Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: BLANC-I-BLAU en 04 de de 2012, 14:34:40 pmCita de: visi en 04 de de 2012, 10:20:43 amA la jornada 27 vaig posar que perderiem per 1-0 però no sé que deu haver passat perque el pronòstic està clar que no apareix entre els demès, que hi farem.Sí estàs segur de que és així, comenta-ho al webteam....No val la pena company, tampoc passa res, és un joc, seria buscar feina al webteam i ja en tenen prou
Cita de: visi en 04 de de 2012, 10:20:43 amA la jornada 27 vaig posar que perderiem per 1-0 però no sé que deu haver passat perque el pronòstic està clar que no apareix entre els demès, que hi farem.Sí estàs segur de que és així, comenta-ho al webteam....
A la jornada 27 vaig posar que perderiem per 1-0 però no sé que deu haver passat perque el pronòstic està clar que no apareix entre els demès, que hi farem.
Cita de: visi en 04 de de 2012, 16:35:23 pmCita de: BLANC-I-BLAU en 04 de de 2012, 14:34:40 pmCita de: visi en 04 de de 2012, 10:20:43 amA la jornada 27 vaig posar que perderiem per 1-0 però no sé que deu haver passat perque el pronòstic està clar que no apareix entre els demès, que hi farem.Sí estàs segur de que és així, comenta-ho al webteam....No val la pena company, tampoc passa res, és un joc, seria buscar feina al webteam i ja en tenen prou Darle los puntos.
Hola Blanc-i-Blau diez minutos antes del partido y ya desde el campo pronostique un dos dos, quiza no aparezca en el post pero a mi en en móvil me sale. Merci y perdona por ponerlo tan tarde.