Autor Tema: Primera Catalana 11/12  (Llegit 4358 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
Re:Primera Catalana 11/12
« Respondre #1 el: 23 de Juny de 2011, 19:59:51 pm »
ha veure si ñ'any vinent veiem en aquest post al amater.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 25 de Juny de 2011, 19:04:41 pm »
Amb l'ascens del Reus, el Viladecans seguirà jugant a 1a Catalana.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #3 el: 07 de Agost de 2011, 11:23:40 am »
http://www.futbolcatalunya.com/ca/component/content/article/39-preferente-territorial-grupo-1/420-el-cf-mollet-ue-vol-doblar-el-nombre-de-socis.html

El CF Mollet UE vol doblar el nombre de socis
Dijous, 28 de Juliol de 2011 13:37

“Som un equip de Primera, aquest any, il·lusiona’t amb nosaltres!" Ambiciosa campanya de captació de nous socis per a la temporada 2011-2012

Amb aquest lema el CF Mollet UE ha encetat una campanya de captació de socis que pretén demanar la col·laboració d’empreses, comerços i de tota la població de Mollet per poder encarar el nou projecte futbolístic 2011-2012. Un projecte que el club vol compartir amb tota la ciutadania.
El primer equip del club, des del 30 de Juny, és un equip de Primera catalana. En la passada temporada 2010-2011 els jugadors van aconseguir una fita molt important per a la història del CF Mollet UE, el tan desitjat ascens a Primera Catalana. Una proesa molt esperada durant els més de 90 anys d’història del Club.

Mantenir la categoria però, no serà fàcil i per això el club necessita l’ajuda de tothom per això ha encetat una campanya de captació de socis que pretén doblar el nombre actual i passar dels 150 als 300. “Els jugadors necessiten sentir-se recolzats per l’afició i per tota la ciutat de Mollet, ells portaran per tota Catalunya el nom del club i han de saber  que Mollet està amb ells”, afirma la cap de comunicació del club, Ariadna Comas.

El club molletà és conscient de la situació actual, i per això, per segon any consecutiu la quota anual de pagament de soci s’ha congelat i es manté en 75€ per a socis ordinaris, 38€ pels jubilats i 16€ l’abonament infantil.

A més a més, es segueix aplicant el descompte per a persones que portin un nou soci al club de 30€ en socis ordinaris i 15€ per a jubilats.

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #4 el: 07 de Agost de 2011, 11:26:44 am »
http://www.futbolcatalunya.com/ca/component/content/article/39-preferente-territorial-grupo-1/430-sick-watona-posa-guapo-al-cd-montcada-.html

Sick Watona posa ‘guapo’ al CD Montcada
Dimarts, 2 d'Agost de 2011 22:50

El CD Montcada presenta el seu nou sponsor (SICK WATONA) per a la segona equipació nova i presentada fa uns dies a Joma per la temp.2011/12. És la primera vegada que una marca de roba femenina sponsoritza una entitat esportiva a través de les seves dissenyadores i promotores ( Tina Pérez i Yolanda Gómez)

Sick Watona és una nova marca que es presenta a Barcelona, després del seu pas per Argentina i Madrid.

Les dissenyadores i promotores d'aquesta col·lecció  han apostat per un estil desenfadat, còmode i alegre dirigit a una dona cosmopolita. Línies sòbries i cenyides, estampats florals fàcils de combinar, escots generosos i el negre com a base combinable permeten a aquesta col·lecció un estilisme molt personal.

Les peces són fàcilment intercanviables, creant múltiples possibilitats de looks. Faldilles curtes i esquenes descobertes li donen un aire sexy i suggeridor sense perdre el confort. És una línia de roba pensada per a una dona activa, femenina, atrevida i divertida.

Les núvies, dones, dels jugadors del primer equip i del juvenil del CD Montcada, així com els socis del club, podran beneficiar-se d'un descompte des del 20% a través de la marca, Sick Watona.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #5 el: 07 de Maig de 2012, 13:51:07 pm »

La Unió Esportiva Figueres es virtualment equip de 3ª divisió després de guanyar aquest cap de setmana 4-0 al Lloret, no ho es matemàticament pel resultat del Palamós, encara que es gairebé imposible que se li escapi.
Encadenaría el seu 5è ascens consecutiu i ja li veiem la cresta al gall de l´empurdà, que no tinc cap dubte que serà un dels candidats a pujar a Segona B la temporada que ve.
Torna un Figueres-Terrassa o un Figueres-Gramanet dignes partits de la part alta de la Segona B de no fa tant!!!

Jo crec que ja el podem Felicitar!!!
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #6 el: 15 de Maig de 2012, 12:34:03 pm »
gran noticia! Bentornat Figueres! ara a per la segona "b"!!! :xin-xin :xin-xin

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #7 el: 15 de Maig de 2012, 13:50:56 pm »

felicitar a un equipo que cuando no se jugaba nada se empleó "a tope" y nos envió a 3ª división, cuando su portero se reía de nosotros en cada jugada, cuando se tiraba al suelo para perder tiempo, felicitar a este equipo? venga ya

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 15 de Maig de 2012, 15:40:59 pm »

felicitar a un equipo que cuando no se jugaba nada se empleó "a tope" y nos envió a 3ª división, cuando su portero se reía de nosotros en cada jugada, cuando se tiraba al suelo para perder tiempo, felicitar a este equipo? venga ya

Era otros tiempos y otro equipo, en el de ahora llevan trabajando duro durante unas cinco temporadas para llegar hasta aquí, así que serán otro rival directo de nuestros vecinos a tener en cuenta la próxima temporada.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat mss

• President
« Respondre #9 el: 15 de Maig de 2012, 16:08:28 pm »

Era otros tiempos y otro equipo, en el de ahora llevan trabajando duro durante unas cinco temporadas para llegar hasta aquí, así que serán otro rival directo de nuestros vecinos a tener en cuenta la próxima temporada.

Exacto

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #10 el: 15 de Maig de 2012, 17:56:53 pm »

Perdona que te diga, de acuerdo en prácticamente todo (aunque labtec también tiene razón), pero su portero FLAVIO no se rió en ningún momento de nosotros, todo lo contrario. Sólo sonrió cuando nos cambiamos de gol y no para burlarse de nosotros ni mucho menos, yo lo interpreté de modo bastante diferente... de lo que sí que me acuerdo fue de un hijo de la gran **** que se hizo el lesionado y cuando lo iban sacando fuera en camilla decía que ya estaba, que se le había pasado todo. Y el Figueres perdiendo tiempo en el minuto 25 d la primera parte, sí, pero creo que precisamente el portero era de los pocos que se salvaba. Igualmente: !Flavio! !Me **** en la concha de tu madre!!! xD

Y bueno, no es por remover m*****, pero en ese mismo partido todavía me acuerdo de una peinada de Gallo de espaldas a portería, así que...

!Salud!

Desconnectat mss

• President
« Respondre #11 el: 16 de Maig de 2012, 09:14:30 am »

Perdona que te diga, de acuerdo en prácticamente todo (aunque labtec también tiene razón), pero su portero FLAVIO no se rió en ningún momento de nosotros, todo lo contrario. Sólo sonrió cuando nos cambiamos de gol y no para burlarse de nosotros ni mucho menos, yo lo interpreté de modo bastante diferente... de lo que sí que me acuerdo fue de un hijo de la gran **** que se hizo el lesionado y cuando lo iban sacando fuera en camilla decía que ya estaba, que se le había pasado todo. Y el Figueres perdiendo tiempo en el minuto 25 d la primera parte, sí, pero creo que precisamente el portero era de los pocos que se salvaba. Igualmente: !Flavio! !Me **** en la concha de tu madre!!! xD

Y bueno, no es por remover m*****, pero en ese mismo partido todavía me acuerdo de una peinada de Gallo de espaldas a portería, así que...

!Salud!

Perdonar que os diga a todos, que el máximo responsable de un descenso es uno mismo, solo faltaría que se dejaran ganar los equipos que no se juegan nada...
Solo una pregunta; estáis queriendo decir que un equipo que no se juega nada, no debe emplearse a fondo?? de verdad creeis que sería lo correcto??
Ojalá nunca dependamos de un resultado de dos equipos que piensen de esa manera, donde uno no se juegue nada y sea el que nos interese que gane.

P.D. Que conste que a mi también me dio rábia, pero esto es fútbol y hay que intentar ganar siempre si se es serio.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #12 el: 16 de Maig de 2012, 09:32:48 am »
Yo estube en figueres y la actitud de ese equipo fue lamentable. No se jugaban nada, pero una cosa es dar la cara y ser profesional y otra cosa es celebrar el empate como si de un ascenso se tratara. Y YO LO VI, estube ahi como muchos de vosotros y me jodio muchisimo la actitud de esos jugadores.

Creo que se rieron de nosotros. Así, yo no tengo ninguna simpatia con el figueres. Para mi son como el polideportivo alcantara club de futbol.

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
« Respondre #13 el: 16 de Maig de 2012, 12:47:16 pm »

!Salud!

Perdonar que os diga a todos, que el máximo responsable de un descenso es uno mismo, solo faltaría que se dejaran ganar los equipos que no se juegan nada...
Solo una pregunta; estáis queriendo decir que un equipo que no se juega nada, no debe emplearse a fondo?? de verdad creeis que sería lo correcto??
Ojalá nunca dependamos de un resultado de dos equipos que piensen de esa manera, donde uno no se juegue nada y sea el que nos interese que gane.

P.D. Que conste que a mi también me dio rábia, pero esto es fútbol y hay que intentar ganar siempre si se es serio.

¿?¿?¿? Creo que no me he explicado muy bien...

Lo primero que he hecho, precisamente, es defender la profesionalidad de Flavio, portero del Figueres, que para mí fue el mejor del partido con diferencia. Y él no se rió en ningún moment de nosotros, hizo su trabajo y olé por él. De hecho, supongo que ya estará retirado, pero no tendría problema alguno en incluso aplaudirle si su actitud es la misma en otro partido aunque vista de rival, como profesional que demostró ser.

Por otra parte, con mi posdata quiero indicar precisamente que si bajamos no es por culpa de otros.

Asimismo, lo que a mí me reventó fue lo que dice MILITU. Hay un código ético también en el mundo del fútbol que se demuestra, para mí, en cosas como: no tirarse a la piscina, no perder tiempo descaradamnte, no irse al córner a garrapiñar segundos,etc. Y todo esto lo hicieron los del Figueres... en el minuto 25 de la primera parte.

Y, por último, una cosa es ir a tope a todos los partidos, como profesional que tienes que ser, y otra es jugarse la Champions... y si no que se lo digan a cierto filial, suerte que el Motoret metió aquél penalti en el descuento a un portero que ahora es campeón del mundo...

Siento si no me he explicado bien mss.

!Salud!

Desconnectat mss

• President
« Respondre #14 el: 16 de Maig de 2012, 14:55:09 pm »

!Salud!

¿?¿?¿? Creo que no me he explicado muy bien...

Lo primero que he hecho, precisamente, es defender la profesionalidad de Flavio, portero del Figueres, que para mí fue el mejor del partido con diferencia. Y él no se rió en ningún moment de nosotros, hizo su trabajo y olé por él. De hecho, supongo que ya estará retirado, pero no tendría problema alguno en incluso aplaudirle si su actitud es la misma en otro partido aunque vista de rival, como profesional que demostró ser.

Por otra parte, con mi posdata quiero indicar precisamente que si bajamos no es por culpa de otros.

Asimismo, lo que a mí me reventó fue lo que dice MILITU. Hay un código ético también en el mundo del fútbol que se demuestra, para mí, en cosas como: no tirarse a la piscina, no perder tiempo descaradamnte, no irse al córner a garrapiñar segundos,etc. Y todo esto lo hicieron los del Figueres... en el minuto 25 de la primera parte.

Y, por último, una cosa es ir a tope a todos los partidos, como profesional que tienes que ser, y otra es jugarse la Champions... y si no que se lo digan a cierto filial, suerte que el Motoret metió aquél penalti en el descuento a un portero que ahora es campeón del mundo...

Siento si no me he explicado bien mss.

!Salud!

No, no Trivi, no me referia a tu explicación, me refería a explicaciones de no felicitar al Figueres (recordemos que se negó a desaparecer como UE y empezó desde 3ªRegional en vez de refundarse que está muy de moda) por que nos ganó el año del descenso a 3ª.
Es el 5º ascenso consecutivo de un club catalán, el cual nos ha acompañado durante mucha parte de nuestra historia, si nos tenía ganas es porque en muchos lados el Sabadell es y será el 3er club de Catalunya y es como si nosotros eliminaramos a un Barça de una competición o bajaramos al Espanyol a 2ª con nuestra victoria, són derbis..

Al citar, también cogí tu comentario para seguir la rueda :xin-xin

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
« Respondre #15 el: 16 de Maig de 2012, 15:58:59 pm »
xDxDxD Ok, ok, ningún problema. La verdad es que lo del Figueres tiene muchísimo mérito. Aunque, cuando empatamos, creo que había bastante más cosas que el prestigio pero bueno, si es por ganar no pasa nada^^

Además, a un rival del Terrassa siempre hay que animarle  :whistle: :whistle:

!Salud!

Desconnectat mss

• President
« Respondre #16 el: 20 de Maig de 2012, 14:28:27 pm »

El CE Premià, que ha compartit campionat a Segona B amb nosaltres no fa massa, ha baixat a 2ª Catalana junt amb el CE Manresa també a 2ª Catalana que tant ens costava cuant jugavem contra ells.
Per altre banda la UE Rapitenca amb la que s´obría aquest post es matemàticament equip de 3ª Divisió com la UE Figueres.

Sorprenent l´Igualada de Pep Pagès i Fran Arévalo que tenen un peu a 2ª Catalana..