Em costa creure que algú que estima el Sabadell pugui pensar que un sol dels seus directius no vulgui fitxar cap jugador que millori la plantilla que tenim. Algú pot pensar que el Sabadell encara no ha fitxat o inclús pot acabar no fitxant a ningú per gust? Per fer la punyeta a algú? Hi ha gent que inclús aposta per hipotecar el club i fitxar jugadors que sembla que ens hagin d'assegurar la permanència...
Que siguem precisament nosaltres els que proposem a això és de traca i mocador. Hem tornat 18 anys després al futbol professional i algú recorda que és el primer que el club ha hagut de fer? Pagar deutes que encara arrosegavem de les "glorioses" temporades en les que signavem contractes impossibles amb jugadors que també havien de venir a fer-nos grans...
És evident que ens calen reforços, però no a qualsevol preu. A més, el mercat d'hivern sempre acostua a ser limitat i car. Algú enveja el Girona o el Nàstic perquè fitxen i nosaltres no... Enveja? Això mai! Si ara han d'anar depressa i correns a fitxar és perquè la seva situació actual és més que fotuda i perquè no han fet bé la seva feina a l'estiu. Ara què han de fer, en realitat? Continuar gastant més diners, ensorrant encara més una situació econòmica que ja cal que resin per no baixar a Segona B...
Tan de bo no haguéssim de fitxar a ningú, això voldria dir que amb el que tenim podem tirar milles. Jo ho tinc claríssim, per sobre de tot i tothom està el club i la seva viabilitat. De "cracks" n'hi ha poquets, de "catacracks" que ensorren clubs n'hi ha a patades!
Mocadors? Jo respecto la opinió de tothom. És més, tinc males sensacions pel partit de dissabte, però també tinc molt clar que una mocadorada o pitada generalitzada només faria que ensorrar uns jugadors amb els que no ho oblidem, haurem d'estar fins a final de temporada, essent ells i només ells els que poden aconseguir la permanència pel Sabadell aquest any.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!! TOTS A L'ESTADI DISSABTE!!!