Autor Tema: CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores  (Llegit 41011 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores
« Respondre #20 el: 03 de Desembre de 2011, 14:03:34 pm »
Tens tota la raó Evir, això de la Jornada Económica sona a caspos ja, a ranci podrit. Cada any la mateixa història, que em pujin 20€ el preu del carnet i que no em molestin més durant l'any!
L'any que ve aniré a l'assamblea només per parlar d'aquest punt, i començaré el discurs dient "Bones tardes amics meus tots".

En fi, això per no dir, que Deportivos, Barçes B i d'altres eren millors per fer aquesta jornada, ja que porten més afició i pots pujar més el preu de les entrades normal amb l'excusa de dir que és el que soci aquesta setmana ja paga

Finalment, però m jo hi aniré segur...però ja amb la mosca darrera la orella

Mira ca un s'ho mira de la seva manera, si hi han d'haver jornades econòmiques jo no soc partidari de que estigui tot inclòs amb el carnet, si no esta inclòs quant arriba el dia un pot decidir anar-hi o no d'altre manera te les cobren per pebrots, es el meu punt de vista  :mmmm

el meu germa q viu a Donosti és soci de la R. Societat i els hi cobren el carnet de soci + jornades economiques del tirón, però si no van als partits de jornada econòmica els hi abonen la diferència
x altra banda, crec q ho fan aquesta jornada pq dels equips forts q queden x venir (depor, valladolid, elche, celta i almeria) els de l'elche, estan relativament aprop i en dissabte, és a dir q vindran més q no pas si fossin d'almeria i en diumenge, i si en contres de cobrar 20 si els cobrem 25 doncs tot aixo q tenim

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #21 el: 03 de Desembre de 2011, 14:31:04 pm »
Sorprende que para este partido se ponga jornada económica, sobretodo porque lo más normal es hacerlo con equipos de tirón mediático o con nombre como podía haber sido un Depor, Hercules, Valladolid, etç... Ya va bien que sea contra el Elche, miremos el lado bueno, y esperemos a ver porque módico precio será, para entonces criticar y decidir si ir o no
@javi_gt86

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #22 el: 03 de Desembre de 2011, 14:38:24 pm »
Jo m'imagino que han posat la jornada econòmica per aquest partit pel fet que si us fixeu tots els rivals amb 'tirón' vindran a la segona volta (a excepció de l'Hercules que ja ens ha visitat i no hagués tingut gaire sentit posar la primera tant d'hora, i si fan tres jornades econòmiques i les tres les fan a la segona volta potser carreguen massa de cop al soci. D'aquesta manera per la segona volta ja només seran dues les jornades que faran (suposo que Depor i Barça B). Així ho entenc jo, sinó sincerament també hagués triat un altre partit.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #23 el: 03 de Desembre de 2011, 15:23:31 pm »
Yo creo que este partido ha sido escogido como jornada económica para la primera vuelta por que el partido contra el Valladolid cae en Reyes, una fecha que tradicionalmente es mala para la asistencia en la NCA y que seguro nos colarán en un horario parecido al del día del Murcia, y querrán evitar que en ese partido haya aún más condicionantes negativos como podría ser una jornada económica, además de que para ese día en teoría sortean una moto. El partido contra el Elche es el único que nos queda contra un rival de entidad, con nombre y que además va en línea ascendente en un horario que la directiva cree que es positivo para la afluencia de público.

D'aquesta manera per la segona volta ja només seran dues les jornades que faran (suposo que Depor i Barça B). Així ho entenc jo, sinó sincerament també hagués triat un altre partit.

Creo recordar que ya se dijo que este año serían sólo dos jornadas económicas, 3 ya sería la *****. La lógica dice que la segunda la meterían contra Depor o Barça B, pero yo creo que esperarán hasta mayo, que es más agradable ir al Estadi, para ponerla contra el Celta o el Almería, rivales con nombre que pueden estar arriba a final de temporada.

Esta vez no voy despotricar tanto por las jornadas económicas, si he pagado unas cuantas en Segunda B en Segunda A habrá que aguantarlo, pero bueno, sigo diciendo que son totalmente contraproducentes de cara a la fidelización y la captación de nuevos socios además de oler a un rancio que te cagas. 230€ por un abono en General ya es un precio bastante elevado para un equipo recién ascendido para que encima haya que sumarle el precio de las jornadas económicas, espero que gente como Monclús o Montoliu intenten cambiar esto de cara a la temporada que viene y que además de suprimirse de una vez por todas las jornadas económicas, si no se puede rebajar el precio de los abonos un poco para que resulten más llamativos por lo menos haya la posibilidad de pago fraccionado. 

Yo para el día del Elche haría: - General adulto y joven 12€ - General juvenil y jubilado 8 € y Gol adulto y joven 10€ Gol juvenil y jubilado 5€. En cuanto a las entradas para los no socios las dejaría igual que están siempre, considero que ya habría una diferencia bastante grande entre lo que pagarían unos y otros y por lo menos no iríamos solamente 3500 aficionados al campo. También estaría la cosa de que por cada entrada comprada por un socio para ese partido se le regalara otra para un partido menos atractivo, algún tipo de descuento en algún sitio, sorteos, cosas así que eviten el cabreo, pero creo que eso ya es pensar demasiado...  :beer2

« Darrera modificació: 03 de Desembre de 2011, 15:32:30 pm per SergioAC »

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #24 el: 03 de Desembre de 2011, 15:24:49 pm »
Jo m'imagino que han posat la jornada econòmica per aquest partit pel fet que si us fixeu tots els rivals amb 'tirón' vindran a la segona volta (a excepció de l'Hercules que ja ens ha visitat i no hagués tingut gaire sentit posar la primera tant d'hora, i si fan tres jornades econòmiques i les tres les fan a la segona volta potser carreguen massa de cop al soci. D'aquesta manera per la segona volta ja només seran dues les jornades que faran (suposo que Depor i Barça B). Així ho entenc jo, sinó sincerament també hagués triat un altre partit.

jo tinc entès q només hi ha d'haver 2 jornades econòmiques a la lliga....les altres eren x si passavem de ronda a la copa i jugavem a casa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #25 el: 03 de Desembre de 2011, 15:25:24 pm »
 :scut :bandera :bandera

Jo particularment ja he dit que tant me fa quant posin les jornades econòmiques, exceptuant alguna desgracia, doncs jo penso anar a tots els partits, que ho posen a un partit televisat quants no seran televisats ? ho sabem, el horari a les quatre, doncs el prefereixo abans de que vingui un altre equip, el Depor per exemple i ens el fotin el Diumenge a les deu. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #26 el: 03 de Desembre de 2011, 17:22:17 pm »
Yo tengo muy claro que habian 2 jornadas económica y me da igual cuando la pongan porque siempre he ido independientemente del rival.
Por cierto, estoy viendo ahora al Elche y seguramente es el equipo más en forma actualmente, aparte que se quedó a las puertas de subir el año pasado , por tanto yo si lo veo un acierto. ¿Que lo dan por la tele? Como el 90% de los que vamos a jugar en casa.
Sábado a las 16,00 partidazo en la NCA espero y estoy seguro que habrá un gran ambiente.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #27 el: 03 de Desembre de 2011, 17:37:03 pm »
 :scut :bandera :bandera

Doncs amb l'Elx hauriem de tindre un pla B perquè sino ens pot passar com amb el Còrdova, ens pressionaran molt a dalt i hem de ser molt rapits a l'hora de treure la pilota  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #28 el: 03 de Desembre de 2011, 20:05:17 pm »
Todos sabíamos que esta temporada se "decidió democráticamente" en la asamblea que harían dos jornadas económicas. Y a mi me da igual cuando las haga, pq si puedo, iré a ambas.
La cuestión es; si el objetivo principal de estas jornadas es hacer caja, creo que este partido no es el más indicado.... llevamos 8 partidos sin ganar, el nombre del rival no es de los más "llamativos" y, lo más importante, lo dan por Marca TV. Si somos 3.500 creo que será un éxito.

A ver si hay suerte y podemos volver a celebrar una victoria.  :bandera :scut :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #29 el: 03 de Desembre de 2011, 21:28:01 pm »
Este partido hay que ganarlo, los del Elche lo darán por ganado antes de jugarlo.

Tenemos que salir con dinamita.

De Navas

O.Ramírez Olmo  Pablo.R  Redondo

Juanjo

Puchi             Arteaga

Lanza                                Piera

Florian

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #30 el: 03 de Desembre de 2011, 21:33:30 pm »
              De Navas

Juanjo

Puchi      Juvenal   

Piera          Lanza        AAron

Doncs aquesta faria jo

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #31 el: 03 de Desembre de 2011, 21:33:53 pm »
Este partido hay que ganarlo, los del Elche lo darán por ganado antes de jugarlo.

De Navas

Juanjo

Florian

¿Florian? No puede jugar que lo han expulsado

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #32 el: 03 de Desembre de 2011, 21:36:03 pm »

De Navas

Juanjo

Florian

Dues targetes grogues, si no arriben a cinc si que podria jugar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #33 el: 03 de Desembre de 2011, 21:37:25 pm »
Espero q poguem donar la cara en aquest partit i q els pocs q hi vagin puguin com a mínim disfrutar d'un bon partit de futbol independentment de quin sigui el resultat.

Tema jornada econòmica crec q és una gran pifiada fer-la en un moment tan crític com ara i contra un rival que per molt q vagi segon tampoc crida gaire l'atenció a la gent per a q vagin al camp. Molt millor hauria sigut fer-la el dia del Valladolid encara q sigui al pont de Reis. Crec q siguent el primer partit de l'any i després d'un petit parón de vacances nadalenques la gent s'engrescaria molt més a venir q no pas en un Sabadell- Elx....
Particularment no aniré al partit, siguent a les 16 H, donant-lo per TV i tenint q pagar ens quedarem a casa a veure'l.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #34 el: 03 de Desembre de 2011, 23:30:42 pm »

De Navas

Juanjo

Florian

Cierto,  :ostres siempre se me olvidan los sancionados...

Lanzarote no se si serviría de punta en nuestro sistema de juego, Carreras siempre busca jugadores con mucho cuerpo en la delantera para que aguanten balones.

Después del resultado de hoy (4-1) me han entrado muchas ganas de ir a ver el partido, ahora más que nunca hay que demostrar que somos del Sabadell siempre. Haber cuanta pasta vale  :mmmm

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #35 el: 04 de Desembre de 2011, 10:31:10 am »
Tienen 4 bajas importantes, entre ellas nicki billi que marco los 2 goles contra el Barça, aparte de este, etxeita luque y acciari. Y palanca y  xumetra son duda.

Habra que tener cuidado con Angel, que es el otro hombre gol, pero vamos, si lo sabemos, porque no metemos a 4 tios alrededor?
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2011, 10:35:38 am per MILITU »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #36 el: 04 de Desembre de 2011, 12:17:54 pm »
Es evident que estem en "caiguda lliure", en quant a resultats però també i molt en quant a sensacions i per molt coixí que tinguem això és molt perillós....   I això implica la necessitat d´algun revulsiu al menys en forma de canvi tàctic....

Hem d´assumir la realitat de que el sistema del CE Sabadell és molt vàlid a Segona B (sobretot en els desplaçaments), pero a Segona A és fàcilment contrarrestable per la qualitat dels equips. Aquest any només ha resultat efectiu contra Huesca i Cartagena, dos rivals de la zona baixa, jugant a la NCA i desconeixedors del sistema. Contra el Villarreal B es va tractar d´un partit boig on va decidir l´efectivitat i els partits contra Barça B, Recre i Alcorcón es van guanyar a base de disciplina defensiva i aprofitant al màxim les oportunitats. Es a dir jugant forçosament "a l´italiana", però amb millors resultats.

Jo reconec que fa el joc més vistós, però això de que SEMPRE s´hagi de sortir amb la pilota controlada en defensa, implica MOLT RISC, la defensa acaba estant en tensió i la intranquilitat es transmet a la grada. I discrepo dels comentaris que asseguren que la defensa de l´any passat era millor. Entenc que Olmo és un central "com la copa d´un pi". Redondo és un esplèndid lateral i considero també que Ramírez i Pablo Ruiz estan per sobre de Chapi Arnau i Azparren. El problema és que entre la baixa d´Agustín i la lesió de Pablo Ruiz, Toni Lao ha hagut de jugar sempre fora de la seva posició.  En quant a la no renovació de Robles des del primer moment vaig dir que era un GRAN ERROR.   A la defensa li falta jugar amb tranquilitat i això s´aconseguiria afiançant a Juanjo Ciércoles com "stopper" i flexibilitzant una mica per no dir molt la "norma inmutable" d´haver de sortir sempre amb pilota controlada encara que t´estiguin atacant 5 davanters a la vegada. 

Una altra cosa és que jo adelantaria més a Lanzarote i Aaron Bueno per "oxigenar" la davantera. El dia del Cartagena es va tindre més aquesta sensació i la veritat és que semblava haver-hi molta més "pòlvora" sobre el terreny de joc.

Es pot guanyar, empatar o perdre davant del Elche (un altre gran equip), però com  a mínim demano tres coses, INTENSITAT, CONCENTRACIO I INTELIGENCIA....si no és així, en aquest partit i els altres, no ens en sortirem....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #37 el: 04 de Desembre de 2011, 14:03:18 pm »

Entenc que Olmo és un central "com la copa d´un pi".

es podría dir que val el seu pes amb or no fa tant mal a les orelles :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #38 el: 04 de Desembre de 2011, 14:28:02 pm »
Mal moment per posar jornada económica, jo pensaba que podría ser amb algun dels 3 equips catalans, o incus Depor, Celta.. pero amb l'ELX, a les 4 de la tarda, amb televisó en directe i despres de 8 jornades sense guanyar...i que consti que jo aniré segur...
Hem tornat !

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #39 el: 04 de Desembre de 2011, 14:35:03 pm »

Entenc que Olmo és un central "com la copa d´un pi".

es podría dir que val el seu pes amb or no fa tant mal a les orelles :mmmm

Doncs precisament és una expressió que jo he sentit moltes vegades parlant coloquialment de futbol.  Fins i tot l´altra dia la vaig escoltar a la tértulia futbolera del Fèlix Monclús a Radio Marca....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.