Autor Tema: J.26: CE Sabadell - Deportivo (25.02.2012 18h per Esport 3)  (Llegit 47594 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:J 26 CE Sabadell - Deportivo (25.02.2012 18h per Esport 3)
« Respondre #100 el: 23 de Febrer de 2012, 13:28:54 pm »
Però que tiene Hector Simón? Es grave?
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #101 el: 23 de Febrer de 2012, 13:47:30 pm »
Però O. Ramirez no va veure la 5a groga al túnel de vestidors de Cartagonova? O vaig errat? Espero q pugui jugar, pq estava convençut q era la 5a

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #102 el: 23 de Febrer de 2012, 13:48:51 pm »
Pues llamarme loco, pero yo pondría a Pablo Ruiz de medio centro defensivo a morder ahí (además tiene calidad para sacar el balón) y metería de central a Agustín junto a Olmo.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #103 el: 23 de Febrer de 2012, 13:49:59 pm »
Però que tiene Hector Simón? Es grave?

Hoy en el entrenamiento hemos estado hablando con él y se ve que ayer fue a rematar un balón y se hizo daño en el pie, iba cojeando hoy y dudaba muchísimo de que estuviera recuperado para el sábado... una lástima.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #104 el: 23 de Febrer de 2012, 13:50:14 pm »
Però O. Ramirez no va veure la 5a groga al túnel de vestidors de Cartagonova? O vaig errat? Espero q pugui jugar, pq estava convençut q era la 5a

El Sabadell va recurrir una groga de Ramirez fa uns mesos i el comité li va treure, per tant en té 4 contant la de Cartagena.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #105 el: 23 de Febrer de 2012, 14:00:36 pm »
Morel, lateral del Depor, és dubte per dissabte.

http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=1109116

Una pena que no sigui cap de les peces clau de l'equip... de fet, hauriem de mirar de focalitzar els atacs en aquesta banda. Jo per aquest partit ho tinc claríssim: Lanza a la dreta y Ezequiel a l'esquerra. Un que aprofiti la feblesa a aquesta banda del Depor, i l'altre que s'encarregui d'encarar al sempre competitiu Laure, que es un bon os i amb Ezequiel tindria més feina que mai.

Dit això, dubto que sigui així. No crec que Carreras tregui Óscar d'aquella banda, menys contra un Depor, a no ser que sigui per lessió...

edito. Per cert, sense Hèctor Simón em sembla que qui ocuparà aquella plaça serà Juvenal. Potser en doble pivot amb Juanjo i tot... no se, ja veurem, però jo aposto pel Guineà.

Estava sent el lateral titular i li havia près el lloc a Ayoze...  :whistle:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Femení
  • Necessito una llengua arlequinada ja!!!!!!!
« Respondre #106 el: 23 de Febrer de 2012, 14:39:10 pm »
He ido esta mañana a por mis 2 entradas de socio y ya habia alguien que por telefono estaba reclamando invitaciones, en fin, que verguenza.
Nuestra empresa patrocina precisamente los talonarios de entradas y normalmente tenemos alguna invitación que repartimos entre nuestros clientes y para este partido (igual que para la otra jornada económica que hubo) NO NOS HAN DADO INVITACIONES, lo cual me pareció además muy correcto.
It's Only C.E.SABADELL (But It Like It)

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #107 el: 23 de Febrer de 2012, 15:03:13 pm »
Morel, lateral del Depor, és dubte per dissabte.

http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=1109116

Una pena que no sigui cap de les peces clau de l'equip... de fet, hauriem de mirar de focalitzar els atacs en aquesta banda. Jo per aquest partit ho tinc claríssim: Lanza a la dreta y Ezequiel a l'esquerra. Un que aprofiti la feblesa a aquesta banda del Depor, i l'altre que s'encarregui d'encarar al sempre competitiu Laure, que es un bon os i amb Ezequiel tindria més feina que mai.

Dit això, dubto que sigui així. No crec que Carreras tregui Óscar d'aquella banda, menys contra un Depor, a no ser que sigui per lessió...

edito. Per cert, sense Hèctor Simón em sembla que qui ocuparà aquella plaça serà Juvenal. Potser en doble pivot amb Juanjo i tot... no se, ja veurem, però jo aposto pel Guineà.

Estava sent el lateral titular i li havia près el lloc a Ayoze...  :whistle:

No ho dic per dir. Tinc un amic que és del Depor, i ell bé ho sap. Allà no convenç ni Ayoze, ni Morel, però per algun dels dos s'ha d'optar. I et puc ben assegurar que la banda dreta és el seu punt feble.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #108 el: 23 de Febrer de 2012, 16:39:55 pm »
hay que ser realista ara ganar el sabado hay que hacerlo muy bien or que son muy buenos y que juegue baha estos partidos los one a mil. ero yo lo veo muy mal un empate me conformo :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: vamos sabadell esta no es nuestra liga

Desconnectat NLG

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #109 el: 23 de Febrer de 2012, 17:39:15 pm »
Hola gente de Sabadell,

Este sábado jugáis contra nuestro Depor. No os puedo desear mucha cosa para este partido, jeje, pero espero que el puesto que os habéis ganado por méritos propios en segunda división lo conserveis sin problemas al final de liga.
En el partido de ida aquí en Riazor gustó mucho vuestro equipo, de hecho creo que fue de lo mejorcito que pasó por aquí, asi que no creo que tengáis muchos problemas en la liga adelante.
Esperemos que sea un gran partido y que gane el mejor.
Lo dicho, mucha suerte y quien sabe, a lo mejor algún día repetimos los dos en primera.

Un abrazo a todos desde La Coruña.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #110 el: 23 de Febrer de 2012, 19:30:06 pm »
Hola gente de Sabadell,

Este sábado jugáis contra nuestro Depor. No os puedo desear mucha cosa para este partido, jeje, pero espero que el puesto que os habéis ganado por méritos propios en segunda división lo conserveis sin problemas al final de liga.
En el partido de ida aquí en Riazor gustó mucho vuestro equipo, de hecho creo que fue de lo mejorcito que pasó por aquí, asi que no creo que tengáis muchos problemas en la liga adelante.
Esperemos que sea un gran partido y que gane el mejor.
Lo dicho, mucha suerte y quien sabe, a lo mejor algún día repetimos los dos en primera.

Un abrazo a todos desde La Coruña.

compañero, todo el mundo sabe que estais en Segunda por un accidente, por eso nosotros aprovechando la ilusión del ascenso en esta nueva categoria nos tomamos el partido como una fiesta, no os lo pondremos fácil, como bien dices, supimos plantaros cara en vuestro estadio, y ahora que teneis ritmo y pareceis imparables, llevais muchas victorias seguidas, toca perder, jejeje   :Paletas: Os recuerdo que perdisteis en el campo del Alcoyano, nosotros no podemos ser menos  :tongue3:

Lo más alucinante de vuestro equipo es lo respetuosos que sois, seguid así, una de las dos plazas de ascenso directo es vuestra seguro. Pero todavía hay que jugar los partidos.

Para nosotros es mucho más que un partido!
@javi_gt86

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #111 el: 23 de Febrer de 2012, 19:59:58 pm »
Sense Hèctor Simón, jo, m'arriscaria a posar el següent 11:

De Navas                                                 

Lao         Agustín            Olmo         Redondo                                                                                   

Pablo Ruíz                                                       

Hidalgo                   Arteaga

Lanza                    Baha                    Ezequiel

12 Ramírez
13 Mackay
14 Juvenal
15 Puigdollers
16 Luna
17 Juanjo
18 Florian

A Ramírez el reservaria per que porta molta càrrega de minuts, però el faria jugar a la segona part, per si cal fer variacions tàctiques o un canvi en defensa, a més, la temporada passada al Badalona el vaig veure com a mig defensiu i també em va agradar força. Lanzarote guanya molt per la dreta a cama canviada i ofensivament potser pot aportar més, encara que perdríem el poder defensiu que tenim amb Òscar.

Pablo Ruíz el ficaria de mig defensiu, i si marquem primer i ens hem de tirar endarrera, els posava en 5-4-1 i a apretar les dents.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #112 el: 23 de Febrer de 2012, 22:11:54 pm »
A mi siempre me a entrado la curiosidad de ver jugar a Toni Lao de medio defensivo, gran defensa y bastante bueno creando juego.  :mmmm

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #113 el: 23 de Febrer de 2012, 22:38:38 pm »
A mi siempre me a entrado la curiosidad de ver jugar a Toni Lao de medio defensivo, gran defensa y bastante bueno creando juego.  :mmmm

Toni Lao bueno creando juego? Yo lo veo más como un Carles Puyol, muy bueno en el corte o la anticipacion, pero con la pelota en los pies es como yo, que juego en la liga del ayuntamiento. Por ello creo que para defensa es bueno, pero para crear el juego  :boig  :wall:

Un saludo Evir.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #114 el: 23 de Febrer de 2012, 23:01:31 pm »
Évir aun estoy esperando tu once inicial!!!  :yes:

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #115 el: 23 de Febrer de 2012, 23:24:56 pm »
Una pregunta: mañana voy a la NCA a sacar alguna invitación, ¿si quiero comprar las entradas para mi y mi padre y canjearla en ese mismo momento, puedo? Y la otra es si puedo comprar la entrada de mi padre sin que él esté presente, o sease, con su carné de socio.

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #116 el: 24 de Febrer de 2012, 00:25:02 am »
Una pregunta: mañana voy a la NCA a sacar alguna invitación, ¿si quiero comprar las entradas para mi y mi padre y canjearla en ese mismo momento, puedo? Y la otra es si puedo comprar la entrada de mi padre sin que él esté presente, o sease, con su carné de socio.

Grandine puedes hacerlo todo, no te van a pedir dni ni nada... Con que lleves el carnet ya esta. Puedes comprar entradas como si no fueras socio, comprarlas si eres socio y sacar las invitaciones de socio (con el carnet claro).
Yo mismo ya he comprado mi entrada (socio), he sacado una invitacion de mi carnet y tambien he llevado el carnet de uin amigo y le he comprado su entrada.

Saludos y Honor 1903.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #117 el: 24 de Febrer de 2012, 06:56:05 am »
La alineación buena es la del señor birrero. Otra vez más coincido con él.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #118 el: 24 de Febrer de 2012, 09:20:07 am »
Sense Hèctor Simón, jo, m'arriscaria a posar el següent 11:

De Navas                                                 

Lao         Agustín            Olmo         Redondo                                                                                   

Pablo Ruíz                                                       

Hidalgo                   Arteaga

Lanza                    Baha                    Ezequiel

12 Ramírez
13 Mackay
14 Juvenal
15 Puigdollers
16 Luna
17 Juanjo
18 Florian

A Ramírez el reservaria per que porta molta càrrega de minuts, però el faria jugar a la segona part, per si cal fer variacions tàctiques o un canvi en defensa, a més, la temporada passada al Badalona el vaig veure com a mig defensiu i també em va agradar força. Lanzarote guanya molt per la dreta a cama canviada i ofensivament potser pot aportar més, encara que perdríem el poder defensiu que tenim amb Òscar.

Pablo Ruíz el ficaria de mig defensiu, i si marquem primer i ens hem de tirar endarrera, els posava en 5-4-1 i a apretar les dents.

M'agrada  :ok

Molt bona alineació :clap
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #119 el: 24 de Febrer de 2012, 09:28:03 am »
Teniendo a dos jugadores para el perfil de pivote defensivo (Juanjo y Samuel), Carreras dudo mucho que ponga a Pablo Ruiz en esa posición. Y más, cuando el sevillano se ha asentado en el eje de la defensa haciendo pareja con Jesús Olmo.

Cierto que ha cambiado de posición a Óscar Ramírez adelántandolo, pero la polivalencia del ex del Badalona no es ni mucho menos la de Pablo Ruiz.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell