Autor Tema: TERRASSA O.2010 - CE SABADELL (COPA CATALUNYA DIUMENGE 7 D'AGOST A LES 19 H.)  (Llegit 21540 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Gènere: Masculí
  • Arlekinados Malvados!!
Re:TERRASSA O.2010 - CE SABADELL (COPA CATALUNYA DIUMENGE 7 D'AGOST A LES 19 H.)
« Respondre #20 el: 04 de Agost de 2011, 07:09:28 am »
¿Estáis pidiendo en serio que nos dejen entrar en el campo del Olímpic igual que a sus socios (que serán tres pero bueno)?

Por favor!! eso pasa a la inversa y quemamos el Eix Mácia, estaría bonito ver a los socios del Terrassa entrando en la Nova Creu Alta, pagando lo mismo que nosotros. Ellos han tenido la suerte de que el partido se hace alli (bueno suerte, esperate que no les metamos un carro) pues es normal que sabiendo del morbillo del partido, quieran hacer caja y más sabiendo que durante el año no irá ni el tato. Si por ser partido único nos sentimos discriminados, que empiece Soteras a mover hilos que yo quiero ir a Alcorcón por la cara.

PD: A los socios del Terrassa les hacen pagar por este partido, y nosotros exigímos ver el del Espanyol gratis  :whistle:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Gol del Sabadell

• Visitant
Re:TERRASSA O.2010 - CE SABADELL (COPA CATALUNYA DIUMENGE 7 D'AGOST A LES 19 H.)
« Respondre #21 el: 04 de Agost de 2011, 09:08:26 am »
¿Estáis pidiendo en serio que nos dejen entrar en el campo del Olímpic igual que a sus socios (que serán tres pero bueno)?

Por favor!! eso pasa a la inversa y quemamos el Eix Mácia, estaría bonito ver a los socios del Terrassa entrando en la Nova Creu Alta, pagando lo mismo que nosotros. Ellos han tenido la suerte de que el partido se hace alli (bueno suerte, esperate que no les metamos un carro) pues es normal que sabiendo del morbillo del partido, quieran hacer caja y más sabiendo que durante el año no irá ni el tato. Si por ser partido único nos sentimos discriminados, que empiece Soteras a mover hilos que yo quiero ir a Alcorcón por la cara.

PD: A los socios del Terrassa les hacen pagar por este partido, y nosotros exigímos ver el del Espanyol gratis  :whistle:
Pues este tema es el que me hacia dudar que en los precios del partido dijeran socios 5 euros y pensé ¿Les hacen pagar a sus socios a las primeras de cambio? ¿será un error o se refiere al socio visitante?
Pero está claro que si quien paga 5 euros es su socio no tiene lógica que el del Sabadell tenga el mismo trato, ahí te doy la razon.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #22 el: 05 de Agost de 2011, 09:16:00 am »
entonces , cuanto valdran las entradas para nosotros?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #23 el: 05 de Agost de 2011, 11:08:07 am »
entonces , cuanto valdran las entradas para nosotros?

10 euros.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #24 el: 06 de Agost de 2011, 11:18:15 am »
pipo 10 euros mas consumicion no? jejejejejejeje
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #25 el: 06 de Agost de 2011, 11:34:15 am »

jajaja 10 euros, con barra libre de cerveza Burundiana !  :laugh2:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #26 el: 06 de Agost de 2011, 11:54:56 am »

Barra libre no, que están en el ramadán !!!

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #27 el: 06 de Agost de 2011, 12:36:00 pm »

Barra libre no, que están en el ramadán !!!

Salud!!!
:icon_mrgreen:
No us en foteu (encara) que la cosa no es massa clara  ô-ô  :mmmm :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #28 el: 06 de Agost de 2011, 15:23:20 pm »
Pues en este partido tenemos más a perder que a ganar. No digo que un buen resultado influya en la captación de socios pero un resultado negativo será nefasto sobretodo teniendo en cuenta la nula campaña publicitaria que se ha llevado a cabo hasta ahora. Así que si no goleamos en Terrassa (una victoria pírrica no serviría de nada) será un duro revés para los intereses arlekinados...

Salud, suerte y a por el Terrassa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #29 el: 06 de Agost de 2011, 16:38:01 pm »
 :smart:
Algù sap com està la zona d'aparcament als voltants del estadi del Terrassa? fot anys que no vaig per allà i no se com està :innocent:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #30 el: 06 de Agost de 2011, 16:47:45 pm »
Normalment es pot aparcar sense gaires problemes, i ara en agost suposso que no hi haurà grans problemes...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #31 el: 06 de Agost de 2011, 16:57:38 pm »

Encara que sigui la Copa Catalunya, segurament es pendrà com un partit de pretemporada mes, així que no ens extranyi cap golejada del tipus 0-4 perque te mes pinta que el Terrassa Olímpica vulgui guanyar si o si per tornar a encendre la rivalitat que no pas que nosaltres guanyem clarament.
Una sorpresa negativa tampoc es descartable i no ens hauría d´afectar.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #32 el: 06 de Agost de 2011, 16:58:19 pm »
Normalment es pot aparcar sense gaires problemes, i ara en agost suposso que no hi haurà grans problemes...

:ok merci per informació  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 06 de Agost de 2011, 17:50:34 pm »
Arbitrarà el col·legiat Martin Varas, habitual a Tercera Divisió i amb el quan no recordo cap precedent.

Aquest matí un periodista egarenc m'ha reconegut que al·lucina amb el que està llegint per facebook, twitter i fòrums de futbol sobre la quantitat d'arlequinats que ens desplaçarem al seu poble.

Espero que sigui així i superem en nombre als seguidors locals.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #34 el: 06 de Agost de 2011, 17:59:08 pm »
Arbitrarà el col·legiat Martin Varas, habitual a Tercera Divisió i amb el quan no recordo cap precedent.

Aquest matí un periodista egarenc m'ha reconegut que al·lucina amb el que està llegint per facebook, twitter i fòrums de futbol sobre la quantitat d'arlequinats que ens desplaçarem al seu poble.

Espero que sigui així i superem en nombre als seguidors locals.

Esperem que tingui una bona Vara de mesurar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat germix

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #35 el: 06 de Agost de 2011, 22:54:01 pm »
per favor no estic a sabadell algu em em pot dir quan a quedat el sabadell terras plis  :botador
 espero q hagi guanyat el sabadell plis :snore: :snore: :snore: :snore:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #36 el: 06 de Agost de 2011, 22:59:27 pm »
per favor no estic a sabadell algu em em pot dir quan a quedat el sabadell terras plis  :botador

juegan mañana dia 7 a las19:00  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat germix

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #37 el: 06 de Agost de 2011, 23:15:13 pm »
gracies toni :thumbsup:

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #38 el: 06 de Agost de 2011, 23:15:20 pm »

encara que estiguis fora, pots llegir el TITOL DEL POST, que ho deixa ben clar. Pots tambe mirar el calendari, que queda tambe molt clar... i si llegis alguns missatges del post, tambe et quedaria molt clar.  :ostres

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #39 el: 07 de Agost de 2011, 07:56:08 am »
 :scut :bandera
be, no estic gaire decidit d'anar a Terrassa a veure el partit d'avui, però em faria certa gracia, si hi vaig no ser si anar-hi amb el meu pot o amb el tren, fa quasi deu anys que no hi vaig i potser s'ha mogut de lloc  :icon_mrgreen: en cas que vagi amb el tren dues preguntes la t10 d'una zona es valida per anar-hi o fa falta de dues zones? i desprès l'estaciò de baixada es la segon o la primera?
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡