Autor Tema: Jornada 21 C.E.Sabadell - Las Palmas (Dissabte 21.01.2012 18:00h)  (Llegit 20849 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 21 C.E.Sabadell - Las Palmas (Dissabte 21.01.2012 18:00h)
« Respondre #100 el: 21 de Gener de 2012, 21:31:58 pm »
Bien, leo y me sorprendo por los comentarios de los que han estado en el campo, resulta que el equipo ha jugado como nunca y al final resulta que no gana, como casi siempre o mejor decir desde hace DOCE PARTIDOS que no se gana y eso es dar mucha ventaja a los rivales, por otro lado, me pueden explicar que es lo que tiene que hacer el equipo para ganar, porque jugando bien y contra un equipo con diez jugadores tampoco parece la difinitiva.

Se a jugado muy bién, incluso si llegas a ver como Bermudo con una sangre fría total se a puesto a regatear en defensa.... algo q no había visto nunca jeje, incluso Florián a estado fino.
Sigue faltando pegada, no puede ser q necesitemos llegar 25 veces y sacar montón de córners y tan solo consigamos un gol y de rebote.

Por cierto, han habido mas incidentes en la calle o algo? Q dentro del campo al final a habido un poco de follón entre los impresentables q estaban en la parte de abajo de la afición del Las Palmas VS HHVV. Lamentable sobretodo los Mossos de Esquadra q han hecho acto de presencia 5 minutos dsp de q empezara el follón, suerte q estamos en un campo tranquilo si no algún día podría haber alguna desgracia con este cuerpo policial d x medio...
« Darrera modificació: 21 de Gener de 2012, 21:35:07 pm per FerniSBD »

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #101 el: 21 de Gener de 2012, 21:34:01 pm »
Fins ara l'únic equip que he vist molt superior al nostre va ser el Córdoba, avui Las Palmas no ha fet res de res, sí seguim donant-li confiança a Carreras algún dia tornarem on mereixem, a primera.
Aquest any es per mantindre'ns a 2ª i els anys posteriors ja veure'm, no demanem miracles.
Els crítics sempre carregueu contra els mateixos que sí Juve, que sí Florian, que si Songo'o, que sí Baha i de Bermudo ningú diu res o que?, avui ha disposat de tota la seva banda lliure per fer el que vulgues i no ha fet un p**o centre en condicions, però bè un mal dia el te qualsevol.

Endavant Sabadell.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #102 el: 21 de Gener de 2012, 21:37:44 pm »
sólo como dato orientativo, suponiendo que las salvación esté en 50 puntos, cuantos puntos necesitan los equipos para salvarse?

CE SABADELL   25 puntos
ALCOYANO       27 puntos
CARTAGENA     30 puntos
VILLAREAL B    31 puntos
HUESCA          32 puntos
GIRONA          33 puntos
NASTIC           34 puntos

no incluyo Xerez y Barça B que juegan mañana entre ellos

realmente creemos que van a hacer todos estos equipos toda esa cantidad de puntos en la segunda vuelta? y todos?

pensemos en estos datos, y esto si solo pensamos que equipos que ahora tienen 2 ó 3 puntos más que nosotros ahora como Recre y Guadalajara sólo van para arriba, que a lo mejor también entran en la lucha por no descender otra vez.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #103 el: 21 de Gener de 2012, 21:38:01 pm »
Bien, leo y me sorprendo por los comentarios de los que han estado en el campo, resulta que el equipo ha jugado como nunca y al final resulta que no gana, como casi siempre o mejor decir desde hace DOCE PARTIDOS que no se gana y eso es dar mucha ventaja a los rivales, por otro lado, me pueden explicar que es lo que tiene que hacer el equipo para ganar, porque jugando bien y contra un equipo con diez jugadores tampoco parece la difinitiva.

Se a jugado muy bién, incluso si llegas a ver como Bermudo con una sangre fría total se a puesto a regatear en defensa.... algo q no había visto nunca jeje, incluso Florián a estado fino.
Sigue faltando pegada, no puede ser q necesitemos llegar 25 veces y sacar montón de córners y tan solo consigamos un gol y de rebote.

La esperanza entonces es que haya un cambio mayor en todos los sentidos, más actitud, más implicación, más trabajo y dedicación en el resto del campeonato que queda, espero que no sea demasiado tarde y que nos de tiempo a consolidar al equipo en 2ª"A", porque por lo visto y oído todavía nos queda mucho trabajo por delante, esta es una categoría que no basta con jugar bien, hay que poner algo más.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #104 el: 21 de Gener de 2012, 21:41:40 pm »
aviam, ni hem fet un partidàs ni ho hem passat malament, pq la UD las palmas es un ekip justet justet, avui era el dia de tornar a guanyar, el veia força assequible
x altra banda, no pot ser q ens posem en plan amarrategui al min25 de la segona, si recules fes-ho els ultims 5 minuts, no els ultims 20, q ells alguna en tindran si reculem i pot passar lo q ha acabat passant
oscar ramirez es molt polivalent, pero tenint a piera (q nomes fa q jugar ratets), aaron bueno i no se si contar alex cruz, pq posem un lateral d extrem?

ara començarem la segona volta, i amb lo q apretaran els ekips de baix, molt hauran d cambiar les coses x sumar 25 punts mes, ja q els hauriem d sumar ara contra els ekips teoricament fluixos, i no es q anem llançats ni de joc ni de moral com x aconseguirho...no podem comptar amb molts punts a la part final del campionat, aixi q o espavilem o em veig jugant l'any q ve contra l'huracan...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #105 el: 21 de Gener de 2012, 21:42:00 pm »
No ha jugado como nunca, no ha sido un juego al nivel del Hércules o la segunda parte de Riazor, pero para mi hoy hemos vuelto a ser un equipo serio, compacto atras, con llegadas al área contraria. Está claro que si no ganamos al final seguiremos bajando puestos pero la sensación de hoy no es para estar pesimistas. Es mi opinión.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #106 el: 21 de Gener de 2012, 21:47:15 pm »
Fins ara l'únic equip que he vist molt superior al nostre va ser el Córdoba, avui Las Palmas no ha fet res de res, sí seguim donant-li confiança a Carreras algún dia tornarem on mereixem, a primera.
Aquest any es per mantindre'ns a 2ª i els anys posteriors ja veure'm, no demanem miracles.
Els crítics sempre carregueu contra els mateixos que sí Juve, que sí Florian, que si Songo'o, que sí Baha i de Bermudo ningú diu res o que?, avui ha disposat de tota la seva banda lliure per fer el que vulgues i no ha fet un p**o centre en condicions, però bè un mal dia el te qualsevol.

Endavant Sabadell.
Bermudo es de los "favoritos" del fórum pues no le dan palos al pobre.
Pero hoy yo creo que ha sido de los más destacados ¿no?, para mi ha estado mejor que Toni Lao en el otro lateral.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #107 el: 21 de Gener de 2012, 21:50:18 pm »
 :scut :bandera :bandera :bandera

Ara tenim vint-i-cinc punts si aquests punts els haguéssim aconseguit d'una manera mes regular ara estaria'm molt contens doncs hauriem aconseguit la meitat del objectiu dels cinquanta punts, però com que la majoria de punts es varen fer a les primeres jornades  ens agafat un nerviosisme al veure que últimament no traiem els partits endavant, cal confiar que patint molt podrem salvar la categoria, jugant com avui o crec segur, això si s'hauran d'anant fent retocs al equip. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #108 el: 21 de Gener de 2012, 22:35:53 pm »
No ha jugado como nunca, no ha sido un juego al nivel del Hércules o la segunda parte de Riazor, pero para mi hoy hemos vuelto a ser un equipo serio, compacto atras, con llegadas al área contraria. Está claro que si no ganamos al final seguiremos bajando puestos pero la sensación de hoy no es para estar pesimistas. Es mi opinión.

Bueno, te voy hacer caso, aunque hoy veía como todos los tres puntos en nuestro casillero y, al final no fue así, esperemos comenzar la segunda vuelta con un triunfo ante el Xerez y que cambie nuestra trayectoria para bien.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #109 el: 21 de Gener de 2012, 23:16:26 pm »
 :scut :bandera :bandera

Unes imatges del partit per aquells que no heu estat al estadi

Sabadell-las Palmas  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #110 el: 21 de Gener de 2012, 23:40:20 pm »
Llevo muchos años siendo del Sabadell, es mi primer equipo por delante de todos, defiendo al equipo a muerte en todo, pero si hay algo que no me ha gustado en todos estos años es alguna parte de la afición.

En todos los años que he sido aficionado del Sabadell, siempre hay una parte de la afición, muchos por el foro, que tienen necesidad de criticar siempre, y de hundir al equipo uno por uno.
Ha pasado con Juvenal, con Baha, más atrás con Áxel Vizuete, y ahora que vamos a ir a por De Navas y Carreras también? De Navas acompañado de Isaac Cuenca nos dieron la mitad del ascenso, muchos decíais que De Navas era portero de primera, y hoy porque le hayan marcado en el 90 ya hay que poner a Mackay (que no tengo nada contra él, es más me encanta como portero), pero de Navas sige siendo el mismo porterazo que ha sido siempre, el que muchas veces nos ha salvado y nos seguirá salvando, y el gol es mucho más cagada de la defensa que suya, el simplemente se queda a media salida.

Y yo voy a seguir apoyando a Carreras, alomejor el estilo de juego que le gusta no es el más apropiado para la categoría, pero el ya se ha adaptado, y ahora no jugamos ni mucho menos como jugabamos al principio, nuestro estilo de juego a cambiado bastante respecto a principio de temporada, lo que algunos no se han dado cuenta. Y yo apoyo al 100% jugar así, si jugamos como juegan el 90 % de los equipos de 2ª tenemos todas las de perder, ya que todos los equipos son superior en jugadores, si queremos mantenernos tenemos que jugar diferente y sorprender.

Lo dicho, todo y que dicen que somos una de las mejores aficiones, veo una afición muy injusta, y del tema de animar ya ni hablo, porque se oían más a los de Las Palmas que a nosotros, pero es lo que tiene tener muchos aficionados que simplemente se han unido de repente en la fiesta de estar en Segunda. Menos mal que por otra parte hay una sección de la afición que se comporta, que coincide que son los que llevan más tiempo detrás de este Sabadell, y ya saben de lo que va la cosa y valoran estar donde estamos.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #111 el: 21 de Gener de 2012, 23:45:22 pm »
Yo me he dado cuenta de eso, hoy pegabamos muchos patadone arriba, no hemos cedido ni un solo pase en defensa por arriesgar,  y a mi pablo y olmo me han dado una seguridad tremenda...

Esque en general no le puedo achacar nada al equipo. A mi me **** que nos empaten de esa manera tan injusta pero jamas entenderé como puede cambiar tanto la percepcion de la gente de ganar en el 90 a que te empaten en el 92. Si hubieramos acabado ganando seriamos la ***** y como nos han empatado injustamente ya tenemos que echar a los jugadores.

Pues a mi nada me quita que estos jugadores se han partido la jeta por nuestros colores y han jugado un partidazo. Nos hayan empatado o no.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #112 el: 22 de Gener de 2012, 00:18:19 am »
No os hagais mala sangre. El partido de hoy ha sido un partidazo empatado injustisimamente. Yo he sido critico cuando he tenido que serlo pero hoy nos hemo dejado los h****s y lo del gol ha sido una cagada individual de de navas. Es asi, hemos juado muy bien... no digais tonerias los que no habeis visto el partido

Menos mal, pensaba que era el único que pensaba así, leyendo comentarios que piden dimisiones, que nos consideran carne de Segunda B y demás lindezas, cuando hemos podido ganar 2 o 3 a cero y solo lo ha evitado ese gafe que seguimos arrastrando. Que una cosa es que Florian falle un 1 contra 1, otra que el portero se encuentre con el segundo, y demás ocasiones que en condiciones normales entran.

Lo de De Navas debe ser una broma de mal gusto. Empezamos a contar los puntos que ha salvado (Xerez, Recre, Alcorcón..) y hasta me entra la risa floja leyendo que es un portero justito para Segunda o que debe irse al banquillo. ¿Pero estamos de broma o que?

Desconnectat sempresbd

• Infantil
  • Missatges: 107
« Respondre #113 el: 22 de Gener de 2012, 00:22:15 am »
Avui crec que tots han estat a gran nivell, i l'únic que ha fallat avui és el què ens salva moltes vegades, així que res a dir. Molt bé Antonio Hidalgo, ens dona el criteri al mig del camp que li faltava a l'equip i també molt bé avui Florián, molt participatiu i a més avui amb detalls tècnics molt bons...llàstima de la què ha fallat sol, però és què si fos un autèntic killer no estaria amb nosaltres!! Las Palmas possiblement el pitjor equip què ha passat per la Creu Alta.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #114 el: 22 de Gener de 2012, 00:25:52 am »
Ah, y por cierto, todavía me sorprendo leyendo los comentarios sobre que Bermudo no ha puesto un centro en condiciones. A estas alturas, ¿todavía no os habéis dado cuenta que la faceta ofensiva de Bermudo es discretísima, por no decir nula? No se, basta con ver la autopista que tenia en Montilivi y el poco provecho que sacó.
Nada nuevo pues, si hablamos de Bermudo. Bien en labores defensivas, y poco más.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #115 el: 22 de Gener de 2012, 02:02:09 am »
:scut :bandera :bandera :bandera

Ara tenim vint-i-cinc punts si aquests punts els haguéssim aconseguit d'una manera mes regular ara estaria'm molt contens doncs hauriem aconseguit la meitat del objectiu dels cinquanta punts, però com que la majoria de punts es varen fer a les primeres jornades  ens agafat un nerviosisme al veure que últimament no traiem els partits endavant, cal confiar que patint molt podrem salvar la categoria, jugant com avui o crec segur, això si s'hauran d'anant fent retocs al equip. :mmmm
Totalment d'acord amb el que comentes, de fet abans de començar la lliga, jo ja hagués signat aconsseguir els 25 punts a meitat de lliga, però el fet de no guanyar un sol partit en els darrers 13 últims desmoralitza a més de un, a veure si poguéssim aconsseguir un davanter que estigui fí davant de porteria al costat de florian que està una mica sol ( amb el Baha vaig perdent la confiança ) , tot i que això potser és demanar massa la directiva hauria de fer un esforç, perqué ha costat moltíssim retornar a segona A i s'ha de mantenir sigui com sigui.
I en la meva opinió, a  De Navas de sota la porteria ni tocar-lo, perquè és dels millors tot i que les sortides no és gaire lo seu.
A veure si ens en sortim companys  :bandera
« Darrera modificació: 22 de Gener de 2012, 02:15:22 am per visi »
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #116 el: 22 de Gener de 2012, 06:50:07 am »
 uffffffffffffffffff fffffffffffffff  a buen entendedor pocas palabras bastan!!!!

año 2007 sabadell-alzira por poner uno............ año 2012 sabadell-las palmas liga adelante.

ara mes que mai a mort amb l'equip !!!!!!! els demes sobren!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #117 el: 22 de Gener de 2012, 06:54:47 am »
aaah y otra cosa criticar a de navas es ser antiarlequinado sisi lo que digo, alguno de  los criticones que se an apuntado al carro de la segunda a y estais criticando a de navas estavais detras de la porteria del lluis sitjar cuando se paro unos pocos penaltis?? cuantos puntos a dado de navas??????  vamos de navas eres el mejor!!!! gracias por todas tus gran paradas
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #118 el: 22 de Gener de 2012, 10:41:00 am »
No trobo cap motiu per a deixar a la banqueta a De Navas, cada setmana ens salva de q ens fotin un parell o 3 de gols més dels q ens marquen (ahir potser no va ser gaire el seu dia però a Sória en va tornar a treure algunes d'importants) + segueixo pensant q és el jugador q més malament ho està passant amb la mala ratxa de resultats de l'equip, la seva cara quan acaben els partits ho demostra.
Assentar-lo a la banqueta en un moment tan complicat seria enfonsar-lo a ell hi ha la seva carrera, com si fos el culpable de la nostra situació.

Aquest equip ara mateix té 5 jugadors fixes per a ser titulars en TOTS els partits: DE NAVAS, OLMO, PABLO RUIZ, HIDALGO i LANZAROTE.  Els 6 restants s'han d'anar combinant i es poden fer proves vàries.

Tema afició jo no vaig veure un nivell tan baix d'animació com diuen alguns, està clar q l'afició anima en funció de com va el partit , i ahir crec q en general la gent va estar força bé (gol nord, gol sud i lateral).
Els del Las Palmas només els vaig sentir en 2-3 minuts de partit quan tenien alguna bona ocasió i para de comptar. Per cert, veient el seu comportament entenc el perq el guardia que ens vigilava a Sória em va dir que l'afició del Sabadell era amb diferència la més educada que havia passat per aquell camp amb MOOOOOOOOOLT de temps. Ahir els de Las Palmas saltant al camp quan van marcar, increpant als nostres jugadors en cada córner q sacaven i encarant-se amb els HHVV, una afició de barri baix total.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #119 el: 22 de Gener de 2012, 11:02:21 am »
Ahir no vaig voler escriure per que estava molt calent. Molt.

Ahir els nostres jugadors es varen deixar els collons sobre el camp.  :clap Realment van fer un bon partit, sobretot en tasques defensives, de recuperació i de creació de joc, la llàstima que no es va poder plasmar aquesta superioritat (sobretot la de la primera part) en el marcador i al final ens la van clavar.

El problema va venir quan al minut 80 ja ens vàrem acular massa, quan es varen quedar ells amb 10 desprès d'una intel·ligentíssima jugada de Samuel, però enlloc de creixe'ns ens vàrem *****, i la olor a por per guanyar es va començar a estendre per grada i gespa, es notava. Aquesta ansietat ens la hem de treure tots, grada, jugadors i banqueta.

Crec també que l'últim canvi no va ser encertat. Suposo que la idea era treure a Álex Cruz o Aarón Bueno per Ramírez, però amb el canvi que va demanar Florian, es va haver de canviar el patró de joc. Crec que si hagués entrat Álex Cruz per Florian, s'hagués guanyat rapidesa i no s'hagués aculat tant a l'equip, per que la joventut d'aquest jugador hagués empès a part de l'equip endavant.

Florian, va fallar un 1 contra 1 a la segona part que hagués sigut el 2-0. Florian va començar el partit TOCAT, i va jugar per que no teníem cap més davanter. A partir del minut 30 si algú es va fixar, es va tocar uns quants cops el turmell esquerre, ja que suposo que es deuria començar a notar tocat de veritat, i va haver de demanar el canvi. Tots sabem que és un davanter suplent per Segona A, però ningú pot discutir que li fot ganes i a més ahir, es va sacrificar per a l'equip.

Xerez, 1 puntet. Recre, 2 puntets. Alcorcón, 2 puntet... 5 puntets com a mínim que ens ha salvat aquesta temporada ja De Navas, ahir el gol és errada del mig camp, per acular-se tant en el propi camp, de la defensa per no treure-la i de De Navas, per sortir fora de temps, però no oblidem que ens ha salvat aquests 5 punts i golejades vergonyoses com la que ens podia haver caigut a Vigo.

25 punts, 6 per sobre el descens, meitat de Lliga i meitat de punts per a la salvació. Hem vingut a patir, senyors, que som el CE Sabadell, hòstia!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...