Autor Tema: J-18 : Almería - CE Sabadell , Diumenge 18 de Desembre a les 19:45  (Llegit 30931 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:J-18 : Almería - CE Sabadell , Diumenge 18 de Desembre a les 19:45
« Respondre #180 el: 19 de Desembre de 2011, 19:49:33 pm »

Si el model que funciona a Segona A, sense tenir un duro, es el de l´Alcorcón, donç no anem gaire malament, pero lo preocupant, sota el meu punt de vista son aquestes ratxes que psicologicament afecten i molt, us penseu que no, us penseu que portem 24 punts, que anem bé, pero tantes jornades sense guanyar et pot fer caure en un bucle negatiu que no en surts, hi ha hagut mil.lions de casos, equips millors que el nostre que en un moment donat van caure en el pensament que no guanyaríen i no guanyaven.........T enerife, Albacete, Salamanca potser teníen fins i tot millor equip que el nostre pero van deixar de creure.

NECESITEM GUANYAR JA, tan se val el contrincant, tan se val que sigui el Valladolid, ja no es un tema dels 3 punts, es mes important que els punts.

Pels nostres collons, el Valladolid ha de palmar aquí, sigui com sigui............VISCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL :bandera

En el primer punto si no hubiéramos tenido tantos trompiezos ahora estaríamos en cabeza, circunstancia esta que no se ajusta a nuestra realidad, el comienzo fue fabuloso y dio ánimos. creíamos que eramos los mejores o estabamos dentro del grupo de los mejores, cuando la realidad es que tenemos unos de los presupuestos más bajos de la categoría, friamente no estamos tan mal como creemos, el equipo ahora no responde pero seguro que desde dentro se están buscando soluciones y se encontraran.

Sobre la obligación de ganar al Valladolid, siempre hay obligación de ganar pero, llevamos unos partidos que solamente nos enfrentamos a los gallitos de la categoría, esta no es nuestra liga, aunque siempre está la obligación de sumar, creo que aunque tengamos jugadores de 2ª"B", en la 2ª vuelta sumarémos los puntos necesarios para alcanzar el objetivo, siempre y cuando las lesiones nos respeten y los lesionados se recuperen.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #181 el: 19 de Desembre de 2011, 19:50:13 pm »

Si el model que funciona a Segona A, sense tenir un duro, es el de l´Alcorcón, donç no anem gaire malament, pero lo preocupant, sota el meu punt de vista son aquestes ratxes que psicologicament afecten i molt, us penseu que no, us penseu que portem 24 punts, que anem bé, pero tantes jornades sense guanyar et pot fer caure en un bucle negatiu que no en surts, hi ha hagut mil.lions de casos, equips millors que el nostre que en un moment donat van caure en el pensament que no guanyaríen i no guanyaven.........T enerife, Albacete, Salamanca potser teníen fins i tot millor equip que el nostre pero van deixar de creure.

NECESITEM GUANYAR JA, tan se val el contrincant, tan se val que sigui el Valladolid, ja no es un tema dels 3 punts, es mes important que els punts.

Pels nostres collons, el Valladolid ha de palmar aquí, sigui com sigui............VI SCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL :bandera

Estic d'acord que necessitem guanyar, però no ho estic tant de tant me fot al equip que sigui, prefereixo perdre amb el Valladolid i guanyar Nàstic Guadalajara alcorcón etc, doncs son els de la nostra lliga natural-ment que vull guanyar al Valladolid però aquests punts si els guanyem no ens aerveixen per rés si perdem amb el Nàstic i conte ara que parlo del Nàstic aquell cinc a zero que va ser considerat un accident ens pot fer molt però molt de mal. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #182 el: 19 de Desembre de 2011, 20:28:54 pm »
He llegit tots els comentaris i vull ser objectiu. Ahir es va donar una mala imatge, la imatge d'un equip de carn de Segona B. Val que era l'Almeria i no és de la nostra lliga, però és alarmant el baixon que ha donat l'equip del principa a ara físic, mental, sistema de joc i dóna la sensació que ells ara mateix no saben a que jugen.
Per a mi l'objectiu sempre ha estat la permanència res més, ara ja la veig en perill. Al mercat d'hivern poques coses bones pots fitxar, però en el nostre cas tant la directiva com el cos tècnic aquestes vacances han de fer una profunda reflexió i jugarse-la com a mímin hem dos fixatges de 2ª A un al mitg camp i l'altre a la devantera, ja que a la defensa amb la tornada d'Agustin llevat de les errades que ens estan costan partits podem tirar fent retocs,  per intentar no perdre la categoria que seria catastròfic per la nostre estimada entitat. Sense això ho veig francament difícil.
Vull tenir un fil d'esperança, ara mateix amb costa tenir-la, que la situació una vegada tornem a tenir una victòria i juguem ambs els de la nostre lliga la situació s'anirà posant millor.
Tenin en compte les lesions s'ha de veure que l'equip és molt just per transitar per a la 2ª A i ara mateix volem molt a ras de terra i ens podem estrellar. La segona volta serà molt dura. Espero que l'equp, cos tècnic i directiva prenguin bona nota.

Bones Festes a tothom i VISCA EL NOSTRE SABADELL. :wave: :wave:   

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #183 el: 19 de Desembre de 2011, 22:49:37 pm »
Tornant al tema us diré q no estic d'acord amb gairebé cap de les opinions q llegeixo. Hi ha un conjunt de foreros q volen "ocultar" la mala imatge q estem donant en els últims partits, un altre conjunt q intenten justificar la nostra situació amb comentaris com q ja sabíem el q ens trobaríem i q si ens salvem seria una grandíssim sorpresa. Perdoneu q us digui, però portem molts anys diambulant per 2ª B i queixant-nos d q no estàvem a la categoria q ens pertocava, i ara resulta q tornem a 2ª A i ens autoproclamem com a ventafocs de la categoria. En q quedem? Sóm equip de 2ª o no sóm equip de 2ª Divisió? Jo potser estic equivocat però em nego a pensar q equips com GUADALAJARA, ALCORCÓN,ALCOIÀ, CARTAGENA, ÒSCA o si em forceu el mateix VILLARREAL B poden jugar a 2ª Divisió i nosaltres no? Actualment estem donant una imatge bastant pitjor q la q donen aquests equips, però realment nosaltres sóm pitjors q ells? Jo vull pensar q no, i em baso amb el q vaig veure durant les primeres jornades de lliga, potser era un miratge i realment el Sabadell real és el d'ara.

Parleu de males ratxes, o de mal moment d l'equip. Un mal moment o mala ratxa seria perdre 2-3 partits seguits i no pas portar 1/4 de temporada jugant com una autèntica banda com em fet en aquests partits:

- GUADALAJARA
-TARRAGONA
- CORDOBA
- VIGO
- ALMERIA

i fixeu-vos q no vull parlar del partit amb l'Alcoià on es va salvar un punt d miracle, el partit amb l'Elx on vam salvar un punt tb de miracle i sense xutar CAP VEGADA A PORTA o del partit a Girona on tampoc és q fèssim gaire cosa. En l'únic partit d lliga en els últims 2 mesos on em donat una mica la cara a sigut contra el Murcia on sí q realment vam deixar escapar 2 punts. La resta han sigut partits horribles i nefastos.

D'altres parleu de q estem passant el "Tourmalet", no us sembla q hi han molts Tourmalets en aquesta lliga? Si ara ens queixem d'això no sé q passarà quan a la jornada 26 rebem al Depor, la 27 anem a camp de l'Hércules, la 28 vé el  Barça B, la 29 anem a Huelva i la 30 anem a Alcorcón.... sincerament, si tenim tanta por potser si q més val q ens tornin a 2ª B a jugar a camp de l'Oriola....

Resumint, ja nohi crec amb males ratxes, ni amb l'excusa de les lesions, ni del cansanci. Crec q tenim un problema el qual només el pot solucionar la Junta Directiva amb fitxatges, el cos tècnic canviant la mentalitat dels jugadors i el preparador físic evitant possibles lesions absurdes.

Desconnectat simelo05

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #184 el: 20 de Desembre de 2011, 00:13:48 am »
A mi me fastidia como a muchos que no ganemos en las ultimas 10 jornadas pero estar en mitad de la tabla como estamos con esta racha tan mala tampoco esta tan mal que se tiene que mejorar sin duda pero la ilusión de poder sentarme un domingo a las 19.45 con este frio que hace y poder ver a mi Sabadell contra todo un Almeria y en canal liga no tiene precio y esperando al siguiente partido en la Creu Alta a un Valladolid no a un Gandia o Ontinyent con todos mis respetos hacia ellos, sabemos que vamos a sufrir pero es nuestro pan de cada año asi que no nos pilla de nuevas yo creo que nos salvaremos seguro porque hay calidad sufiente asi que a confiar en este equipo que es el que nos devolvio la ilusión FELIZ NAVIDAD A TODOS Y NOS VEMOS EN LA CREU ALTA EN 2012 :pilotasso :scut :nadal1 :nadal1 :nadal1 :nadal1 :nadal1 :nadal1

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #185 el: 20 de Desembre de 2011, 08:12:16 am »
Que no us embauquin, que no estamos tan mal ¡¡¡ Al loro !!!, ¡¡¡ Al loro !!! ¡¡ Que no estamos tan mal !!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #186 el: 20 de Desembre de 2011, 09:06:54 am »
tenemos un calendario que ahora cuando dé inicio la segunda vuelta hemos de espabilar y ganar todo lo que podamos, igual que hemos hecho en esta primera vuelta, es decir, coger colchón para cuando en la recta final nos llegue de nuevo este conocido tourmalet, casi todos estos equipos se jugarán estar en zonas de ascenso y podriamos salir muy malparados. Por ahí pasa la clave, eso y no perder con los de la zona baja.

@javi_gt86

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #187 el: 20 de Desembre de 2011, 12:12:51 pm »

Crec que tothom te una mica de raó en totes les seves exposicions,........que no estamos tan mal?......cert, es veritat, no estem tan malament, que som un equip justet i que ja sabíem que patiríem....cert, es veritat,...... que tenim lo que tenim i no hi ha més,......cert, no hi ha mes,.......que la nostra lliga es un altre i amb els equips que em jugat ultimament sabíem que poc o res pescaríem....cert, es veritat.
ARA BÉ...
Que em fet partits preocupants?...cert, i molt,.......que en alguns casos no em sigut gens competitius i amb un nivell infinitament inferior que el nostre rival?....cert, que al principi jugavem a algo i ara ens dona la sensació de que no?....cert,..... que contra el Depor vem palmar pero tothom pensava pinta bé i contra Celta i Almería també em palmat pero tothom pensa que pinta malament.......cert, que en algunes fases d´alguns partits em pensat mare meva ens poden caure 10....cert

Per tant, crec que ningú te mes raó que l´altre a l´hora de dir la seva, ni ningú es millor aficionat que l´altre per dir coses que son CERTES, tan si destaquen les bones, com si adverteixen de les dolentes.

Esperem que tot això millori, perque desde el meu punt de vista i ara diré la meva, si perdo 10 partits seguits pero jugant com a Riazor, no portaría la preocupació que porto a sobre i poso el partit del Depor com a exemple de que el rival pot ser superior i amb tota probabilitat acabarás palmant, pero hi han maneres, l´equip que va perdre a Riazor es de Segona A i el que va perdre a Balaídos i a Almería es de Segona B
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres