Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: Antonio Recio en 13 de Febrer de 2012, 18:07:12 pmBoníssim partit amb una clara dominació del partit, ells casi que no van rascar bola, el Dissabte va ser dels dies que més content he sortit del camp, a més ho vaig veure amb 3 molt bons amics, que també van disfrutar!Per cert, això que dieu de la " nostre" lliga em sembla una tonteria, Segona divisió som 22 equips, i cada equip hi està per diferents circumstancies, quan juguem contra el Deportivo es de la nostre lliga, la Segona Divisió, no crec que hi hagi tanta diferencia!Antonio, l´expressió "de la nostra lliga" fa referencia a qui te el mateix objectiu al campionat, es a dir, en una lliga com la de Segona Divisió, hi han 22 equips, que evidentment forman part de la mateixa lliga, pero hi han entre 8 i 10 equips que lluiten per pujar a 1ª (fan la seva lliga) uns 8 i 10 equips que lluiten per la permanencia (fan la seva altre lliga particular) son argots del futbol, al igual que dir "cancerbero" al porter o "robar-li la cartera" cuan li prenen la pilota, "agafar la matricula" cuan l´arbitre es queda amb una jugador etc... son paraules i/o frases que volen dir coses diferents al seu significat real...
Boníssim partit amb una clara dominació del partit, ells casi que no van rascar bola, el Dissabte va ser dels dies que més content he sortit del camp, a més ho vaig veure amb 3 molt bons amics, que també van disfrutar!Per cert, això que dieu de la " nostre" lliga em sembla una tonteria, Segona divisió som 22 equips, i cada equip hi està per diferents circumstancies, quan juguem contra el Deportivo es de la nostre lliga, la Segona Divisió, no crec que hi hagi tanta diferencia!