D'entrada, salvo desgracia familiar o catástrofe nuclear, assistiré al partit contra l'Elx i pagaré religiosament els meus...20 euros.
Sr. Àxel Torres, des d'aquí la meva admiració i més profund respecte, però com a molts dels companys que es mouen per aquest fòrum, que algú des de l'escriptori de casa seva, o des del seu protàtil, es pugui permetre el luxe de titllar al seguidors que no están d'acord amb aquesta jornada econòmica de clients, més que de membres d'aquest club...
Tinc 31 anys, sóc soci de Tribuna des de ja fa més de 15 anys, i cada cop són més els esforços que haig de fer per poder renovar cada any el meu abonament. Aquesta temporada em trobo amb que sóc a Segona A, el que suposa una alegria immensa, però al mateix temps he hagut de pagar si no recordo malament, 430 euros pel carnet. Ara per ara, em trobo que per poder accedir a tres partits de lliga hauré de pagar 60 euros més... La veritat, és que si algú m'està tractant com un client i no com un membre, és el propi club. Així ho sento. És evident que ningú m'obliga a fer-me soci de tribuna, que tinc opcions més econòmiques, però també poso en valor el fet de col.laborar amb aquest club, del que m'en sento molt membre.
Sr. Àxel Torres, si jo tingués una nòmina com la que molt presumiblement pot tenir vosté, ni em courien aquests diners, però crec que no costa gaire entrendre que som moltes les persones i fidels seguidors d'aquest club que hem de fer molts números cada mes i que tot i això, no em deixat mai de seguir el nostre club sempre que hem pogut, sobretot, com és el meu cas, a casa. En aquests darrers 15 anys, puc afirmar que m'hauré perdut a l'estadi, entre 4 o 5 partits, per tant a mi lo de membre o client em sona a conya marinera.
Vull des d'aquí donar el meu recolzament a tots aquells "clients" d'aquest club, als que NINGU, absolutament NINGU, té dret a jutjar, ni qüestionar el seu amor aquests colors, per no combregar amb rodes de molí i decidir no pagar un duro més de tots els que ja porta gastats.