Autor Tema: Quina vergonya d'afició  (Llegit 17052 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Quina vergonya d'afició
« Respondre #40 el: 13 de Novembre de 2011, 21:53:04 pm »
Mai es pot generalitzar, senyors. En el nostre camp ahir, molta gent va estar animant amb el 0-2 inclòs, i fins i tot, al final del partit es va ensenyar la pancarta MAI CAMINARÀS SOL!, mostra d'un grup de penyes que per molt que anéssim 0-3, seran sempre del CE Sabadell, estiguem on estiguem.

Ahir, en el camp, hi havien diversos tipus de seguidors, i hem de comprendre, que cadascú sentirà el CE Sabadell a la seva manera. Els que van treure la pancarta, gent com jo que encara estic disfònic, gent que va fer sonar el seu tambor fins al xiulet final som potser els més animosos i els menys criticadors durant el partit. Desprès hi ha gent que amb el 0-2 ja varen callar i no van ni animar ni criticar, i gent que fins i tot al minut 1 estava despotricant sobre la samarreta de De Navas (això ho vaig sentir jo). Tota la gent que estàvem allà tenen un sentiment o un altre envers el club, i a l'igual que a mi fins que no acaba el partit no m'agrada criticar a cap dels nostres jugadors, a altres persones els semblarà correcte.

I aquí, al fòrum, no seré jo el que desprecii a molts dels jugadors que ens varen pujar de categoria, però hi haurà gent que ho trobarà bé. És la llibertat d'expressió, i a pesar de que a alguns els pesi, mentre no s'insulti a cap jugador dels que porta la nostre samarreta, i a pesar de que a mi no m'agradi que ningú ho faci, crec que s'ha de respectar. No crec que hi hagin jugadors tant estúpids d'entrar al fòrum i llegir tot el que diem d'ells. Serien molt poc professionals.

I si, part de la nostre afició dona vergonya, però tots estan posant el seu grà de sorra, en la mesura que creuen convenient per el CE Sabadell. A pesar de que no ens agradi el seu estil o la seva manera d'expressar-ho.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #41 el: 13 de Novembre de 2011, 22:09:30 pm »
Jo el que no trobo correcte és que anant 0-2 o 0-3 i amb el repàs que ens estaven fent, hi hagués gent que en comptes d'animar al Sabadell estiguin insultant als jugadors i afició visitants.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #42 el: 13 de Novembre de 2011, 22:21:10 pm »
Jo el que no trobo correcte és que anant 0-2 o 0-3 i amb el repàs que ens estaven fent, hi hagués gent que en comptes d'animar al Sabadell estiguin insultant als jugadors i afició visitants.

Jo estava per allà hi havia gent del Còrdoba que estava sentint vergonya del 70% dels Cordovesos que van venir del que ens estaven dient, el 40% dels seus càntics anaven contra nosaltres...

Desconnectat Jrlopez

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #43 el: 13 de Novembre de 2011, 22:24:20 pm »

Prefiero estar insultando al portero del equipo rival para intentar ponerlo nervioso que no insultar a nuestros jugadores. Y animar animamos desde el min 1 hasta el 90+descuento, en este partido desde el descuento hasta que los jugadores entraron en el túnel de vestuarios con pancarta en mano MAI CAMINARAS SOL y animando. por cierto no se si te as dado cuenta que no solo estamos SGN también hay mas peñas en el gol nord.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #44 el: 13 de Novembre de 2011, 22:24:39 pm »
Volia també valorar també molt positivament la gran tasca que fan els SUPPORTERS del Gol Nord a cada partit.... :clap

No només són els supporters, també hi està LFA i mai s'en diu res i els seus socis no són dels que s'han pujat al carro.

A qué te refieres con esto, que los Supporters somos gente que nos hemos subido al carro?

PD: Gracias BLANC-I-BLAU y Mutio :beer2

No, de fet a alguns ja s'els veia per la NCA abans de l'ascens. Només em referia que l'any passat LFA ja va començar  a muntar un projecte de grada jove.

Deather, en cap moment he volgut crear mal rotllo. :beer2

Ah vale, tranqui. La gente ya sabe que LFA existe, no es vuestro primer año y os lo curráis también, pero es normal que al ser nuestro primer año y que estamos dando buena imagen, la gente lo agradece y lo comenta (y creeme, más agradecido estoy yo de esos comentarios), como seguro que en vuestro primer año habían muchos comentarios favorables hacía vosotros. A parte, nuestro objetivo no es montar una grada joven, eso os lo dejamos a vosotros que enganchéis a gente joven a venir al campo y no somos "competencia", somos una peña centrada únicamente en la animación (y a todos los que podemos enganchar a venir, los enganchamos por supuest)

:beer2

Edito: referente a tu último comentario. Pues bien que cuando nosotros empezamos a corear los nombres de nuestros jugadores o empezamos a cantar el himno del Sabadell, nadie nos sigue ;)

Aunque estén acostumbrados a eso, no es lo mismo tener detrás a un grupo que no le dice nada a tener detrás un grupo de gente "molestándolo" todo el rato, cuyo fin es el de ponerle nervioso e intentar hacer que tengan fallos para que nuestro equipo se vea beneficiado.

« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2011, 22:37:15 pm per DeatheR »

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #45 el: 13 de Novembre de 2011, 22:31:57 pm »
q no es converteixi akest post en veure ki la te mes gran tampoc....ja m'agradaria q tot el camp animes com fant els del gol nord durant els 90 minuts i independentment del resultat, pero tb m'agradaria veure el camp cada partit com el dia d'eibar...

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #46 el: 14 de Novembre de 2011, 08:37:33 am »
Yo llevo 30 años viniendo a la NCA y cada año ha habido 1 o 2 jugadores con los que la afición se ha cebado, y es afición que viene todas las semanas, y es que ya se sabe que cada uno viene al futbol a lo que le interesa: algunos a animar, otros a criticar, otros a desfogarse... Yo el sábado tuve detrás mío un pesado que la tenía tomada con Songo'o, y au que no le faltara razón en algunas ocasiones, la mayoría era ya por cosas que él no tenía culpa. Y de lo que realmente sentí verguenza fué de un gili***** que se encaró con un abuelete de más de 70 años que porque no animaba le dijo que no era del Sabadell y el abuelo se cabreó. Ya sabemos que en los desplazamientos la gente se deja más el alma animando, pero eso pasa con todas las aficiones. En fín, paciencia y que cada uno viva el fútbol como crea conveniente, pero siempre con respeto.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #47 el: 14 de Novembre de 2011, 09:41:36 am »
Yo llevo 30 años viniendo a la NCA y cada año ha habido 1 o 2 jugadores con los que la afición se ha cebado, y es afición que viene todas las semanas, y es que ya se sabe que cada uno viene al futbol a lo que le interesa: algunos a animar, otros a criticar, otros a desfogarse... Yo el sábado tuve detrás mío un pesado que la tenía tomada con Songo'o, y au que no le faltara razón en algunas ocasiones, la mayoría era ya por cosas que él no tenía culpa. Y de lo que realmente sentí verguenza fué de un gili***** que se encaró con un abuelete de más de 70 años que porque no animaba le dijo que no era del Sabadell y el abuelo se cabreó. Ya sabemos que en los desplazamientos la gente se deja más el alma animando, pero eso pasa con todas las aficiones. En fín, paciencia y que cada uno viva el fútbol como crea conveniente, pero siempre con respeto.

Salud¡¡¡

+ 10

En tenia un al costat durant la primera part que no va parar de posar a parir al Songo'o, quan realment va ser quasi tot l'equip qui va estar malament. Si ens haguessin dit  abans de començar que aniriem a la posició que estem ara, ens hauriem pensat que feiem un temporadón: i de fet és el que penso que s'està fent!.

Visca el Sabadell!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #48 el: 14 de Novembre de 2011, 09:51:17 am »
Sonen els primers xiulets

Sabadell. A mitjan primera part, part de l'afició es va començar a impacientar i es va queixar del joc del Sabadell, que no va tenir res a fer contra el nivell altíssim del Còrdova

Que l'afició del Sabadell és una afició especial, ningú no ho pot negar. Els desplaçaments massius en la temporada de tercera divisió, les grans multituds en la celebració de l'ascens a segona B i l'estadi absolutament ple en la promoció d'ascens a segona A denoten que hi ha alguna cosa més que amor per aquest club. Però aquesta afició és, com la majoria de les catalanes, tan bolcada com freda i ahir va donar mostres una vegada més d'aquesta característica. Cap a mitjan primera part del partit de dissabte passat contra el Còrdova, el Sabadell no donava mostres de vida i part de l'afició, demostrant el seu descontentament però també la seva poca memòria, va començar a xiular l'equip. Acostumats al gran futbol que va practicar l'equip en el principi de lliga, una part del públic ha oblidat l'objectiu inicial: la permanència, i dissabte va haver de fer un aterratge traumàtic.

Especialment dura va ser aquella part de l'afició amb Yann Songo'o, que va haver d'entrar a última hora en l'onze titular substituint Òscar Ramírez i que ahir, entre el nerviosisme i la falta de precisió, va ser un dels homes més desencertats del Sabadell. “No hi ha nerviosisme, el públic ha aplaudit, però també ha xiulat en tres moments puntuals”, va dir Lluís Carreras en la roda de premsa posterior al matx. El cert, però, és que no només van ser en tres moments, sinó que es van allargar en diversos moments del partit.

Carreras i el conflicte a la tribuna baixa

En un moment del partit de dissabte, Lluís Carreras es va girar de sobte a la tribuna baixa i es va quedar mirant fixament algú de la grada, a causa d'alguns comentaris que es van cridar des d'aquella part de la grada. “Jo no tinc cap problema”, va dir Lluís Carreras quan a la sala de premsa, recentment rebatejada com a Miguel Quereda, va ser preguntat per aquest incident. El tècnic, que altres vegades va tenir paraules més crítiques per a l'afició, no va destacar públicament els xiulets i, fins i tot, va treure importància a aquest fet: “Ha estat una part de l'afició, i si creuen que aquesta és la millor manera d'animar, tenen tot el dret a fer-ho”, va afirmar Carreras que va voler passar per sobre pel que fa a la reacció de part de l'afició arlequinada.

Albert Robledillo

9esportiu 14/11/2011

A veure si hi ha algú de Tribuna que va poder veure el que va passar :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #49 el: 14 de Novembre de 2011, 11:00:32 am »
El tema de l’afició d’aquest dissabte és la típica situación en que no es pot gereralitzar.
Per una banda hi havia gent que va animar durant tot el partit, se sentien poquet, però hi eren. Per una altra banda hi va haver força gent que va intentar digerir el partit de mutis.En tercer lloc hi havia gent que va xiular. I per últim hi va haver gent que va arribar a insultar algún jugador pròpi.
L’actitud del primer grupet és encomiable, del segon respectable, els tercers reprobable i del quart menyspreable, denunciable i recriminable.

Els que fa molts anys que pugem al camp ens pensem que l’afició té l’obligació d’animar sempre i fins a l’extenuació, però realment l’afició té l’obligació de pagar entreda i tindre una actitud positiva o com a mínim neutre cap al propi equip

El que hem de fer l’afició és ser més tolerants cap als que no pensem i es comporten nosaltres i sobretot no crispar l’ambient.

Senyors a respirar molt a fons tots plegats, que això va per llarg i serà dur, molt dur
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #50 el: 14 de Novembre de 2011, 12:28:01 pm »
Crec que hem de ser sincers... el camp del Sabadell, des de que jo vaig sempre ha estat un cementiri ( i aquest és l'onzè any que sóc soci ). Recordo en les temporades de més pena que glòria a 2a B que només animaven els hooligans ( deixant de banda els problemes que tenien fora del camp ).

A partir del descens i amb la creació de LFA, el camp va anar agafant més color en dates puntuals ( Peralta, Alcoyano, Cultural, Irún...) i per preferència començava a sorgir AAVV ( Arlekinados Vallados ) que de tant en tant s'arrancaven a cantar i animar.

L'any passat - i soposo que pel bon moment i joc de l'equip - l'animació va créixer i es va centrar en un córner amb els d'LFA i en el partit crucial contra l'Eibar, així com el del Murcia, darrera de la porteria d'Olimpia es va enganxar molta gent jove, sorgint així el que avui es coneix com a Supporters, que porten una trajectòria impecable a nivell d'animació.

Per tant, crec que tots junts hem d'intentar animar, i no sectoritzar el camp a nivell d'animació... des de Tribuna fins a preferent, i des del Gol Nord al Gol Sud, hem de fer que l'estadi sigui un fortí com ho ha estat fins ara.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #51 el: 14 de Novembre de 2011, 14:06:11 pm »
  una verguenza los pitos :rant: de que van algunos??????? 21 puntos los mismos que el elche  octavos, estos que silvan seguro que son los  mismos que el año pasado y los otros pasados no veian la creu alta ni por la tele!!  solo se salvan la força , gol nord, penya arlequinada honor 1903, califas y el resto de gente que no le da la espalda a su equipo en la derrota.
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #52 el: 14 de Novembre de 2011, 14:57:54 pm »
primerament voldria dir, que aquest post va sorgir d´una pujada d´adrenalina. No volia molestar a cap grup d la Creu Alta només volia fer un punt d´infexió, a veure si seria possible una millor comunió entre tota la gent que va a veure el CES, perque la creu Alta fos una Olla a Presió. Ara uns contestaré alguns, si dissabte vaig estar a la NCA, si fa temps que sóc soci, Si vaig estar cantant i animant, Si nvaig estar en cert zona de molta animació. Peró aixó no vol dir que vegi certes coses a la NCa que s´haurien de millorar.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #53 el: 14 de Novembre de 2011, 15:20:17 pm »
Jo també vaig sentir vergonya d'uns niñatos que tinc asentats darrera meu... no van parar de criticar, criticar i criticar.. quan cridavem sabadell-sabadell no els sentia gens.. ara alhora de criticar si. I per si això no és tot, amb el 0-3 van marxar (l'únic positiu va ser que vaig deixar de sentir les gilipollades que deien).. però realment hi ha gent que més valdria que es quedés a casa. Es una vergonya. Que la gent critiqui durant el partit ja em sembla fatal... ara, que la gent marxi quan s'està perdent, en comptes de quedar-se fins al final per animar i recolçar als jugadors, em sembla LAMENTABLE!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #54 el: 14 de Novembre de 2011, 16:29:25 pm »
Madre mía, cómo se ha exagerado todo no? A mi tampoco me gusta que hayan pitos pero hay que dejar que la gente se exprese como quiera, tendemos a identificar al que critica como el típico apuntacarros y al que más anima como el más fiel, sin embargo todos sabemos que en estos años en Segunda B en los que sólo estábamos los fieles también había gente que criticaba, sobretodo la gente más mayor y que había vivido mejores tiempos. Sin ir más lejos este sábado en el Gol Nord hubo un señor, padre de un conocido forero, que estuvo los 90 minutos despotricando de Carreras a base de bien y a viva voz, pero no dudo de su amor a los colores, lo importante es que está ahi igual que los que mencionaba anteriormente. Tampoco veo a la afición tan mal como la pintan, veníamos de celebrar como si hubieramos ganado la Champions un empate in extremis contra un Alcoyano que nos superó durante toda la primera parte, de animar hasta el final en una derrota en Tarragona por 5 goles ante un equipo que todavía no conocía la victoria, y aún así todos nos concenciamos para este partido animando a un nivel muy alto hasta el primer gol de ellos, manteniendo el nivel tras el inicio de la segunda parte y con tifo de una peña incluído. Entra dentro de lo normal que cuando te están superando en todas las facetas del juego y estas viendo que tus jugadores desean que se acabe el partido cuanto antes la gente no anime por que no hay una reacción, ni siquiera una actitud de predisposición a ella.

Ahora hay que hacer un reset, la afición responderá en mayor o menor medida ante el partido en Montilivi, se animará como nunca y sólo con que saquemos un empate o una derrota menos dolorosa demostrando actitud se volverá a aplaudir y a jalear al equipo tras los 90 minutos y a volver a empezar en casa. Sinceramente no tengo nada que envidiarle a otras aficiones catalanas como por ejemplo la del Nàstic, que con un 5-0 a favor se vió superada por 250 visitantes durante todo el partido y tras el pitido final o la que me huelo que nos encontraremos en Girona aunque fuesen 7000 personas.

Com diría aquell, VISCA EL SABADELL Y EL QUE DIGA QUE NO PEOR PA ÉL!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #55 el: 14 de Novembre de 2011, 16:36:04 pm »
yo con el 0-2 aun anime y grite sabadell Sabadell, pero el 0-3 me termino de hundir y no tenia ganas de animar, tampoco me puse a criticar, y al final me quede hasta que algunos jugaores se quedaron en medio campo y los aplaudi, no voy a criticar pero cada persona tiene su derecho a mi en el descanso tmb vinieron algunos conocidos y decian este no vale este tampoco, y no me hacia especialmente ilusion y casi salto pero no vale la pena  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #56 el: 14 de Novembre de 2011, 18:51:54 pm »
primerament voldria dir, que aquest post va sorgir d´una pujada d´adrenalina. No volia molestar a cap grup d la Creu Alta només volia fer un punt d´infexió, a veure si seria possible una millor comunió entre tota la gent que va a veure el CES, perque la creu Alta fos una Olla a Presió. Ara uns contestaré alguns, si dissabte vaig estar a la NCA, si fa temps que sóc soci, Si vaig estar cantant i animant, Si nvaig estar en cert zona de molta animació. Peró aixó no vol dir que vegi certes coses a la NCa que s´haurien de millorar.

Puc donar fe  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ARLEKINAT1969

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
  • MAI CAMINARAS SOL
« Respondre #57 el: 14 de Novembre de 2011, 20:12:47 pm »
Estoy totalmente de acuerdo con gol nord, este año es un regalo y hay que animar todo el partido,sea cual sea el resultado.El problema de nuestro campo es que la gran mayoria se comporta ,como si fueramos el publico de un grande ,Barça o Madrid ,si se gana y se juega hala animaando y pasarlo bien como el que va al cine.SEÑORES somos el SABADELL, no me vengan con la milonga de que como yo pago yo decido, si ha este equipo que nos esta dando esta oportunidad de disfrutar de esta categoria ,no se merecen ningun reproche,y mas como esta la situacion de lesionados y racha negativa.UNA  GRAN AFICION SE DEMUESTRA EN LO S BUENOS Y EN LOS MALOS MOMENTOS. GOL NORD seguir asi el año que viene me saco el abono del fondo  y me uno a vosotros. :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #58 el: 14 de Novembre de 2011, 20:29:04 pm »
Jo crec q tenim massa mania a jutjar als demés. Massa mania a criticar a la resta d'afició si animen, si marxen, estan parats, si canten, si piquen de mans, si critiquen o si mengen pipes en els partits.
Cadascú es pren les coses com se les pren. Jo tinc coneguts q quan perd el Sabadell serien capaços de ja no sortir de casa en tot el cap d setmana i d'altres q s'ho prenen com el q és, un esport en el qual es pot perdre o guanyar.

Dubto molt q en els altres equips es crein aquests debats entre afició, nosaltres semblen les germanetes de la caritat... si anem al Mini més val q no ens fiquem amb ningú per tal de no donar mala imatge, si anem a Tarragona més val q seguim animant encara q perdem 40-0 per tal de demostrar q estem amb l'equip, si perdem a casa hi ha sobre l'afició rival se n'enfot de nosaltres millor animem als nostres i ni mirem als rivals per tal d q no es pensin q sóm una mala afició q s'encara amb les aficions contràries...
Jo sóc del parer q cadascú pot fer el q vulgui, el q vulgui fer pagar les seves penes acrivillant a l'àrbitre q ho faci, el qui vagi només a criticar perq va néixer criticant i en té necessitat d fer.ho q ho faci, al cap hi ha la fi tan jugadors, com entrenadors, com àrbitres ja saben q això són coses habituals en el seu ofici i han d'estar exposats a rebre tot tipus de crítiques o insults, "és el q hi ha".

Jo per exemple ja he dit q vaig marxar abans per evitar embussos, q no m'agrada fer.ho ni veure gent fent.ho però vaja, qui ho vulgui fer ho pot fer perfectament, tenim q donar explicacions a ningú si decidim sortir del camp abans d'hora? Aquest "algú" és qui ens paga el carnet de soci/ o la entrada? Veritat q no? Doncs a aguantar-se. Com a aficionats tots tenim uns drets i uns deures a cumplir en un recinte esportiu i crec q en cap estadi està prohibit ni criticar. ni insultar ni molt menys marxar abans d'hora, així q ens agradi o no ens tocarà aguantar els crits del veí del q s'assenta a la meva esquerre, la pudor dels cigarrets o puros q encén el de davant, i la trompeta o el tambor del de darrere, q hi farem. Segurament si ens quedem a casa a veure el partit tots aquests problemes no els tindrem.

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #59 el: 15 de Novembre de 2011, 10:13:02 am »
Desde luego si le dijeron algo a carreras es para exarles del club... :malament