Autor Tema: J 25 Cartagena- C.E. Sabadell dissabte 18 de Febrer  (Llegit 20916 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
  • Gènere: Masculí
Re:J 25 Cartagena- C.E. Sabadell dissabte 18 de Febrer
« Respondre #100 el: 18 de Febrer de 2012, 19:53:50 pm »
:scut :bandera :bandera
Aquests partits son els que s'han d'anar a guanyar, son els que ens poden donar la salvació o fotre avall en fi el Carreras sabrà el que fa, dic jo i el dissabte el Depor  :mmmm
es que acaso es mentira a salido al empate y al final esto se paga

es que estos puntos eran vitales para lo que viene ahora depor y hercules j**** habrir ya lo ojos .

Nota de Moderador: Faltes de respecte e insults, no estan permesos en aquest fòrum.
De pas, et convido a llegir-te les NORMES DEL FÒRUM: Normes del fòrum
« Darrera modificació: 18 de Febrer de 2012, 19:56:50 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
« Respondre #101 el: 18 de Febrer de 2012, 20:02:08 pm »
Home nois, tranquils que nomes es una derrota, despres de quatre partits sensa perdre, no passa res, no els podiem guanyar tots, ara toca guanyar la setmana que ve contra el Depor. I perque no? :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims

Desconnectat juane

• Infantil
« Respondre #102 el: 18 de Febrer de 2012, 20:02:29 pm »
si esto es criticar pasar por aqui haber que opinais  ---

Nota del Moderador: Segon avís, llegeix-te les normes del fòrum per que tampoc està permès l'SPAM. De pas dir-te que una cosa son crítiques i l'altre faltes de respecte. A més, si vas acceptar entrar en aquest fòrum vas acceptar les normes. La propera vegada, comportarà sanció.
« Darrera modificació: 18 de Febrer de 2012, 20:05:54 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #103 el: 18 de Febrer de 2012, 20:05:24 pm »
Home nois, tranquils que nomes es una derrota, despres de quatre partits sensa perdre, no passa res, no els podiem guanyar tots, ara toca guanyar la setmana que ve contra el Depor. I perque no? :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims

Doncs jo opino que contra el deport es podria perdre tranquil ament , si avui haguéssim guanyat ara serà una final i es possible que tornem a perdre, en fi a seguir lluitant  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #104 el: 18 de Febrer de 2012, 20:07:40 pm »
Roda de premsa de Carreras, i se'l veu molt enfadat ("peor partido de la temporada" y "falta de ambición")... :sick:

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #105 el: 18 de Febrer de 2012, 20:09:39 pm »
 :scut mal partido del sabadell la 2 parte sobre todo ,cartagena saco petroleo aunque como jueguen como  hoy lo tiene claro,objetivo permanencia,carrerras en rueda de prensa cabreado dice el peor partido de la temporada ................... ...en fin objetivo la permanencia la 2 division es muy dificil a sufrir ,,,,,,,,,,
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #106 el: 18 de Febrer de 2012, 20:11:18 pm »
Bien lo ha dicho nuestro entrenador, "creo que es el peor partido que hemos jugado esta temporada" "se puede pedir cualquier cosa a los jugadores" "menos la fala de ambición" hemos estado pero no hemos jugado lo que hemos preparado durante la semana, no se puede hacer tiros sin sentido.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #107 el: 18 de Febrer de 2012, 20:12:25 pm »
Lluís Carreras molt enfadat a roda de premsa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #108 el: 18 de Febrer de 2012, 20:13:32 pm »
Perdre era previsible, a ells els hi anava molt també aquest partit, ara tenim el gol average empatat, a veure que fem amb el Depor, jo no donc per perdut el partit, si sortim a per ells és clar, ànims que tenim equip per mantenir-nos. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #109 el: 18 de Febrer de 2012, 20:17:56 pm »
un partit es pot perdre i no passa res, el que mes em preocupa es que en els 2 propers partits, dificilment farem cap punt (tan de bo m'equivoqui), i si es dona el cas...3 partits sense puntuar et poden portar molt avall..pero anem pas a pas i esperem el miracle dissabte proper, total sols porten 9 partits seguits guanyan...
Hem tornat !

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #110 el: 18 de Febrer de 2012, 20:20:47 pm »
No passa res home, seguim a 9 punts del descens, si que ha sigut un mal partit, com ha dit el míster, però tenim que seguir, el Cartagena ja portava molta pressió des de fa ja varies jornades, i algun partit tenia que guanyar, però bueno, el següent cap de setmana jo no donaré el partit per perdut, els partits es tenen que jugar i segur que els jugadors sortiran molt motivats!!
Ànims!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #111 el: 18 de Febrer de 2012, 20:25:55 pm »
No passa res home, seguim a 9 punts del descens, si que ha sigut un mal partit, com ha dit el míster, però tenim que seguir, el Cartagena ja portava molta pressió des de fa ja varies jornades, i algun partit tenia que guanyar, però bueno, el següent cap de setmana jo no donaré el partit per perdut, els partits es tenen que jugar i segur que els jugadors sortiran molt motivats!!
Ànims!!

Cunills doncs jo crec que era avui que tenien de sortir motivats, si es guanya al deport son tres punts i guanyant avui eren sis o set punts  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #112 el: 18 de Febrer de 2012, 20:32:55 pm »

Doncs jo opino que contra el deport es podria perdre tranquil ament , si avui haguéssim guanyat ara serà una final i es possible que tornem a perdre, en fi a seguir lluitant  :mmmm

Hi estic d'acord. Si avui haguéssim guanyat o com a mínim empatat, el partit del Dépor el podríem afrontar tranquils, pensant fins i tot que perdent no passava res.

Però bé: ara ja no hi podem fer res. El Dépor duu una ratxa impressionant i jo a priori donaria per molt bo un empat, però no hem de renunciar a res.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #113 el: 18 de Febrer de 2012, 20:35:27 pm »

Hi estic d'acord. Si avui haguéssim guanyat o com a mínim empatat, el partit del Dépor el podríem afrontar tranquils, pensant fins i tot que perdent no passava res.

Però bé: ara ja no hi podem fer res. El Dépor duu una ratxa impressionant i jo a priori donaria per molt bo un empat, però no hem de renunciar a res.

Avui el Deport les a passat "canutes" nomes la qualitat dels jugadors al hora de veure porta els ha salvat el partit. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #114 el: 18 de Febrer de 2012, 20:35:55 pm »
Tenim que ser optimistes, el partit es té que jugar!

Ànims!!

Cunills doncs jo crec que era avui que tenien de sortir motivats, si es guanya al deport son tres punts i guanyant avui eren sis o set punts  :mmmm

Home, doncs si jo fos un jugador sortiria més motivat contra el Deportivo que no contra el Cartagena

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #115 el: 18 de Febrer de 2012, 20:36:52 pm »
Volvemos a las andadas... Partit més que important el d'avui, rival directe contra el que es podria permetre tot menys perdre, i si guanyaves... Fantàstic! Donaves un cop de puny sobre la taula bestial que t'apropava i molt a l'objectiu final... Per tant, avui tocava menjar-se la gespa i sortir amb el ganivet entre les dents, a morir contra un rival que deixàvem tocadíssim.
I què hem fet nosaltres? El PAPERINA! Xutant dos cops a porta en 90 minuts. Senzillament lamentable, el tristíssim paper que hem fet davant un equip que encara no havia guanyat un sol partit aquesta segona volta.
Estic molt emprenyat i decebut amb uns jugadors que avui semblava que aquest partit no anava amb ells. Estic content però, pel fet de que el nostre entrenador n'ha pres bona nota i estic segur que farà veure als seus jugadors que per aquest camí no anirem enlloc.
En fi, reconec que el cabreig que porto em pot portar a dir coses de les que després segur me n'arrepentiré, però avui era un partit de la nostra lliga, era un rival amb el que podíem competir en igualtat de condicions i al que podíem haver deixat molt enrera. Si no fem punts ara, quan els esperem fer? Segur que ens volem jugar el nostre futur en aquesta categoria amb els equips situats entre els 6 o 7 primers?
De res em serveix que surtin com a motos davant el Depor. És la seva obligació fer-ho cada jornada i avui no ho hem fet, així de clar! Aquesta plantilla ens en deu una, i més quan el proper dissabte molta gent tornarà a fer un sacrifici econòmic per anar-los a veure i recolzar-los.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #116 el: 18 de Febrer de 2012, 20:39:38 pm »
Home, doncs si jo fos un jugador sortiria més motivat contra el Deportivo que no contra el Cartagena

Doncs jo no et fitxaria  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat juane

• Infantil
« Respondre #117 el: 18 de Febrer de 2012, 20:53:36 pm »
si esto es criticar pasar por aqui haber que opinais  ---

Nota del Moderador: Segon avís, llegeix-te les normes del fòrum per que tampoc està permès l'SPAM. De pas dir-te que una cosa son crítiques i l'altre faltes de respecte. A més, si vas acceptar entrar en aquest fòrum vas acceptar les normes. La propera vegada, comportarà sanció.
me puedes decir a quien e insultado y ademas el enlace que e puesto no es spam . es un foro de mas de 150.000 usuaris. del cual soy administrador ,,,
« Darrera modificació: 18 de Febrer de 2012, 21:01:24 pm per juane »

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #118 el: 18 de Febrer de 2012, 21:07:08 pm »

Doncs jo no et fitxaria  :mmmm

Doncs jo jugaria igual de motivat contra el Cartagena (rival directe) i Deportivo (també 3 punts en joc, possibilitat de donar la sorpresa i que tècnics d'un equip important es fixin en tu). Per cert, avui no s'ha pogut arrencar ni un trist empat al camp d'un equip com el Cartagena que està en descens directe i que és l'equip menys golejador de la categoria. I ara..., vé el Depor a la NCA, es va al camp del Hércules i després vé el Barça B a la NCA. Sens dubte, el de Cartagena era un partit per puntuar-hi i no fer el paparina. En fi, després de que portavem una bona ratxeta, espero que els jugadors no es tornin a desmoralitzar i suposo que ja tornaràn moments millors...!!!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #119 el: 18 de Febrer de 2012, 21:38:53 pm »
Quina llàstima de partit. Un empat en el fons no és més que un punt. Però que important hauria sigut que el Cartagena no sumés els 3 punt avui...

Haurem de plantar cara al Depor si o si!