo que la nueva equipación saldrá a la venta durante el mes de noviembre ( modo ironia on )  :cheer

Espero que amb això de la LFP i tot el que parlem de professionalitzar-nos, les tinguem a l'Agost a la venda... O al setembre estirant molt, i que no passi com aquests anys que fins al novembre res  :wink2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #5 el: 07 de Juny de 2011, 09:50:52 am »

Espero que amb això de la LFP i tot el que parlem de professionalitzar-nos, les tinguem a l'Agost a la venda... O al setembre estirant molt, i que no passi com aquests anys que fins al novembre res  :wink2:

Les camisetes per anar be, haurien d'estar el 15 de Juliol!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat ROGERPP

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #6 el: 07 de Juny de 2011, 10:19:29 am »
Al Juliol seria l'ideal, primer per aprofitar el "tirón" que té ara el club, i en segon lloc perquè així a l'estiu ja les podrem fer servir i farem publicitat i marca del nostre club!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #7 el: 07 de Juny de 2011, 13:23:40 pm »
I si tornessim als pantalons totalment blaus, i en tot cas amb algún detall en blanc? I deixessim de semblar un anunci de "Micolor"? Per mi, seria un gran encert!  Igualment, a veure si els dorsals vermells els anem aparcant ja una miqueta i posem els negres de tota la vida, molt més visibles. Almenys, per primer cop a la vida els jugadors duran el seu nom sobre el dorsal, ja era hora!
D'altra banda, vaig poder veure en fotos el xandall que porten el cos tècnic i jugadors... Algú li sembla normal que el xandall del nostre club no tingui ni un sol dels nostres colors? Negre, blanc i groc fosforito.... Si no fos perquè porta l'escut al pit podria ser perfectament el xandall del Salamanca.  Crec que la casa KELME s'hauria de posar les piles, i deixar de proporcionar-nos xandalls i polos estàndars, als que es limita a col.locar l'escut del club de torn i punto!
Com no cuidem una miqueta més aquests temes podem deixar de tenir uns ingressos prou importants per qualsevol club.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #8 el: 07 de Juny de 2011, 13:31:47 pm »
A mi m'agradaria una indumentària arlequinada d'inspiració retro amb pantalons blau fosc o fins i tot negres.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #9 el: 07 de Juny de 2011, 13:36:44 pm »
a mi me parece bien seguir con los pantalones arlequinados. Si ya este año estuviesen a la venta, sería la bomba
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #10 el: 07 de Juny de 2011, 13:43:28 pm »
a mi me parece bien seguir con los pantalones arlequinados. Si ya este año estuviesen a la venta, sería la bomba

Totalment d'acord amb tu, company., ya me e qudado este año con las ganas de comprarmelos para llevarlos a la playa, a ver si el año quje viene los ponen a la venta, segun me dijeron no han tenido mucha suerte teniendo a kelme este año, y si es asi no seguiran con ellos este año, alguien sabe algo del tema??  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #11 el: 07 de Juny de 2011, 13:48:34 pm »
Estudiestadi podrias hacer un equipage arlequinado nogro y amarilllo,pantalon  negro con detalle amarillo gracias

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #12 el: 07 de Juny de 2011, 13:53:33 pm »
Doncs digueu-me antic, però la de 1967 em sembla la ideal! Les mitgetes ratllades m'agraden molt.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #13 el: 07 de Juny de 2011, 13:57:04 pm »
Estudiestadi podrias hacer un equipage arlequinado nogro y amarilllo,pantalon  negro con detalle amarillo gracias

¿Esto a qué viene?. ¿Te ha molestado lo de los pantalones negros?.
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2011, 14:03:12 pm per estudiestadi »

Connectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #14 el: 07 de Juny de 2011, 14:05:58 pm »

Quizá no pero yo lo que he entendido es que quiere que lo hagas simplemente para ver que tal queda, ya que la actual tercera equipación es rayada de color negra y amarilla, quizá quiera ver qué tal quedaría en arlequinada, no creo que lo haya dicho con mala intención.
SOM DE SEGONA!!!

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #15 el: 07 de Juny de 2011, 14:06:53 pm »
Doncs digueu-me antic, però la de 1967 em sembla la ideal! Les mitgetes ratllades m'agraden molt.

A mi la de 1967 també m'està bé.   :yes:

On s'ha de signar?.  :ok

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #16 el: 07 de Juny de 2011, 14:07:23 pm »
pero si no la ha hecho el, no?
diria que ha hecho un corta-pega de alguna info de nuestras equipaciones históricas....

vamos, diria yo...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #17 el: 07 de Juny de 2011, 14:08:34 pm »

Quizá no pero yo lo que he entendido es que quiere que lo hagas simplemente para ver que tal queda, ya que la actual tercera equipación es rayada de color negra y amarilla, quizá quiera ver qué tal quedaría en arlequinada, no creo que lo haya dicho con mala intención.

Sí, es això estudiestadi, la nostra 3ª equipació havia de ser arlequinada groga i negra i és a ratlles perquè Kelme no ens fa una tirada especial, per això t'ho diu  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Connectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #18 el: 07 de Juny de 2011, 14:10:04 pm »
A mi pel que em van dir a les oficines, aquest any els pantalons tornarien a ser tot blaus, o sigui que no seran com els d'aquest any, que personalment m'han agradat força més que els de 'tota la vida'.
SOM DE SEGONA!!!

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #19 el: 07 de Juny de 2011, 14:12:14 pm »

Ah pues me sabe mal si es por eso perdona kikillo. Pero de todos modos estamos hablando de primeras equipaciones ¿no?, y para nada la primera equipación tiene que ser negra y amarilla.

Por cierto: esas ilustraciones no las he hecho yo, que soy un petardo para estas cosas jeje.  ;D