per fi tenim forum i podem comentar el partit.
Gran partit. m'han agradat tots o quasi tots els nostres jugadors. Els extrems i laterals sobretot, destacant a Lanzarote( ah fet anar bpoig a la defensa) i Redondo. També molt bé Olmo( pixixi) i Toni Lao. Artega ens anirà molt bé i a Hèctor Simón l'he vist un més que bon subsitut de Juanjo. Florian no ha pogut tocar moltes pilotes, però ho ha fet bé en les poques que ha tingut. Fito ha estat revulsiu com sempre i Alex Cruz ens anirà genial per revolucionar partits. M'ha semblat veure una actitud passota en Baha, potser és que no està en forma, però no lluitava i corria les pilotes, tot i que s'ha vist que és un krak, quan per exemple s'ha driblat un rival caminant.
Què n'opineu de la logística? Hem millorat no? Però a la zona de lateral la gent no s'asseu on toca( jo tampoc però perquè no tinc lloc en el meu lloc). El què m'ha agradat més és la música, quin gust escoltar música catalana: Amics de les Arts, Antònia Font, Manel, Obrint Pas( amb la cançó de La Flama, ja ha estat l'extàsis). Suposu que a molts no us agradarà, però a mi m'ha encantat. També tenim servei d'un noi que ven begudes per les grades( 3€ la coca cola, però millor això que res, i més amb la calor que feia avui).