Autor Tema: CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores  (Llegit 41039 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores
« Respondre #60 el: 04 de Desembre de 2011, 22:40:44 pm »
30 euros entre jo i la dona d'una tacada apa....com si no n'hi hagués prou q és dels mesos q més es gasta com q et fotin 30 euros q no hi contes, d veritat q a vegades és x flipar la banda d'il.luminats q dirigeix el club
però en fi, q hi farem, x partits com akets, encara q ens en fotin 4 o 5 vam pujar a segona A no?
dissabte tots a l'estadi amb la cartera plena doncs

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #61 el: 04 de Desembre de 2011, 22:52:39 pm »
Y si vamos a animarles al entreno del Sabado?? Seguramente es a las 10 en la NCA, venga va, Collona, quien se anima?

Vols dir que jugant a les quatre entrenaran a les deu?  :mmmm
Hay no! Eso era la temporada pasada que jugábamos los domingos  :ostres :ostres :ostres

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #62 el: 04 de Desembre de 2011, 22:57:02 pm »
Yo contra los equipos de nuestra liga seguria apostando por el mismo sistema de juego, ya que gracias a él estamos donde estamos, pero contra los equipos "grandes" intentaria buscar alternativas y jugar con un 4-2-3-1, quizás cambiar de sistema cada 15 dias es marear a los jugadores, no lo sé, pero lo que está claro es que hay que cambiar algo para poder sacar los partidos, también tengo claro que Carreras será fiel a su estilo de juego, pero alguna variación habrá que hacer.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #63 el: 04 de Desembre de 2011, 23:10:51 pm »
Tribuna
Socis: 20 euros
Entrada: 50 euros
Menors 12 anys: entrada gratuïta

Lateral
Socis: 15 euros
Socis Juvenil i Jubilat: 12 euros
Entrada: 25 euros
Juvenil (13-18): 20 euros

Gols
Socis: 10 euros
Socis Juvenil i Jubilat: 7 euros
Entrada: 20 euros
Juvenil (13-18): 15 euros

Vaja castanya.

Espero que els de lateral podem comprar entrades de gol per aquest partit. Si no, tocarà veure'l per televisió. Em nego a pagar més de 12€ per un partit havent pagat 230€ per 19 partits i desprès de que m'hagin augmentat un 71% el carnet en una temporada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #64 el: 04 de Desembre de 2011, 23:19:43 pm »
Menuda sobrada madre mia, ya lo de hacer pagar mas a los socios de laterla me parece un chiste malo.

Yo iré, pero me parece un autentico timo.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #65 el: 04 de Desembre de 2011, 23:34:30 pm »
Lo de las jornadas económica me parece aprovecharse de los socios, como ha muchos, pero tampoco es cosa solo de nuestro club.

Muchos club, incluso de primera, hacen las dos típicas jornadas económicas cada temporada por desgracia.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #66 el: 05 de Desembre de 2011, 13:00:52 pm »
Soy socio de lateral, si puedo ir al Gol Norte iré al partido.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #67 el: 05 de Desembre de 2011, 13:07:48 pm »
Es evidente que los que somos socios de lateral NO podemos comprar entrada de socio de gol norte, otra cosa es que lo hagas y el portero del Gol no te mire bien el carnet de socio xD

Pensándolo mejor, da igual si te lo mira o no, nuestro carnet de lateral si te pasan la pistola te niega el acceso en cualquier puerta que no sea la 7.
« Darrera modificació: 05 de Desembre de 2011, 13:12:13 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #68 el: 05 de Desembre de 2011, 13:10:04 pm »
Molts de vosaltres que segurament us esteu llegint el llibre " El Club de mi vida" o ja us el heu llegit!!

En la temporada 1959/1960, explica que es van aumentar la cuota de soci per subtituir les jornades economiques, escric textualment del llibre:

"Uno de los primeros acuerdos de la renovada directiva, fue de sustituir las jornadas económicas por un incremento de las cuotas de los socios. Así de las 300 ptas, la cuota anual pasó a 360 ptas"

Jo soc partidari d'aquest aument, gracies al llibre veig que no reclamo res nou, sino que ja s'ha fet temporadas anteriors!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #69 el: 05 de Desembre de 2011, 13:25:59 pm »
quzas digo una tonteria pero yo recuerdo que si hay jornada economica y voy con la entrada nunca me han pedido el carnet, supongo q este año tampoco.  animaros q el equipo nos necesita mas que nunca

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #70 el: 05 de Desembre de 2011, 13:47:20 pm »
no sé perq ens queixem tan si després a la Assamblea Informativa es va preguntar si volíem 2 jornades econòmiques i es va aprovar que sí per majoria absoluta. Jo ja no em queixo, simplement puc estar menys desacord amb el dia escollit per a fer la jornada econòmica però ja us dic jo que prefereixo que hi hagi 2 jornades econòmiques i escollir si vull anar al partit o no, q en aquest cas no hi aniré, a que m'apugin 30 € més el carnet de soci.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #71 el: 05 de Desembre de 2011, 13:53:16 pm »
Acollonant! Portem 8 jornades sense guanyar un trist partit, venim d'un nou bany del rival en qüestió de tres setmanes, i en lloc d'intentar aplegar més gent a l'estadi per mirar de recolzar l'equip i aixecar el vol, demanem als socis que paguin 10, 15 i 20 més, per poder anar a aquest partit! Si després tenim 3000 espectadors o inclús menys a l'estadi, que NINGU es queixi! Grandíssima la imatge que donarem a tota Espanya, davant d'un gran rival com l'Elx. Qui vegi el partit per televisió arribarà a la conclusió de que l'afició del Sabadell li ha donat l'esquena al seu equip en un moment tant important com aquest. Chapeau!
Sincreament, per portar a terme aquest nyap no ens calen ni drectors generals ni de comunicació, com deia aquell, la portera de qualsevol bloc de vivendes ho sap fer això.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat futboler7

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #72 el: 05 de Desembre de 2011, 14:45:18 pm »
este partido tenemos que ganarlo, es como una final seria muy importante romper la dinamica mala del equipo no puede ser ya 9 partidos sin ganar..todos al campo animar!! El equipo necesita confianza y para ganrse esa confianza tenemos que ganar a un elche qe lo esta haciendo genial que a cojido una dinamina buena.
Gnar significaria fin a una racha mala y para arriba  hasta llegar a nuestro objetivo PERMANENCIA!!!

APUESTO:

De Navas
ramirez olmo pablo redondo
                  juanjo
 juvenal                    arteaga
    Lanza         Baha        Piera( titular aver qe tal lo hace)

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #73 el: 05 de Desembre de 2011, 16:07:08 pm »
no sé perq ens queixem tan si després a la Assamblea Informativa es va preguntar si volíem 2 jornades econòmiques i es va aprovar que sí pe majoria absolutar. Jo ja no em queixo, simplement puc estar menys desacord amb el dia escollit per a fer la jornada econòmica però ja us dic jo que prefereixo que hi hagi 2 jornades econòmiques i escollir si vull anar al partit o no, q en aquest cas no hi aniré, a que m'apugin 30 € més el carnet de soci.

Ferni no em parlis de Majoria absoluta, pq despres anem de clubs senyors, ja sabem que sempre s'aprova per chapusa absoluta el qui ho ha vist ja sap de que parlo!!

No son formes ni maneres d' un club senyor per aprovar si es fan o no jornades economiques.

Doncs jo soc dels que penso que si em faig soci es per entrar i veure tots els partit, no tots menys dos, sino a TOTS!!
« Darrera modificació: 05 de Desembre de 2011, 16:13:36 pm per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #74 el: 05 de Desembre de 2011, 17:13:52 pm »
no sé perq ens queixem tan si després a la Assamblea Informativa es va preguntar si volíem 2 jornades econòmiques i es va aprovar que sí pe majoria absolutar. Jo ja no em queixo, simplement puc estar menys desacord amb el dia escollit per a fer la jornada econòmica però ja us dic jo que prefereixo que hi hagi 2 jornades econòmiques i escollir si vull anar al partit o no, q en aquest cas no hi aniré, a que m'apugin 30 € més el carnet de soci.

Ferni no em parlis de Majoria absoluta, pq despres anem de clubs senyors, ja sabem que sempre s'aprova per chapusa absoluta el qui ho ha vist ja sap de que parlo!!

No son formes ni maneres d' un club senyor per aprovar si es fan o no jornades economiques.

Doncs jo soc dels que penso que si em faig soci es per entrar i veure tots els partit, no tots menys dos, sino a TOTS!!
No estoy de acuerdo con lo de chapuza absoluta, creo que es una oportunidad que tenemos los socios para que nos informen de la actualidad deportiva del club y del ejercicio económico ,  cosa que al ser sociedad anónima no estan obligados a hacerlo.
Además dan la oportunidad que la gente aunque sea a "voz o mano alzada" den su opinion. Lo que dice Ferni es que la gran mayoria de la sala calla o lo aprueba, así que todas las voces discordantes que siempre opinan cuando llegan las jornadas pues ya saben, tienen una cita para cambiar este proceder en la asamblea informativa del próximo año.
Yo ya lo he dicho otras veces,  hace la tira de años que siempre nos caen 2 jornadas donde el socio se rasca el bolsillo ¿que es atípico? Seguramente no lo hacen todos los clubes o casi ninguno, pero tampoco creo que te regalen 2 entradas por socio.

Tambien he leido que no es buen momento con el Elche ya que el equipo viene en dinámica negativa, pero si no estoy equivocado la jornada económica recae en exclusiva en el socio ¿no? pues para mi es más importante y necesaria la presencia del socio en las duras que no en las maduras, aquí ya suelen acudir los eventuales.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #75 el: 05 de Desembre de 2011, 18:15:53 pm »
Hablemos de futbol.

Este sabado Elche CF, Hay que dar un puñetazo sobre la mesa y ganar. Una final.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #76 el: 05 de Desembre de 2011, 18:56:08 pm »

He leído por aquí que el Celta le dio un baño al Sabadell, y no fue tanto, lo que pasa que unos jugaban animados y a una velocidad, y los otros, a otra, aparte de que jugar con 3 defensas en Balaídos parece incongruente.

Creo que es misión del entrenador, de Lluís Carreras, darle mayor solidez defensiva al equip, aunque fuese sin renunciar al actual estilo de juego. Ya está bien de ser de golpe y porrazo, un auténtico colador en defensa. No es normal que las 10 primeras jornadas se encajasen relativamente pocos goles y ahora tantos!!!, y también se jugó contra algunos buenos equipos, tanto fuera como en casa.

El Elche, tampoco nada del otro jueves (hasta hace poco iba por la mitad de la tabla) pero con un par de c..j.s, está en gran estado de forma, animado y va segundo, y lo más probable, tampoco seguro, es que gane o al menos empate el sábado aquí en la NCA. Esperemos que no sea así, pero si sucede, habrá un poco de disgusto pero sobre todo tranquilidad, ya que sería normal teniendo en cuenta la solidez defensiva, y el estado de forma y anímico de ambos conjuntos en la actualidad.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #77 el: 05 de Desembre de 2011, 23:07:13 pm »
En la lliga de porres hay 4 resultados, y los 4 son victorias para el Sabadell!

Collona, así me gusta  :clap2

A por ellos!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #78 el: 05 de Desembre de 2011, 23:43:24 pm »
Bueno yo ya tengo mis entradas para el Sabado.

A por ellos!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #79 el: 05 de Desembre de 2011, 23:46:40 pm »
Bueno yo ya tengo mis entradas para el Sabado.

A por ellos!!!
Sabes si los socios del lateral podemos comprar para el gol norte?