Del partit d'ahir, em sembla alarmant la facilitat amb la que el Xerez es plantava gairebé a l'àrea petita, amb una defensa que anava de cul i un mig del camp incapaç de frenar les embestides del rival. Samuel va substituïr a Puigdollers per donar més consistència al mig del camp, i em sembla que de deu pilotes que va tocar, en va perdre onze... No ens enganyem, ahir la Verge de la Salut, Fàtima, Lourdes i la Moreneta se'ns van aparèixer, i només elles i un altre ésser gairebé celestial, anomenat David De Navas, van evitar que encaixessim una golejada escandalosa. La sort i l'ajuda divina tenen límits, i si en seguim abusant acabarem tenint problemes.
Per contra, lloar i molt l'orgull, entrega, mentalitat guanyadora, empenta, compromís i professionalitat d'uns jugadors que es van deixar la vida a la gespa -un cop més-, i no van baixar els braços amb el 2-0. Bravo per ser com són, perquè actituts com aquesta deixen en un segon pla valoracions com les que jo he fet al principi d'aquest comentari. Desconec els salaris que es mouen per casa nostra aquest any, però en el 99% dels casos están més que guanyats i merescuts, i respecte algún jugador segur que fins i tot queda molt curt. Enhorabona i gràcies per honorar aquesta samarreta i deixar-la en lloc que l'esteu deixant!
PLOGUI, NEVI O PEDREGUI .... AQUEST DISSABTE TOTHOM A L'ESTADI!!! VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!