Mai es pot generalitzar, senyors. En el nostre camp ahir, molta gent va estar animant amb el 0-2 inclòs, i fins i tot, al final del partit es va ensenyar la pancarta MAI CAMINARÀS SOL!, mostra d'un grup de penyes que per molt que anéssim 0-3, seran sempre del CE Sabadell, estiguem on estiguem.
Ahir, en el camp, hi havien diversos tipus de seguidors, i hem de comprendre, que cadascú sentirà el CE Sabadell a la seva manera. Els que van treure la pancarta, gent com jo que encara estic disfònic, gent que va fer sonar el seu tambor fins al xiulet final som potser els més animosos i els menys criticadors durant el partit. Desprès hi ha gent que amb el 0-2 ja varen callar i no van ni animar ni criticar, i gent que fins i tot al minut 1 estava despotricant sobre la samarreta de De Navas (això ho vaig sentir jo). Tota la gent que estàvem allà tenen un sentiment o un altre envers el club, i a l'igual que a mi fins que no acaba el partit no m'agrada criticar a cap dels nostres jugadors, a altres persones els semblarà correcte.
I aquí, al fòrum, no seré jo el que desprecii a molts dels jugadors que ens varen pujar de categoria, però hi haurà gent que ho trobarà bé. És la llibertat d'expressió, i a pesar de que a alguns els pesi, mentre no s'insulti a cap jugador dels que porta la nostre samarreta, i a pesar de que a mi no m'agradi que ningú ho faci, crec que s'ha de respectar. No crec que hi hagin jugadors tant estúpids d'entrar al fòrum i llegir tot el que diem d'ells. Serien molt poc professionals.
I si, part de la nostre afició dona vergonya, però tots estan posant el seu grà de sorra, en la mesura que creuen convenient per el CE Sabadell. A pesar de que no ens agradi el seu estil o la seva manera d'expressar-ho.