Crec que tothom te una mica de raó en totes les seves exposicions,........que no estamos tan mal?......cert, es veritat, no estem tan malament, que som un equip justet i que ja sabíem que patiríem....cert, es veritat,...... que tenim lo que tenim i no hi ha més,......cert, no hi ha mes,.......que la nostra lliga es un altre i amb els equips que em jugat ultimament sabíem que poc o res pescaríem....cert, es veritat.
ARA BÉ...
Que em fet partits preocupants?...cert, i molt,.......que en alguns casos no em sigut gens competitius i amb un nivell infinitament inferior que el nostre rival?....cert, que al principi jugavem a algo i ara ens dona la sensació de que no?....cert,..... que contra el Depor vem palmar pero tothom pensava pinta bé i contra Celta i Almería també em palmat pero tothom pensa que pinta malament.......cert, que en algunes fases d´alguns partits em pensat mare meva ens poden caure 10....cert
Per tant, crec que ningú te mes raó que l´altre a l´hora de dir la seva, ni ningú es millor aficionat que l´altre per dir coses que son CERTES, tan si destaquen les bones, com si adverteixen de les dolentes.
Esperem que tot això millori, perque desde el meu punt de vista i ara diré la meva, si perdo 10 partits seguits pero jugant com a Riazor, no portaría la preocupació que porto a sobre i poso el partit del Depor com a exemple de que el rival pot ser superior i amb tota probabilitat acabarás palmant, pero hi han maneres, l´equip que va perdre a Riazor es de Segona A i el que va perdre a Balaídos i a Almería es de Segona B