Autor Tema: Mercat d'hivern  (Llegit 162362 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Re:Mercat d'hivern
« Respondre #360 el: 04 de Gener de 2012, 10:35:13 am »
Sigamos asi sigamos señores de la directiva , creo que les hace falta ver el resultado del domingo i creo que empezaran los primeros pañuelos.........

EL VALLADOLID NOS VA A DAR UN SEÑOR BAÑO.....

:ko :ko :ko

bany del valladolid? potser si.....
q fa falta q ens fotem una bona ***** pq fitxin d'una vegada? em sap greu pero crec q si....
mocadorada? espero q no, pq si no ho tirem nosaltres endavant, no ho tirara ningu x nosaltres aixo esta clar

anims i honor al sabadell

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #361 el: 04 de Gener de 2012, 11:21:14 am »
Sigamos asi sigamos señores de la directiva , creo que les hace falta ver el resultado del domingo i creo que empezaran los primeros pañuelos.........

bany del valladolid? potser si.....
q fa falta q ens fotem una bona ***** pq fitxin d'una vegada? em sap greu pero crec q si....
mocadorada? espero q no, pq si no ho tirem nosaltres endavant, no ho tirara ningu x nosaltres aixo esta clar

anims i honor al sabadell

Entonces si no hay pañuelos seguiran pensando en que nosotros encontramos bien todo lo que hacen no?

Por cierto , hay gente de la directiva que mira el foro.......

A lo mejor hay que espavilar-los por aqui!!!
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #362 el: 04 de Gener de 2012, 11:29:36 am »
Ir con la intención de sacar pañuelos y pensando que nos van a dar un baño es un poco triste, os recuerdo que solo hemos perdido 1 partido en casa ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #363 el: 04 de Gener de 2012, 12:14:31 pm »
Que hace 10 jornadas que no ganamos es verdad, que nos hace falta refuerzos y parece que no llegan es verdad, que todos empezamos a estar algo nerviosos (unos más que otros) también, pero esperar a priori que el Valladolid nos de un baño NUNCA... Y es que yo antes de comenzar un encuentro siempre pienso que nuestro CE SABADELL tiene opciones, por remotas que sean, de sacar el partido adelante y más si jugamos en la Creu Alta.

Y por encima de todo, jamás sacaré pañuelos en contra de nuestros jugadores si estos se dejan la piel sobre el césped y defienden con orgullo la camiseta

Salud, suerte y a por los 3 puntos del domingo...

Desconnectat toxis

• Aleví
  • Missatges: 58
« Respondre #364 el: 04 de Gener de 2012, 12:29:04 pm »
m'indigna més aquest sector de l'afició que no sé qui es pensa que som, que no pas el tema dels fitxatges. Mocadorada? però t'estàs sentint??? lamentable que l'any del retorn a 2A hi hagi gent amb aquesta actitud. De veritat. Feu-vos-ho mirar.
Si a la jornada 5 sou dels que veu canviar l'objectiu de 'permanencia' per 'ascens' és que no sabeu de què va el tema.

Jo segueixo tenint fe cega en aquesta directiva, cos tècnic i jugadors, que de moment només ens han donat alegries.
Ah, i crec que amb la plantilla que tenim, i sense reforços podriem salvar-nos. Però estic segur que des de la secretaria tècnica s'està fent el que es pot per portar algú.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #365 el: 04 de Gener de 2012, 12:37:13 pm »
Ir con la intención de sacar pañuelos y pensando que nos van a dar un baño es un poco triste, os recuerdo que solo hemos perdido 1 partido en casa ..
Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #366 el: 04 de Gener de 2012, 12:59:42 pm »
Totalment d'acord amb tu, company.
+10
mas animar y menos criticar! los del valladolid estan mejor clasificados pero no cambio nuestra situacion por la de ellos (sin un duro y con denuncias de jugadores que no cobran)

el sabado minimo sacamos un empate, y contra las palmas una nueva victoria!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #367 el: 04 de Gener de 2012, 13:09:24 pm »
Mocadors? M'he perdut algo.
Ni s'ha tancat el mercat hivernal ni estem en descens fa setmanes.
Confiem en Roca i la seua faena, please.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #368 el: 04 de Gener de 2012, 13:38:15 pm »

Vaya tela!. Alguns, realment, deuen estar avorrits per vacances de Nadal...  :ostres
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #369 el: 04 de Gener de 2012, 14:33:43 pm »

Pues si crees que el Valladolid nos va a dar un baño,te quedas en casita y asi ayudaras al equipo en vez de ir al campo :angry2:.Ahora no es momento de criticar y si animar yo estare en el campo :thumbsup:
Eso si veo relajacion en la directiva,para cuando fichajes!!! Queremos noticias de fichajes ya y no de la estrena de Puchi en la selecció ( que pesados que estan ).
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #370 el: 04 de Gener de 2012, 14:58:40 pm »
quina vergonya!!!!!!!!!!!!!! pensar en mocadors sense  començar el partit, uffffff quin fastic, penseu en animar com mai , despres si guanyem dos partits sereu dels que diuen que pujarem a primera!!!!!  :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** recordeu d'on venim!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #371 el: 04 de Gener de 2012, 15:18:48 pm »

Totalment d'acord amb tu, company. para ir con esa intencion mejor.............. ...  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat CESB

• Infantil
  • Missatges: 152
« Respondre #372 el: 04 de Gener de 2012, 16:00:34 pm »
...No acostumo a escriure per aqui a no ser que sigui necessari... i crec que ara ho es¡

He sigut professional del món esportiu i ara del món empresarial i tot a la vida es questió de mentalitat.

Señors/es tenim equip de sobres per a mantenir la categoria, i inclùs per lluitar pel playoff Hem de seguir amb la mateixa motivació del inici, hem de sorpendre als adversaris amb diferetns estrategies...i el més important de tot hem de confiar en nosaltres, en els jugadors i en l'equip, cosa que molts no ho feu.

Els esportitstes d'èlit noten el caliu del entorn, si realment creiem en aquest club fem-ho arribar als jugadors, ells ens ho tornaran amb bons resultats.

Aquestes sensacions positives fara que les pilotes entrin i treguem mes rendiment al nostre joc.

Només dic una cosa...SABADELL TENIU EL RECOLÇAMENT DE MOLTS DE NOSALTRES, DELS BONS¡¡

ARA I SEMPRE C.E.SABADELL
Sabadell POWER

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #373 el: 04 de Gener de 2012, 16:09:38 pm »
Señors/es tenim equip de sobres per a mantenir la categoria, i inclùs per lluitar pel playoff Hem de seguir amb la mateixa motivació del inici, hem de sorpendre als adversaris amb diferetns estrategies...i el més important de tot hem de confiar en nosaltres, en els jugadors i en l'equip, cosa que molts no ho feu.

Ni tenim equip de sobres per mantenir la categoria ni molt menys per lluitar per play-offs........ Em de ser sincers i veure com s'han guanyat molts dels partits d'aquest any. Em sap greu dir-ho, però si sóc honest, penso que tenim més punts dels que potser mereixem (en quan a imatge donada durant molts partits, respecte al que ha ofert l'equip rival), PER SORT  :icon_exclaim:
I que ha d'arribar un davanter, però SOBRETOT un centrecampista de nivell és una evidència. Això no treu que no s'hagi d'animar a l'equip SEMPRE, i de moment els nostres jugadors en la majoria de partits han fet tot el que han pogut. Per tan, res a dir.

Molt d'acord amb tu en el tema de l'entorn. Si és positiu tot afavoreix i el jugadors ho nota. I evidentment absolutament declinable el tema dels mocadors.

Em d'estar amb l'equip (jugadors, cos tècnic, directiva....) perque ells van ser quin ens van treure de la 2a B la temporada passada, i ells han de ser quin ens mantingui a 2a A aquest any!!!

Tots units ho hem d'aconseguir  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8819
« Respondre #374 el: 04 de Gener de 2012, 16:16:44 pm »

Ni tenim equip de sobres per mantenir la categoria ni molt menys per lluitar per play-offs........ Em de ser sincers i veure com s'han guanyat molts dels partits d'aquest any. Em sap greu dir-ho, però si sóc honest, penso que tenim més punts dels que potser mereixem (en quan a imatge donada durant molts partits, respecte al que ha ofert l'equip rival), PER SORT  :icon_exclaim:
I que ha d'arribar un davanter, però SOBRETOT un centrecampista de nivell és una evidència. Això no treu que no s'hagi d'animar a l'equip SEMPRE, i de moment els nostres jugadors en la majoria de partits han fet tot el que han pogut. Per tan, res a dir.

Molt d'acord amb tu en el tema de l'entorn. Si és positiu tot afavoreix i el jugadors ho nota. I evidentment absolutament declinable el tema dels mocadors.

Em d'estar amb l'equip (jugadors, cos tècnic, directiva....) perque ells van ser quin ens van treure de la 2a B la temporada passada, i ells han de ser quin ens mantingui a 2a A aquest any!!!

Tots units ho hem d'aconseguir  :icon_exclaim:

Totalment d´acord amb en Mutio, tant en el que no està d´acord amb en Cesb, com en lo que sí ho està.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #375 el: 04 de Gener de 2012, 16:33:48 pm »
Doncs jo si penso portar mocadors, i molts, però no per treure'ls als jugadors, sinó per la m.... de refredat que arrosego des de fa dies, espero que no es compliqui i poder estar al camp dissabte  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #376 el: 04 de Gener de 2012, 17:39:26 pm »
Em costa creure que algú que estima el Sabadell pugui pensar que un sol dels seus directius no vulgui fitxar cap jugador que millori la plantilla que tenim. Algú pot pensar que el Sabadell encara no ha fitxat o inclús pot acabar no fitxant a ningú per gust? Per fer la punyeta a algú? Hi ha gent que inclús aposta per hipotecar el club i fitxar jugadors que sembla que ens hagin d'assegurar la permanència...
Que siguem precisament nosaltres els que proposem a això és de traca i mocador. Hem tornat 18 anys després al futbol professional i algú recorda que és el primer que el club ha hagut de fer? Pagar deutes que encara arrosegavem de les "glorioses" temporades en les que signavem contractes impossibles amb jugadors que també havien de venir a fer-nos grans...
És evident que ens calen reforços, però no a qualsevol preu. A més, el mercat d'hivern sempre acostua a ser limitat i car. Algú enveja el Girona o el Nàstic perquè fitxen i nosaltres no... Enveja? Això mai! Si ara han d'anar depressa i correns a fitxar és perquè la seva situació actual és més que fotuda i perquè no han fet bé la seva feina a l'estiu. Ara què han de fer, en realitat? Continuar gastant més diners, ensorrant encara més una situació econòmica que ja cal que resin per no baixar a Segona B...
Tan de bo no haguéssim de fitxar a ningú, això voldria dir que amb el que tenim podem tirar milles. Jo ho tinc claríssim, per sobre de tot i tothom està el club i la seva viabilitat. De "cracks" n'hi ha poquets, de "catacracks" que ensorren clubs n'hi ha a patades!
Mocadors? Jo respecto la opinió de tothom. És més, tinc males sensacions pel partit de dissabte, però també tinc molt clar que una mocadorada o pitada generalitzada només faria que ensorrar uns jugadors amb els que no ho oblidem, haurem d'estar fins a final de temporada, essent ells i només ells els que poden aconseguir la permanència pel Sabadell aquest any.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!! TOTS A L'ESTADI DISSABTE!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #377 el: 04 de Gener de 2012, 18:00:52 pm »
me enfadaría muchísimo con la afición si viera un solo pañuelo el sábado, aunque nos metieran 8. Pero que actitud es esta? Somos hipórcritas o que? Al principio cuando estábamos en ascenso todos nos llenábamos la boca de humildad diciendo que no pensábamos en subir, que era para cuando vinieran malos tiempos. A mi, una secretaria técnica que sin un duro me ha traido gente como lanza, hector simon, ramirez o redondo me merece toda la confianza del mundo, por no hablar del equipo, que se deja los cuernos cada fin de semana para intentar hacer un buen futbol en una categoria donde eramos los principales candidatos al descenso. Asi que, por favor, menos criticar y el sabado a dejarnos la garganta para intentar poner fin a esta mala racha.
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #378 el: 04 de Gener de 2012, 18:06:19 pm »
Espero no ver pañuelos...

También intentaré sentarme en otro sitio en la primera parte, por que "el coletas" de la grada 5 solo hace que criticar al equipo y aun que no quiera siempre termino sentado cerca suyo (que es donde mejor se ve) y me infla lo que no suena.

Llevar un pañuelo o silbar es todo lo contrario de HACER HONOR AL SABADELL.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #379 el: 04 de Gener de 2012, 18:20:40 pm »
me enfadaría muchísimo con la afición si viera un solo pañuelo el sábado, aunque nos metieran 8. Pero que actitud es esta? Somos hipórcritas o que? Al principio cuando estábamos en ascenso todos nos llenábamos la boca de humildad diciendo que no pensábamos en subir, que era para cuando vinieran malos tiempos. A mi, una secretaria técnica que sin un duro me ha traido gente como lanza, hector simon, ramirez o redondo me merece toda la confianza del mundo, por no hablar del equipo, que se deja los cuernos cada fin de semana para intentar hacer un buen futbol en una categoria donde eramos los principales candidatos al descenso. Asi que, por favor, menos criticar y el sabado a dejarnos la garganta para intentar poner fin a esta mala racha.
HONOR AL SABADELL

Como contra el Cordoba ,  Nastic , Celta.......
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!