Autor Tema: 8 de desembre de 1990  (Llegit 893 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
8 de desembre de 1990
« el: 04 de Desembre de 2011, 08:59:19 am »
 :scut

Llegeixo al blog del Adriá Arroyo la data fatidica del 8 de desembre de 1990 quant una furgoneta de la Policia Nacional anava a la Nova Creu Alta a fer els seus serveis al partit que tenia de jugar contra el Màlaga partit que va ser televisat ho poso aqui per que apart de que per un minut jo no vaig ser una víctima del atemptat un minut abans vaig passar per alla mateix era la meva ruta per anar al camp la mateixa dels policies, doncs sembla que per els mitjans informatius aquest atemptat no hages existit, pràcticament no es ni al google,( o no ho ser buscar)

Lleigiu l'article que per a mi es molt interesant:http://adrianarroyo.cesabadell.com/la-malaurada-relacio-entre-eta-i-el-sabadell/

Al cap d'uns dies es va fer un partit homenatge emtre el Centre d'esports i una selecció de jugadors del Barça i L'espanyol del que os deixo dues fotos
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
Re:8 de desembre de 1990
« Respondre #1 el: 04 de Desembre de 2011, 16:04:12 pm »
Aqui os dejo la entrada del partido...
http://arlekinado.blogspot.com/2009/09/homenaje-pro-victimas-del-terrorismo.html

Malos recuerdos!!!
Millor Seguidor

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #2 el: 05 de Desembre de 2011, 13:45:41 pm »
I parlant sobre ETA, jo mateix vaig salvar la vida a Hipercor gràcies al famós partit de la repetició.

Cada divendres, més o menys a l'hora de l'atemptat jo anava a comprar a l'Hipercor amb el meu avi, que vivia a deu minuts caminant. Aquell divendres, peró, hi havia el famós partit de la repetició que es va jugar hores després de l'atemptat d'Hipercor.

Sort que ETA ja no és el que era i que ara sembla ser que optaran pel camí polític. I ojo, que a molts els fa més por el camí polític que el violent.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 05 de Desembre de 2011, 23:29:24 pm »
el pare d'un amic meu  gustavo va perdre el seu pare en aquell atentat, el pobre home era un bon policia  i seguidor del sabadell
sempre amb l'equip sobretot quan perdem