Doncs avui ha saltat la sorpresa. A Primera Divisió, Secció Birra País Valencià ha guanyat el seu partit amb dificultats però com que area concor ha perdut el seu (i a més per golejada), ha arribat al liderat i s'ha adjudicat la segona lliga fòrum (i a sobre de manera consecutiva). Aquí el palmarès amb el final de lliga d'avui:
I Lliga: C.E. Sabadell C.F (ID: 120181)
II Lliga: Birrero Sabadell (ID: 1434421)
III Lliga: C.E. Sabadell C.F. (ID: 120181)
IV Lliga: C.E.SabadellF.C. (ID: 1337684)
V Lliga: Birrero Sabadell (ID: 1434421)
VI Lliga: C.E.SabadellF.C. (ID: 1337684)
VII Lliga: F.C Uri19 (ID: 1433360)
VIII Lliga: F.C Uri19 (ID: 1433360)
IX Lliga: C.E. Sabadell C.F. (ID: 120181)
X Lliga: Secció Birra País Valencià (ID: 488262)
XI Lliga: Secció Birra País Valencià (ID: 488262)
Per la part baixa, descens de Wolves i de Power, que de res li ha servit la victòria gràcies a que NIKE FOOTBALL ha donat la matxada i manté la categoria.
A Segona divisió, Roma ha suat de valent per derrotar a xaviró, però aconsegueix tornar a Primera Divisió, acompanyat d'un equip que ha passat per totes les categories i comandat per Pedrito que descansava. Jo m'he empanat i la he cagat, sense posar alineació, he perdut el partit i el que més m'emprenya, l'entrenament. Almenys el meu rival ha aconseguit 5 puntets que li han donat opcions a quedar tercer.
A Tercera, i desprès del sabut ascens de Glam, en el partit definitiu per la segona plaça d'ascens, TRONADOR ha aconseguit emportar-se el gat a l'aigua, derrotant al debutant Tenissabadell, per un ajustat 2-1.
Tot està ja reflexat al primer post.