Enquesta

Quins canvis faries a la nova creu alta per la temporada que ve?

Canvi de zones
Posar seients
Canviar la gespa
Canviar els seients de lateral i tribuna per uns de colors arlekinats
Modificacions al lavabo
Canvi d'oficines
Fer una tenda oficial
ficar més zones xD
Treure gentussa de la nova creu alta
Canviar el marcador

Autor Tema: Modificacions a la NCA  (Llegit 3026 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

jordix2

• Visitant
Modificacions a la NCA
« el: 24 de Juny de 2011, 13:03:50 pm »
Doncs aixó, que quines modificacions us agradaria fer a la NCA per la temporada que ve

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Modificacions a la NCA
« Respondre #1 el: 24 de Juny de 2011, 13:26:28 pm »
Treure gentussa de la NCA
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #2 el: 24 de Juny de 2011, 13:30:34 pm »
Doncs jo crec que una de les coses mes importants son els lavabos, especial-ment la senyalització i vigilància dels de Senyores, que hi ha molt cara dura, esperant que aquesta temporada es pugui arreglar el lavabo del gol nord que a estat tota la temporada rajant aigua i fent un basal al terra.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix2

• Visitant
« Respondre #3 el: 24 de Juny de 2011, 13:52:28 pm »

ja està, xaviró la teva opció està posada, i recorda que pots votar a 8 opcions

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 24 de Juny de 2011, 13:53:19 pm »

Em sumo a la teva petició. No en som molts de socis, però sobra molta gentussa que impedeix que molta més gent tingui estima al CE Sabadell.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #5 el: 24 de Juny de 2011, 14:34:27 pm »
Per mi, posar cadires de colors a tot l'estadi, genial, i canviar la gespa i posar-ne de nova i perfecta també, però com que això val pasta trobo que no cal.
És més urgent el tema d'una botiga oficial (que s'amortitza amb les vendes, gent que va a l'estadi un parell de cops i compra la bufanda, o la samarreta, o arlequinats que veient-ho per allà ho compren per regalar), i el tema dels lavabos. Ja que estem a una lliga professional, 'professionalitzem' els lavabos!  :Paletas:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #6 el: 24 de Juny de 2011, 18:19:13 pm »
jo sincerament  posar seients i cambiar el marcador que en quasi tots els camps de futbol es digital .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 24 de Juny de 2011, 18:32:46 pm »
jo sincerament  posar seients i cambiar el marcador que en quasi tots els camps de futbol es digital .

Possar un marcador val molta pasta i no crec que hi hagi cap espònsor que vulgui gastar-se els cales tal com estan les coses, a mi en sembla que continuarem amb el vell marcador com a molt el pintaran
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix2

• Visitant
« Respondre #8 el: 25 de Juny de 2011, 01:04:30 am »

Possar un marcador val molta pasta i no crec que hi hagi cap espònsor que vulgui gastar-se els cales tal com estan les coses, a mi en sembla que continuarem amb el vell marcador com a molt el pintaran
 :mmmm

doncs seria una vergonya! :malament

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #9 el: 25 de Juny de 2011, 01:40:16 am »
si  no vaig errat el marcador es del 92 que el van ficar per les olimpiades ja es hora de que el canviin.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #10 el: 27 de Juny de 2011, 09:45:04 am »

idem

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #11 el: 29 de Juny de 2011, 00:00:53 am »
Considero que actualment el més urgent i necessari és POSAR SEIENTS a les graderies dels gols, entre altres coses, perque s'ha fet esperat molt... i perque a segona "A" és obligatori.

Lo de la botiga oficial també seria bona idea perque podria generar més ingressos.

Lo de canviar el marcador no urgeix tant, és bufó i modernet el que hi ha. De totes formes, canviar-l'ho per un de més modern i digital, estaria bé.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #12 el: 29 de Juny de 2011, 00:19:21 am »
Considero que actualment el més urgent i necessari és POSAR SEIENTS a les graderies dels gols, entre altres coses, perque s'ha fet esperat molt... i perque a segona "A" és obligatori.

Lo de la botiga oficial també seria bona idea perque podria generar més ingressos.

Lo de canviar el marcador no urgeix tant, és bufó i modernet el que hi ha. De totes formes, canviar-l'ho per un de més modern i digital, estaria bé.

Bufó sí, jo li tinc carinyo al marcador després de tant temps... Però de modernet RES!  :laugh2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #13 el: 29 de Juny de 2011, 10:47:18 am »

Bufó sí, jo li tinc carinyo al marcador després de tant temps... Però de modernet RES!  :laugh2:
lo que pasa es que le habéis cojido cariño con el paso del tiempo, hablando en serio, el marcador es una merdeta.

jordix2

• Visitant
« Respondre #14 el: 29 de Juny de 2011, 13:32:28 pm »
doncs li tindreu que seguir agafant carinyo perque en Soteras m'ha dit que es faran poques modificacions i una d'elles no serà el marcador! :(

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #15 el: 29 de Juny de 2011, 13:40:26 pm »
Estigueu tranquils per les modificacions a la NCA a la llarga (d'aqui un any) s'hauran de fer!!! :ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #16 el: 29 de Juny de 2011, 20:12:25 pm »
Posar un gimnàs. Que crec que ja ho faran.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.