Autor Tema: DON BALÓN A PUNT DE TANCAR ??  (Llegit 5718 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
DON BALÓN A PUNT DE TANCAR ??
« el: 07 de Setembre de 2011, 13:57:08 pm »

SEGONS EL ECONOMISTA

Don Balón se acerca al cierre tras 36 años ininterrumpidos en los quioscos
Javier Martín / EFE | 7/09/2011 - 11:53
0 comentarios
Puntúa la noticia :

Nota de los usuarios: 8.9 (9 votos)
Seleccion eE Comunicación Prensa

46
Share

2
inShare

El último extra de la Liga publicado por Don Balón | donbalon.com
Enlaces relacionados

Gol TV veta a Cope
Más en Comunicación
¡Tu opinión nos interesa! Debate con nosotros
La revista de fútbol veterana en nuestro país cierra. Por primera vez en 36 años, la revista Don Balón no saldrá esta semana a los kioskos. Es sólo el anticipo de lo que será en breve una realidad: su cierre definitivo. Los problemas económicos del sector y el caso de la detención de su editor, Rogelio Rengel, por supuesto desvío de dinero ha dado la puntilla definitiva a esta ilustre de la prensa.

"Nosotros no podemos anticipar al 100% ni confirmar oficialmente que la revista cerrará, pero sí podemos asegurar que no saldremos en los próximos 14 días. Todo apunta a que es sólo el adelanto de un cierre muy próximo", han comentado miembros de la redacción de Don Balón a EcoDiario.es.

Estas mismas fuentes aseguran que toda actividad, tanto en la redacción on-line como en la de papel, se paró cuando, la semana pasada, se procedió a la detención del editor de la revista. Rogelio Rengel permaneció dos días en comisaría tras los cuales quedó en libertad el dos de septiembre.

Esta actuación se enmarca en una amplia investigación policial sobre un desvío económico, al parecer de una importante suma de dinero, que todavía sigue abierta y en la que podría haber otras personas implicadas.

"La redacción de Don Balón no ha querido parar. Que quede claro. Fue una orden que recibimos inmediatamente después de esta detención. Por eso suponemos que están íntimamente vinculadas, aunque no tenemos constancia de ello", comentan las personas consultadas por EcoDiario.es

En los próximos días se sabrá algo más sobre el futuro de esta publicación decana en la prensa deportiva española.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
Re:DON BALÓN A PUNT DE TANCAR ??
« Respondre #1 el: 07 de Setembre de 2011, 16:18:58 pm »
En efecto, el pasado miércoles detuvieron a mi ex editor por presunta desviación de fondos.
Este hecho junto a la difícil coyuntura económica q atravesamos (peor aún en la prensa escrita, hoy Público echa también a un 20% de su plantilla) son las causas de q la revista no saliera ayer después de 36 años ininterrumpidos.
Se habla de cierre, se habla de q todo se decidirá en 24 ó 48 horas, se habla de un 'salvador' cambio a mensual...
Más q ganas de comentar cualquier cosa, me invade una tristeza enorme... por toda la ilusión y trabajo q dejé allí y PORQUE SIEMPRE LOS TRABAJADORES SON LOS QUE ACABAN RECIBIENDO. Solidaridad con ellos.

Jose Devesa, ex subdirector de Don Balón

PD: decían q la cúpula era perica, q entre los trabajadores quizás había más simpatías culés sin faltar algún madridista... pero los arlequinados siempre fuimos el tercer poder. Para el recuerdo, la foto de Maradona  :bandera
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 07 de Setembre de 2011, 19:31:41 pm »
En efecto, el pasado miércoles detuvieron a mi ex editor por presunta desviación de fondos.
Este hecho junto a la difícil coyuntura económica q atravesamos (peor aún en la prensa escrita, hoy Público echa también a un 20% de su plantilla) son las causas de q la revista no saliera ayer después de 36 años ininterrumpidos.
Se habla de cierre, se habla de q todo se decidirá en 24 ó 48 horas, se habla de un 'salvador' cambio a mensual...
Más q ganas de comentar cualquier cosa, me invade una tristeza enorme... por toda la ilusión y trabajo q dejé allí y PORQUE SIEMPRE LOS TRABAJADORES SON LOS QUE ACABAN RECIBIENDO. Solidaridad con ellos.

Jose Devesa, ex subdirector de Don Balón

PD: decían q la cúpula era perica, q entre los trabajadores quizás había más simpatías culés sin faltar algún madridista... pero los arlequinados siempre fuimos el tercer poder. Para el recuerdo, la foto de Maradona  :bandera
[/b]

I el suplement de Mieres

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #3 el: 08 de Setembre de 2011, 11:21:39 am »
Donc veig que és cert, per desgràcia, la notícia.

Un petit reducte que ens quedava pot desaparéixer. Ojalà es pugui salvar.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #4 el: 21 de Setembre de 2011, 13:41:34 pm »

MOLT MALES NOTÍCIES: es confirma el tancament d'aquesta revista històrica del futbol espanyol, que tant carinyo ens tenia.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 21 de Setembre de 2011, 15:00:45 pm »
Doncs si. Una LAMENTABLE notícia  :weep:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #6 el: 26 de Setembre de 2011, 18:39:38 pm »
Què dius???? Mare meva, s'ha tancat una mítica revista de futbol del país... molt mala notícia...

Molts ànims als treballadors, que com sempre són els qui paguen els plats trencats...

Salut

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #7 el: 04 de Octubre de 2011, 13:39:49 pm »
Jo vaig estar 4 anys comprant-la de manera ininterrumpuda, també tots els extres. Fins que vaig tenir un fill i tanta feina no em donava per llegir-me totes les pàgiens cada setmana!
A mi m'agradava molt, realment et feien arribar opinions i  entrevistes del món de futbol que ara no ens arriben de cap altra manera: directius, jugadors...d'equips de "segona fila".
Potse hi havia una mica d'excès de "futbol marujeo", però bé...havia d'arribar a molt públi diferent...

Per mi, el millor de tot era l'extra TODO FUTBOL i és el primer que van deixar de fer.
De fet, si algu sapigues d'algun llibre anual resumint la temporada anterior que m'ho digui perquè els hi compro!!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #8 el: 04 de Octubre de 2011, 16:17:45 pm »
una pena... a quien le interese al 'otro futbol', recomiendo 'proyecto Panenka'... donde ademas de muchos ex don balon, tb colaboran Axel Torres y Padilla.
no voy a decir q era un revista 100% imparcial, pero era lo mas imparcial y libre q habia en el periodismo deportivo actual.
ya antes de que decidiera pirarme en marzo de 2010... proliferaba el 'marujeo' (a mi pesar), pero parece ser q es lo q  pide ahora el mercado. las muertes de mi criatura (extra 2B-3a) y del Todo Futbol (a quien llevé de la infancia a la adolescencia) ya fueron demasiado duras. actualmente dichos datos solo se pueden encontrar (dispersos) por la red...
PD: gracias por el recuerdo a los trabajadores... era lo q realmente valia la pena en aquel lugar!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 04 de Octubre de 2011, 19:54:49 pm »
Jo la comprava esporàdicament, i per interés en determinats articles.

La vaig deixar de considerar una revista esportiva el dia que vaig veure a Belén Esteban a la portada. Per l'únic que em sap greu que no surti més, és per la situació laboral dels treballadors de la revista i dels que indirectament també treballaven per ella.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #10 el: 04 de Octubre de 2011, 23:38:45 pm »
ostres, birrero, qué dolor! qué dolor! no me recuerdes estas miserias del muerto, por favor. el dia q m'ho van dir quasi torno a la redacció per cremar-la, però no tinguis cap dubte q la majoria de la gent q treballava encara al Don Balón... tenia tantes ganes de prendre foc en aquell moment com un servidor. igualment, encara es publicaven coses molt dignes... i em fot perquè ara mateix hi hauria un equip arlequinat q tindria el seu merescut espai.

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #11 el: 07 de Octubre de 2011, 22:29:44 pm »
Home Birrero, evidentment lu de la belen esteban (amb minúscula) va ser patètic, però tampoc com per enterrar-la. S'ha de considerar que una revista d'empresa privada en un món tant atomatitzat s'havien de probar diferents tàctiques...
Jo per exemple m'havia comprat Don Balón i Futbol Total i Don Balón era molt millor!

Jo una de les millors entrevistes i que em va servir per conèixer un persontage el que admiro és a Lendoiro. Això de les reunions maratonianes acaben quan surt el sol en una marisqueria...! Brutal!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 08 de Octubre de 2011, 10:16:04 am »
ostres, birrero, qué dolor! qué dolor! no me recuerdes estas miserias del muerto, por favor. el dia q m'ho van dir quasi torno a la redacció per cremar-la, però no tinguis cap dubte q la majoria de la gent q treballava encara al Don Balón... tenia tantes ganes de prendre foc en aquell moment com un servidor. igualment, encara es publicaven coses molt dignes... i em fot perquè ara mateix hi hauria un equip arlequinat q tindria el seu merescut espai.

No volia posar el dit a la llaga, però és que ho havia de dir. Sempre m'havia semblat una revista molt professional, i per això la comprava, encara que esporadicament, però quan tenia setmanes que sabia que gaudiria de temps per llegir, em passava per la llibreria a per El Jueves, la Sàpiens, El Temps i Don Balón. Però és que allò, va ser un atemptat a la línia de flotació dels futboleros.

Home Birrero, evidentment lu de la belen esteban (amb minúscula) va ser patètic, però tampoc com per enterrar-la. S'ha de considerar que una revista d'empresa privada en un món tant atomatitzat s'havien de probar diferents tàctiques...
Jo per exemple m'havia comprat Don Balón i Futbol Total i Don Balón era molt millor!

Jo una de les millors entrevistes i que em va servir per conèixer un persontage el que admiro és a Lendoiro. Això de les reunions maratonianes acaben quan surt el sol en una marisqueria...! Brutal!

Jo entenc que s'hagin de provar tàctiques empresarials i que es caigui una mica en el futbol-rosa alguna vegada, treient algun famós seguidor d'algun equip, o la nòvia d'un jugador, però allò va ser massa per a mi.

I si, coincideixo amb tu en que algunes de les entrevistes i articles que hi sortien, eren molt complertes i treien a la llum dades molt sorprenents i alhora humanes dels astres de la pilota i del món de la alta competició.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #13 el: 14 de Octubre de 2011, 18:39:33 pm »
Mira Birrero, igual que jo! Durant anys comprava la Don Balón i la Sapiens..però tenir un fill combinat amb la feina que tinc (empresa propia-com més hores, més beneficis) i encara que treballi moltes hores des de casa, fan que decidis que no podia comprar més revistes...

Doncs en fi, quedarà el record les entrevistes, a todo crack, entrevistes internacionals...jo tinc escanejades moltes parts de revistes i també quan han sortit imatges del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 09 de Febrer de 2012, 21:57:38 pm »
Don Balón es veu que torna en format digital: http://www.revistadonbalon.com/web/articulo/i-5926/aqui-estamos

No crec que sigui el mateix. Segurament tiraran per els periodistes low-cost i per alguna ploma estrella de tant en tant.  :mmmm

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #15 el: 11 de Febrer de 2012, 20:26:15 pm »

Revista Don Balón vuelve sin su antigua plantilla a la que todavía no le pagan sus indemnizaciones

http://www.prnoticias.c****n-sus-indemnizaciones

De hecho, no se llama Don Balón, se llama Revista Don Balón. La misma gente que hace www.madrid-barcelona.com o defensa central. Parece ser que no hay nadie de los anteriores empresarios, cosa q tampoco está muy claro y q no sería muy normal porque los ex trabajadores están pendiente de juicio por el impago de alguna nómina y las indemnizaciones.

De todos modos, la nueva revista empieza mal: un secretismo extraño y la publicación de fotos y artículos de antiguos trabajadores o colaboradores sin permiso. Así ha sido en mi caso: me veo allí dentro sin haber sido ni siquiera avisado.
Por otro lado, la presentación de visita es una entrevista a Messi que el FC Barcelona ha denunciado como falsa (fue publicada hace algún mes en un suplemento llamado Don Balón en el interior de un periódico de Ecuador).

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #16 el: 04 de de 2012, 13:21:59 pm »
La versión digital ha vuelto a cerrar.

Luis del Olmo ha llamado "hijo de perra" al ex editor de Don Balón... por haberle estafado varios millones de euros.

El caso ha llegado incluso a Sálvame

http://www.telecinco.es/salvame/2012/marzo/02-03-2012/Luis-Olmo-palabras-Rogelio-Rengel_3_1570073046.html