Autor Tema: Al Mini estadi!  (Llegit 38820 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #120 el: 30 de Setembre de 2011, 19:52:36 pm »
Por aqui se ha dicho que tu puedes elegir a donde queires ir

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #121 el: 30 de Setembre de 2011, 21:34:29 pm »
Una pregunta por favor los niños pagan y desde que edad gracias

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • Gènere: Masculí
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #122 el: 30 de Setembre de 2011, 21:52:00 pm »
Una pregunta por favor los niños pagan y desde que edad gracias

Kikillo, en la web del barça pone esto:

Futbol en família: els nens d'entre 8 i 12 anys entraran gratuïtament si van acompanyats d'un adult (nens menors de 7 anys sempre gratuït).

Nos vemos en el mini!    :beer2

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #123 el: 30 de Setembre de 2011, 22:37:26 pm »
Amb carnet de soci et pots col·locar on vulguis o t'ubiquen a on no hi son els del Sabadell (O sigui on som nosaltres )?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #124 el: 30 de Setembre de 2011, 22:39:18 pm »
Em sembla que no m'he explicat gaire bé: Deia que si per exemple els del Sabadell estan al Gol Nord i jo vaig amb un carnet del barça, m'ubicaran lluny dels del Sabadell o puc demanar de posar-me amb l'afició del Sabadell?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #125 el: 30 de Setembre de 2011, 22:54:01 pm »
Em sembla que no m'he explicat gaire bé: Deia que si per exemple els del Sabadell estan al Gol Nord i jo vaig amb un carnet del barça, m'ubicaran lluny dels del Sabadell o puc demanar de posar-me amb l'afició del Sabadell?

La temporada passada, un amic meu del Betis i el seu fill, van anar al Barça B-Betis amb els seus carnets de soci del Barça. A l'entrar al camp, un de seguretat no els deixaven anar a la zona bètica fins que el meu amic li va ensenyar una bandera amb l'escut del Betis. Llavors cap problema, es va poder ubicar amb els seus.

Bueno gente, a ver quien me dice, si puede ser a nivel border line, donde aparcar fácilmente por allí cerca saliendo prontico y algún bar pa echar una birritas antes de entrar al Mini. Gracias!

Mira el plànol: de Carrer de l'Alfambra a Carrer de Baldiri Reixac - Google Maps

Si la B, que és la zona universitària està oberta, hi ha bastant lloc per aparcar, normalment. Si no trobes lloc, ves a la A, la zona per sobre la diagonal, on els caps de setmana no hi ha gaire cotxe aparcat.
« Darrera modificació: 30 de Setembre de 2011, 22:57:52 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #126 el: 30 de Setembre de 2011, 22:59:31 pm »
Per anar amb metro, Baixem a la parada de les corts no? I llavors tot recte avall...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #127 el: 30 de Setembre de 2011, 23:04:10 pm »
Per anar amb metro, Baixem a la parada de les corts no? I llavors tot recte avall...

-Si vas amb la línia 5, baixa a Collblanc.
-Si vas amb la línia 3, millor Zona Universitària que no la de Les Corts.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #128 el: 30 de Setembre de 2011, 23:35:30 pm »
Gracias Birrero, uno de los colegas que se desplaza es bastante aficionao al balonmano culé y ya me ha comentao lo mismo.  :beer2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #129 el: 01 de Octubre de 2011, 10:11:24 am »
 :scut :bandera :bandera :bandera

També estaré al mini, ja m' ho han confirmat, a les quatre fotu el camp, el que no se on aniré a parar fins que no es recullin les entrades al mini  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #130 el: 01 de Octubre de 2011, 10:25:42 am »

També estaré al mini, ja m' ho han confirmat, a les quatre fotu el camp, el que no se on aniré a parar fins que no es recullin les entrades al mini  :mmmm
Según San google hay una bolera muy cerca del mini  :mmmm

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #131 el: 01 de Octubre de 2011, 11:08:31 am »

Según San google hay una bolera muy cerca del mini  :mmmm
Si ja se on es ja fa molt temps que hi passava alguna estona  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #132 el: 01 de Octubre de 2011, 11:17:58 am »
El que me consigue las entradas a 5 euros ha ido esta mañana, y el gol norte boca 50 está agotado, me han dado boca 51.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #133 el: 01 de Octubre de 2011, 11:21:29 am »
El que me consigue las entradas a 5 euros ha ido esta mañana, y el gol norte boca 50 está agotado, me han dado boca 51.

Y eso que significa? Podremos estar juntos igualmente no?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #134 el: 01 de Octubre de 2011, 11:24:48 am »

Y eso que significa? Podremos estar juntos igualmente no?

Yo diría que todas las bocas del Gol Norte Grada Alta se deben comunicar. esas 6 entradas q se ven en esta foto, creo q no tienen vallas entre si.

http://www.elmejorfutbol.es/estadios/Mini-Estadi.jpg
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #135 el: 01 de Octubre de 2011, 11:28:10 am »
Normalmente a la afición visitante la situan en la parte derecha del gol nord alto, por lo tanto a medida que se va llenando una zona, abren otra, etc. Osea que no habrá problema! Lo único que algunos entraremos por la boca 50, otros por la 51 y otros por la 52, pero todos en el gol nord alto.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #136 el: 01 de Octubre de 2011, 11:33:03 am »
Normalmente a la afición visitante la situan en la parte derecha del gol nord alto, por lo tanto a medida que se va llenando una zona, abren otra, etc. Osea que no habrá problema! Lo único que algunos entraremos por la boca 50, otros por la 51 y otros por la 52, pero todos en el gol nord alto.

Gol nord alto, ok y sinó, tendrán que abrir el camp nou xD

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #137 el: 01 de Octubre de 2011, 11:49:46 am »
hola

y los que vamos con el carnet directamente del Barça por donde tenemos que entrar? Podemos entrar por cualquiera de las bocas esas que habeis dicho?

Gracias

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #138 el: 01 de Octubre de 2011, 11:51:11 am »
El Gol Nord zona alta està comunicat totalment, no hi ha cap tipus de separació i serà tot per l'afició del Sabadell, va ser així el dia del Depor q eren uns 200, està ben clar q avui q serem mínim uns 400 no tindrem problemes per a estar junts. Jo no sóc massa bo calculant aforaments però entenc que a tota la Zona Alta del Gol Nord hi deuen cabre unes 1000 i no l'arrivarem a omplir,i en cas d'omplir-lo també tenim la zona baixa del Gol Nord així q no patiu tan. Compteu també q hi haurà arlekinats q segur q s'acaben possant al lateral per a veure el futbol millor (no és el meu cas).

Partint d'aquesta idea us diré que el meu pronóstic d'arlequinats avui al Mini és d'uns 800. En cas de no ser així i ser uns 500 q voldria dir q només 1 de cada 8 socis del Sabadell a decidit desplaçar-se consideraré un autèntic fracàs el desplaçament tenint en compte q serà un dels pocs q podrem fer (a 20-25 minutets de casa). NO HI HA CAP EXCUSA PER NO ANAR AL MINI AQUESTA TARDA !!!

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :scut :scut :scut :scut Tots al Mini amb trompetes, bombos, rotllos de paper, vengales, pots de fum el q faci falta, això sí, fent.ho servir tot amb seny !!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #139 el: 01 de Octubre de 2011, 14:46:52 pm »
que envidia yo tenia el viaje planeado con 4 arlequinados mas y al final no podremos ir, esta mañana a fallecido una hermana de mi padre y como mucho lo podre ver por la tele si llego, a ver si chillais bastante y sois cuantos mas mejor, y lo mas importante os traeis los 3 puntos  :beer2 :beer2
visca el sabadell