Autor Tema: ESTIC FINS ELS.C...  (Llegit 4822 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: ESTIC FINS ELS.C...
« Respondre #20 el: 17 de Novembre de 2005, 10:52:52 am »
weno, jo prefereixo no opinar massa d'aquest tema, nomes dic una cosa... aquest post no estaria molt millor al apartat PERSONALS???? ::)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #21 el: 17 de Novembre de 2005, 10:56:17 am »
Weno, per a la depressió, sempre pots anar al metge de capcelera a veure si et recepta un antidepressiu, o be, et pots pendre les coses amb més filosofia, només és un consell,  ;)

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #22 el: 17 de Novembre de 2005, 16:53:33 pm »
si no anem be, (CESABADELL), que em de dir ...que la cosa el l'hostia, que farem el play off. i mes capullades???no fotem....anem de cap a tercera i ho em d'arreglar entre tots, pero dir que la cosa s'enfonsa, quasi sembla un crimen aque al foro........hostias!!!! veiem on som  i pressionem entre tots..per veure la realitat..

Lo del play off matematicamente es posible, o no?
El año pasado estabamos igual y no fuimos a 3ª.
Y ahora una pregunta,  :icon_question: no te interesara a ti que la cosa vaya mal. Porque los demas nos quejamos pero cuando va bien salimos a apoyar y animar, etc.. Pero a ti no se te ve el pelo.

Saluditos y buen rollito.

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #23 el: 17 de Novembre de 2005, 19:26:38 pm »
Punt 1) Ojala tinguis raó i fem el play off, pero veig + probable que l'Espanyol guanyi la Liga, ara , per ara
Punt2)Jo no dic que baixarem vinc a dir que estem en el cami correcte per anar a tercera, si no canviien les coses
Punt 3) a mi l'unic que m'interessa es l'acens a 2A i + endevant a 1ª >:D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 17 de Novembre de 2005, 19:30:18 pm »
Carai, Pere :icon_exclaim:

Estic d'acord amb els teus tres punts. Molt d'acord. Però ara digue'm: veus alguna cosa positiva en l'equip :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #25 el: 17 de Novembre de 2005, 19:40:14 pm »
BUENOOOOOOOOOOOO!  al menys, ja se m'está entenent..
Jo crec que tenim equip per estar dins els 6 primers per dos motius : 1) el grup es fluixet 2) hi tenim jugadors de nivell
pero que c*** passa????? una serie de circunstancies que juntes fan que, de moment, som on som.....
pero crec que a la llarga serem on hem d'esser..... :clap

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 17 de Novembre de 2005, 19:43:15 pm »
Home, el nivell d'alguns dels nostres jugadors, és irrebatible... però que passa? Alguns dels que haurien de rendir més, d'amaguen al camp i altres no tant esperats, estan a millor nivell.

Per mí, Ramon Martí, Cañadas, Marcos i Txiqui no estan fallant. Orife i Gallo, bé, però si la bola no entra i ets davanter... la cosa es complica. Els demés, vull que em demostrin qui son.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #27 el: 17 de Novembre de 2005, 20:48:50 pm »
Per mi t'oblides del Criville. Per cert Pere, ara si que t'entenc i a més. estic d'acord amb tu. Ara, tu també estaras d'acord que es millor dir-ho aixi que com ho has dit abans, no?  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 17 de Novembre de 2005, 20:51:31 pm »
Per mi t'oblides del Criville

A Crivillé crec que li falta veterania, a l'igual que a De Miguel, el que no dubto és de que els dos tenen futur.

I també em descuidava al Desserne, que crec que si agafa la forma, ens pot donar moltes tardes de glòria.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #29 el: 17 de Novembre de 2005, 21:46:34 pm »
Per mi t'oblides del Criville

A Crivillé crec que li falta veterania, a l'igual que a De Miguel, el que no dubto és de que els dos tenen futur.

I també em descuidava al Desserne, que crec que si agafa la forma, ens pot donar moltes tardes de glòria.

Mireu, tants noms que em fitxat aquest any i els que de debò "valen" no els coneixia ni deu abans de venir...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #30 el: 18 de Novembre de 2005, 00:29:24 am »
Cita de: SABADELL en 16 de Noviembre de 2005, 22:36:14
Si estic d'adord Mutio pero el que no entenc es per que avans tothom criticava i ara que per mi juguem igual de malament ningu critica

Doncs perque al Mora ja se'l coneixia d'una etapa anterior, i al Montes doncs encara no (diu Mutio).

Precisament per això, ens va salvar de baixar en dues ocasions de baixar a tercera en unes circumstàncies força difícils, vem guanyar amb ell una copa Federació i ha sigut l'únic entrenador que ens va fer jugar un Play-Off d'ascens a 2 A.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #31 el: 18 de Novembre de 2005, 07:21:35 am »
No això jo no te importancia aqui l'unic important es que actualment estem a posicions de descens però tot son flors i violes i el mes trist és que els directius pensen igual

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #32 el: 18 de Novembre de 2005, 16:59:31 pm »

Has de tindre molta paciència, Pere.  Esser afeccionat d´un equip de Segona B és això.  Pero, ara bé, quan puguem aconseguir d´una vegada els nostres objectius, la intensitat de celebració serà 100 vegades més gran.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #33 el: 20 de Novembre de 2005, 22:28:25 pm »
TENS RAO....pero jo  no soc un aficionat d'un equip de segona BBBBBBBB, jo ho soc d'un equip entre segona A i primera, per aixo m'esvero.....