Analitzant a fons el calendari continuo pensant que em tingut bastanta sort en quan a l'ordre de partits.
A la primera volta visitarem Riazor, Balaidos i el Mini Estadi que són camps extremadament complicats.
Comencem a camp d'un equip complicat com és el Xerez cosa que treu una mica la pressió de sobre pel que fa al fet de jugar el primer partit a casa q quan estrenes categoria sempre acaba fent més por que no pas començar a fora. Un empat seria un èxit per a nosaltres i si lamenteblement perdem doncs tampoc seria cap debacle tenint en compte q estrenem categoria.
Posteriorment tenim 3 partits els quals voldria definir com "no gaire complicats", rebent a un Ósca que no és cap coco de la categoria i anant a camp del Villarreal B, partit poc atractiu però q pot desplaçar a molta gent tractant-se de dates de Festa Major i rebent al Cartagena.... no vull pecar de ser massa optimista però imagineu-vos si sumem un 6 de 6 en els 2 primers partits a casa.
A continuació tenim el q a priori serà el partit més difícil de la temporada, jugar a Riazor, llavors tenim el primer coco que visita la NCA (Hércules), on penso que tndrem la primera bona entrada de l'any i on podrem veure realment com es comporta aquest equip a casa contar un gran de la categoria, llavors desplaçament massiu al Mini, rebem consecutivament a l'históric Recre i al Alcorcón, anem a camp del Guadalajara on podríem aconseguir la primera gran victòria fora de casa (Això si no ho fem abans a Castelló...), posteriorment un cúmul de partits de nivell mitjanet-baix fins a la jornada 16 on visitem a un altre coco, el Celta de Vigo,a partir d'aquí ens comença un tourmalet rebent a Elx, jugant a Almeria, rebent al Valladolid i visitant Los Pajaritos....
A partir d'aquí, ens venen llavors 2 partits a casa, un contra el Las Palmas i posteriorment contra el Xerez de nou.... llavors tenim una miqueta de tot amb desplaçaments complicadillos com són Huelva o Alacant i finalment arrivem a la recta final del campionat on considero que em tingut bastanta sort. rebent a casa a Girona, Nàstic, Celta, Almeria i Numancia i visitant Alcoi, Murcia, Elx, Valladolid i Las Palmas.......en fi, un calendari q no em desagrada gens.... clar q faltarà veure realment el potencial de cada equip i en el moment q hi arrivem nosaltres.