Autor Tema: Devolució loteria de Nadal del CE Sabadell  (Llegit 1334 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Devolució loteria de Nadal del CE Sabadell
« el: 28 de Desembre de 2011, 18:35:55 pm »
Com molts sabreu, la loteria del CE Sabadell va ser afortunada amb un reintegrament de la loteria de Nadal, al acabar un dels números del club en 8, a l'igual que el premi de la grossa.

Per el que he vist es pot anar a cobrar la devolució a partir del dia 7 de Gener, però us volia demanar que no anéssiu a recollir la devolució, si son pocs calés.

He fet molts anys loteria per l'equip de futbol-7 que portava i quan hi havia una devolució, aquesta és per la entitat que fa els números, en aquest cas seria per al CE Sabadell.

Espero que molta gent s'animi a fer el mateix, i el nostre club tindrà uns ingressos extres per quadrar el pressupost d'aquesta temporada. Normalment s'abandona el 10% de les devolucions de la loteria venguda, però estic segur que nosaltres som una afició com cal i el club podrà rebre a l'hora de la liquidació més d'aquest 10%.  :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8814
Re:Devolució loteria de Nadal del CE Sabadell
« Respondre #1 el: 28 de Desembre de 2011, 20:11:14 pm »
Com molts sabreu, la loteria del CE Sabadell va ser afortunada amb un reintegrament de la loteria de Nadal, al acabar un dels números del club en 8, a l'igual que el premi de la grossa.

Per el que he vist es pot anar a cobrar la devolució a partir del dia 7 de Gener, però us volia demanar que no anéssiu a recollir la devolució, si son pocs calés.

He fet molts anys loteria per l'equip de futbol-7 que portava i quan hi havia una devolució, aquesta és per la entitat que fa els números, en aquest cas seria per al CE Sabadell.

Espero que molta gent s'animi a fer el mateix, i el nostre club tindrà uns ingressos extres per quadrar el pressupost d'aquesta temporada. Normalment s'abandona el 10% de les devolucions de la loteria venguda, però estic segur que nosaltres som una afició com cal i el club podrà rebre a l'hora de la liquidació més d'aquest 10%.  :ok

Molt bona iniciativa Birrero. :clap
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 28 de Desembre de 2011, 20:13:49 pm »
Jo, al igual que va passar fa 2 anys, no aniré a "cobrar" aquesta devoluvió dels números que tinc.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #3 el: 28 de Desembre de 2011, 22:40:41 pm »
Estic d'acord birrero!
Jo normalment quan és una entitat esportiva modesta, i és només la devolució, no les acostumo a cobrar. En aquest cas si és el CE Sabadell tinc clar que no ho faré. De totes formes entenc també  als que facin el contrari, ja que ja van col·laborar amb la compra de la mateixa.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #4 el: 30 de Desembre de 2011, 15:01:18 pm »
jo no niré a cobrar els 4 eurets d devolució, però tampoc crec apropiat que la gent q no van voler ajudar al club en la jornada economica contra l'elx, ara diguin q s'ha d'ajudar al club amb petites quantitats d devolucio d loteria...si s'ha d'ajudar al club, se l'ha d'ajudar sempre q es pugui, en jornades economikes i en devolucions de loteria

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #5 el: 31 de Desembre de 2011, 22:20:11 pm »
Yo pague 2 entradas contra el elxe y ademas no ire a cobrar la loteria asi que espero que con esos 22 eurazos traigan algun fichaje de garantias en este mercado de invierno que empieza en un par de orejas.

feliz año arlequinados!