Autor Tema: He tornat (arlekinat x sempre)  (Llegit 1250 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1538
  • La Màgia es arlequinada
He tornat (arlekinat x sempre)
« el: 12 de Agost de 2011, 17:18:47 pm »
sóc arlekinat x sempre es el meu alias en veritat em dic adria sóc del sabadell desde ben petit i ara proposo estar relaxat i no picarme amb altre foreros respectare la opinio una salutació i ens veiem  a la NCA .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8943
  • Gènere: Masculí
Re:He tornat (arlekinat x sempre)
« Respondre #1 el: 12 de Agost de 2011, 20:10:40 pm »
sóc arlekinat x sempre es el meu alias en veritat em dic adria sóc del sabadell desde ben petit i ara proposo estar relaxat i no picarme amb altre foreros respectare la opinio una salutació i ens veiem  a la NCA .

Molt benvingut de nou Adrià, alguna vegada m´havía preguntat que havía passat amb tu, pensava que t´havíen fotut al carrer :laugh2:
Piquet si vols i així ho sents, pero no ho portis al extrem :xin-xin
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1538
  • La Màgia es arlequinada
Re:He tornat (arlekinat x sempre)
« Respondre #2 el: 14 de Agost de 2011, 22:56:22 pm »
si m'havien fet fora   pero he tornat  gracies per la re-benvinguda  una salutació cuidat.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll